Po wymianie oleju ,filtrów ,termostatu,przewodu głównego ukruszonego(+)na belce prawy przód w nadkolu ,nie mogę odpalić autka.Na VAGU ten błąd się pojawia.Wymieniłem silniczek krokowy teraz biorę się za czujnik niskich obrotów.Jeżeli to nie pomoże to co to może być.Dodam ,że zwarłem niechcący (+) z obudową ale bezpieczniki nie poszły.Moja wina nie odłączyłem aku.Silnik kręcił odpalał po czym gasł.Coraz to niższe obroty.Teraz wcale nie odpala.Rozrusznik kręci,pompę słychać.
Dzięki za wszelkiego rodzaju podpowiedzi.
[D2 95 4.2PB/LPG ] Błąd F60 17913 P1505 003
-
- Forum Audi A8
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 sty 2012, 07:48
- Lokalizacja: Radom
[D2 95 4.2PB/LPG ] Błąd F60 17913 P1505 003
Ostatnio zmieniony 14 sty 2012, 21:28 przez GRZESIEKA8, łącznie zmieniany 2 razy.
Błąd wskazuje na zestyk biegu jałowego w przepustnicy, ale do odpalania on niewiele ma. Spróbuj odpalić do z lekko wciśniętym pedałem gazu. Jaki (+) zwarłeś do masy? Od czujnika położenia przepustnicy? Sprawdź czy masz tam teraz napięcie. Bezpieczników od tego szukaj w okolicy ECU.
Elektronika samochodowa.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 sty 2012, 07:48
- Lokalizacja: Radom
No to nieźle ci się narobiło przez głupie zwarcie,G69 potencjometr:
2212 518 - - - - - 0206 Potencjometr przepustnicy TPS (G69) lub jego obwód > przewody, TPS
Ja ci kolego powiem na pocieszenie,że gdy ostatnio robiłem u siebie dość spory "remoncik",to po złożeniu wszystkiego do kupy było ok,podłączyłem vag-a pokasowałem błędy związane z zanikiem napięcia(akumulator był odłączany)no i wszystko było git.
Później wpadłem na genialny pomysł,aby podładować sobie jeszcze"tak na zimę"akumulator...na drugi dzień zajebiście się śpieszyłem i szybko pędzę do garażu,odłączam akumulator -->zakręcam korki-->wrzucam akumulator do auta i biorę się za przykracanie klem...no i pach,przykręcając plusową klemę zetknąłem klucz z budą auta,iskry,smród padła całkowicie jedna sonda lambda :evil:
Wymieniłem od razu obydwie,w focie po zniżkach wyszło coś ok.400 zł(nie pamiętam dokładnie bo kupowałem coś tam jeszcze).
Po tym wszystkim stwierdzam,że w powiedzeniu "Śpiesz się powoli' coś jednak jest :lol:
2212 518 - - - - - 0206 Potencjometr przepustnicy TPS (G69) lub jego obwód > przewody, TPS
Ja ci kolego powiem na pocieszenie,że gdy ostatnio robiłem u siebie dość spory "remoncik",to po złożeniu wszystkiego do kupy było ok,podłączyłem vag-a pokasowałem błędy związane z zanikiem napięcia(akumulator był odłączany)no i wszystko było git.
Później wpadłem na genialny pomysł,aby podładować sobie jeszcze"tak na zimę"akumulator...na drugi dzień zajebiście się śpieszyłem i szybko pędzę do garażu,odłączam akumulator -->zakręcam korki-->wrzucam akumulator do auta i biorę się za przykracanie klem...no i pach,przykręcając plusową klemę zetknąłem klucz z budą auta,iskry,smród padła całkowicie jedna sonda lambda :evil:
Wymieniłem od razu obydwie,w focie po zniżkach wyszło coś ok.400 zł(nie pamiętam dokładnie bo kupowałem coś tam jeszcze).
Po tym wszystkim stwierdzam,że w powiedzeniu "Śpiesz się powoli' coś jednak jest :lol:
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli
Chwila nieuwagi i można sobie kłopotu narobić. Ja znowu wymieniałem elektryczną antenę i na przewodzie antenowym jest masa podłączona do nadwozia. Nie przykręciłem jeszcze tego i chciałem sprawdzic czy antena działa. Zadziałała, ale radio zabuczało, zadymiło się, zaśmierdziało i końcowka mocy w radiu do wymiany. I to nawet nie zwarcie tylko brak masy :-(
-
- Forum Audi A8
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 sty 2012, 07:48
- Lokalizacja: Radom
Jutro mam zrobić adaptacje przepustnicy i ma podobno śmigać.Na razie jeździ ale jak depnę gaz lub puszczę to strasznie szarpie skrzynia.
Do tego jeszcze chłodnicę dałem do naprawy i też źle skleili.Do tego coś mi łożysko jakieś w rozrządzie piszczy.Też trzeba zrobić.Wir w kieszeni co jakiś czas chyba każdy ma :-/
Do tego jeszcze chłodnicę dałem do naprawy i też źle skleili.Do tego coś mi łożysko jakieś w rozrządzie piszczy.Też trzeba zrobić.Wir w kieszeni co jakiś czas chyba każdy ma :-/
-
- Forum Audi A8
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 sty 2012, 07:48
- Lokalizacja: Radom
http://s634.photobucket.c...nt=PA060094.jpg
To ta plastikowa czarna puszka pod krokowym silniczkiem .Do czego to dokładni nie wiem.Ale wywalał mi na vag bląd odnośnie tego czujnika .Więc go wymieniłem.
[ Dodano: 2012-01-17, 14:22 ]
Po wizycie u gazownika.Sondy dobre,mapy poustawiane,nowy silnik krokowy,nowa pompa,dalej to samo.Przerwa pomiędzy 1400-1600 obr. Wymiana przepustnicy?
[ Dodano: 2012-01-20, 11:40 ]
Przepustnica była otwarta cały czas.Ta czarna puszeczka plastikowa była źle zamontowana.20 min doświadczonego mechanika i po kłopocie.
To ta plastikowa czarna puszka pod krokowym silniczkiem .Do czego to dokładni nie wiem.Ale wywalał mi na vag bląd odnośnie tego czujnika .Więc go wymieniłem.
[ Dodano: 2012-01-17, 14:22 ]
Po wizycie u gazownika.Sondy dobre,mapy poustawiane,nowy silnik krokowy,nowa pompa,dalej to samo.Przerwa pomiędzy 1400-1600 obr. Wymiana przepustnicy?
[ Dodano: 2012-01-20, 11:40 ]
Przepustnica była otwarta cały czas.Ta czarna puszeczka plastikowa była źle zamontowana.20 min doświadczonego mechanika i po kłopocie.