części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 94 4.2PB/LPG ] Wymiana pompy paliwa

zaworek3
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 22 cze 2011, 13:55
Lokalizacja: Skwierzyna

Post autor: zaworek3 » 22 cze 2011, 14:15

wymieniłem pompę dobrą na dobrą!przy 1/4 baku auto nie odpala.na liczniku komputer pokazuje(oczywiscie przy zatankowaniu na full)paliwa na 450km a powinien na 900km,co jest teraz grane? :/
Zaworek

Janek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 16 mar 2011, 12:01
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: Janek » 22 cze 2011, 15:28

zaworek3, żle ją zamontowałeś

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 22 cze 2011, 16:21

Pompa ma problem z zaciągnięciem paliwa do kosza. Mogłeś choć trochę podlać paliwa do kosza. Czy teraz po zatankowaniu na ful też nie chce zapalić?
Dążenie do doskonałości.

zaworek3
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 22 cze 2011, 13:55
Lokalizacja: Skwierzyna

Post autor: zaworek3 » 27 cze 2011, 15:18

wszytko fajnie pięknie tyle, że to robił mechanik z tego co widzę jakaś sierota.Kwestia jest tego typu że przy full baku komputer pokazuje 450 do przejechania a powinien 900km.ja staneła mi na trasie było paliwa na 250km i 1/4 baku dolałem z tego co pamietam około 13l było pół baku i odpaliła dojechałem.u mechanika okazało się że w prwej komorze jest full paliwa a w lewej sachara. ni i czemu ten licznik tak wskazuje jak by widział ze jest tylko pół baku help mee :/
Zaworek

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 27 cze 2011, 21:28

Myślę, że na prawdę musiała być to sierota. Spróbuj wymontować sam czujnik który znajduje się w koszu pompy może ktoś składając spieprzył ten czujnik. Jest tam bardzo delikatna sprężynka i może ją uszkodził. W drugiej komorze znajduje się pływak który steruje chyba przelewem i ciekawe czy daje impuls na pompę.
Dążenie do doskonałości.

jaano
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 84
Rejestracja: 03 lut 2010, 22:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: jaano » 04 sie 2011, 22:09

nie koniecznie - układ paliwowy w naszej A8 jest dość skomplikowany i w każdej komorze jest pływak - więc w jednej - podejżewam w lewej masz mało paliwa albo zabrudzony czujnik położenia pływaka.. i obstawiam na jakąś nieszczelność całości..
choć sam na innym forum też napisałem instrukcję wymiany pompy to zaś po 2 latach mam ten sam problem..
i tu pytanie do wymieniających pompy - czy wymienialiście wszystkie uszczelki?
czy chociaż tą z kosza? - którą uważałem dotąd za najistotniejszą...
sam teraz wyciągałem pompę (a wcześniej pełny zbiornik gazu 85l... kótry mam w tym miejscu). Już 3 raz będę wyciągał całość - kupiłem uszczelkę odpowiadającą oryginałowi i ..po dolaniu paliwa pochodziło autko i zdechło na niedużej ilości paliwa w baku.. potem zaś miałem powietrze w przewodach paliwowych - więc znowu zaciągało powietrze, założyłem troche szerszą uszczelkę, więc myślałem że bedzie dużo lepiej - ale autko po nocy odpaliło i zaś zdechło po chwili.. więc nadal coś nie gra.. wymienie jeszcze uszczelkę na nyplu - może już też jest wyjechana i zostaje ew. uszczelka na dole w miejscu skręcania kosza - ale ta to już chyba tylko w ASO..
pozatym auto chodziło równo, pompę słychać, chodzi równo i tylko głośniej jak się powietrzem zaciąga.. - więc to tylko problem kosza..
jakieś pomysły?

w między czasie znalazłem wcześniej zamieszczony filmik przez tomekzabrze
gość o ile dobrze rozumie zaleca mimo wszystko wymienić wszystkie uszczelki... tylko komplet nieźle kosztuje..
jeszcze oglądne tą dolną uszczelkę, wymienię tą małą i może będzie OK.. ;(((

[ Dodano: 2011-08-09, 18:42 ]
ma ktoś jakieś wieksze doświadczenia z tą wymianą?

czy wszyscy wymieniają komplet uszczelek?

dalej mi gaśnie i zapowietrza się... brak mi pomysłów..


dziś rozkręcałem wszystko od nowa i mocniej ściągnąłem śrubą całość i wydaje się że to pomogło - zobaczę jak będzie rano.. ale na razie wchodzi na obroty bez problemu..

[ Dodano: 2011-08-10, 14:34 ]
Chyba już wszystko w porzadku, dokrecilem śrubę mocującą mocniej obawiając się trzasku plastiku ale chyba teraz trzyma, bo auto pali, więc jak dalej pojdzie to temat tymczasowo zamknięty

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 21 wrz 2011, 17:05

Przy wymianie pompy paliwa chciałbym wymienić wszystkie te oringi, uszczelki co są w koszu, skąd je dostać czy można kupić gdzieś w komplecie czy szukać pojedyńczo....?

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 21 wrz 2011, 18:01

jaano pisze: czy wszyscy wymieniają komplet uszczelek?
??
ja nie wymieniałem żadnej uszczelki , po prostu nie dopuszczam żeby było mniej niż połowa paliwa w zbiorniku .

tomekzabrze
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 352
Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: tomekzabrze » 21 wrz 2011, 18:32

riki76 pisze:Przy wymianie pompy paliwa chciałbym wymienić wszystkie te oringi, uszczelki co są w koszu, skąd je dostać czy można kupić gdzieś w komplecie czy szukać pojedyńczo....?
taki zestaw tylko serwis ztego co pamietam jakies 360zl kpl.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 22 wrz 2011, 10:38

o rzesz ... :shock: , a nie idzie dopasować przecież takie oringi luzem to parę groszy kosztują tylko trzeba znać rozmiary a bez rozebrania kosza to pewnie się człowiek nie dowie.... :mrgreen:

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 22 wrz 2011, 11:20

riki76 pisze:a nie idzie dopasować
najlepiej na wzór i podjechać do sklepu rolniczego , gdzie mają wszystko do traktorów , dopasujesz tam takie oringi na 99%

kiedyś miałem opla omegę i szukałem oringów do wtrysków , w oplu krzyknęli mi 96 zł za 8 oringów :/ . A przypadkiem zajechałem do sklepu rolniczego i koleś znalazł identyczne za 80gr/szt :shock:
tylko musisz mieć na wzór.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 22 wrz 2011, 11:29

no tylko z tym "na wzór" to trzeba najpierw wszystko rozebrać...

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 22 wrz 2011, 11:35

riki76 pisze:no tylko z tym "na wzór" to trzeba najpierw wszystko rozebrać...
i tak musisz rozebrać i tak żeby wymienić oringi , to jak już rozbierzesz to wskakuj w inny pojazd (motor , rower , samochód , autobus ....) i go z gumkami do sklepu :mrgreen:

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 22 wrz 2011, 16:17

Dzisiaj zaglądnęłem do bagażnika na pompę i ku mojemu zdziwieniu cały kosz jest tak skręcony że znaki które mają pomóc w złożeniu nie zbiegaja się tak samo jest na tym czujniku z lewej strony, czy to jest dopuszczalne czy ktoś wcześniej źle to poskładał??? Foto w załączeniu
CZUJNIK POZIOMU PALIWA
Obrazek

POMPA PALIWA
Obrazek

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 22 wrz 2011, 20:41

na 100% grzebał , bo nie wierze że od 1995 roku ani razu mu pompa paliwa nie padła ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl