części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Błąd F60 17913 P1505 003

GRZESIEKA8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 10 sty 2012, 07:48
Lokalizacja: Radom

[D2 95 4.2PB/LPG ] Błąd F60 17913 P1505 003

Post autor: GRZESIEKA8 » 11 sty 2012, 20:38

Po wymianie oleju ,filtrów ,termostatu,przewodu głównego ukruszonego(+)na belce prawy przód w nadkolu ,nie mogę odpalić autka.Na VAGU ten błąd się pojawia.Wymieniłem silniczek krokowy teraz biorę się za czujnik niskich obrotów.Jeżeli to nie pomoże to co to może być.Dodam ,że zwarłem niechcący (+) z obudową ale bezpieczniki nie poszły.Moja wina nie odłączyłem aku.Silnik kręcił odpalał po czym gasł.Coraz to niższe obroty.Teraz wcale nie odpala.Rozrusznik kręci,pompę słychać.

Dzięki za wszelkiego rodzaju podpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 14 sty 2012, 21:28 przez GRZESIEKA8, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 12 sty 2012, 23:08

Błąd wskazuje na zestyk biegu jałowego w przepustnicy, ale do odpalania on niewiele ma. Spróbuj odpalić do z lekko wciśniętym pedałem gazu. Jaki (+) zwarłeś do masy? Od czujnika położenia przepustnicy? Sprawdź czy masz tam teraz napięcie. Bezpieczników od tego szukaj w okolicy ECU.
Elektronika samochodowa.

GRZESIEKA8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 10 sty 2012, 07:48
Lokalizacja: Radom

Post autor: GRZESIEKA8 » 13 sty 2012, 16:42

To był (+) taki 1,5 cm przewod w prawym nadkolu na belce.Wymieniłem już po tym pompe,czujnik wolnych obrotów,krokowy i teraz mi wywala G69 coś o przepustnicy.Autko już odpala ale faluje na wolnych obrotach i pa przerwę w 1400-1600 obr.

[ Dodano: 2012-01-13, 17:34 ]
Bezpieczniki są ok.

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 13 sty 2012, 18:19

No to nieźle ci się narobiło przez głupie zwarcie,G69 potencjometr:
2212 518 - - - - - 0206 Potencjometr przepustnicy TPS (G69) lub jego obwód > przewody, TPS

Ja ci kolego powiem na pocieszenie,że gdy ostatnio robiłem u siebie dość spory "remoncik",to po złożeniu wszystkiego do kupy było ok,podłączyłem vag-a pokasowałem błędy związane z zanikiem napięcia(akumulator był odłączany)no i wszystko było git.

Później wpadłem na genialny pomysł,aby podładować sobie jeszcze"tak na zimę"akumulator...na drugi dzień zajebiście się śpieszyłem i szybko pędzę do garażu,odłączam akumulator -->zakręcam korki-->wrzucam akumulator do auta i biorę się za przykracanie klem...no i pach,przykręcając plusową klemę zetknąłem klucz z budą auta,iskry,smród :/ padła całkowicie jedna sonda lambda :evil:

Wymieniłem od razu obydwie,w focie po zniżkach wyszło coś ok.400 zł(nie pamiętam dokładnie bo kupowałem coś tam jeszcze).

Po tym wszystkim stwierdzam,że w powiedzeniu "Śpiesz się powoli' coś jednak jest :lol:
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 13 sty 2012, 20:26

Chwila nieuwagi i można sobie kłopotu narobić. Ja znowu wymieniałem elektryczną antenę i na przewodzie antenowym jest masa podłączona do nadwozia. Nie przykręciłem jeszcze tego i chciałem sprawdzic czy antena działa. Zadziałała, ale radio zabuczało, zadymiło się, zaśmierdziało i końcowka mocy w radiu do wymiany. I to nawet nie zwarcie tylko brak masy :-(

GRZESIEKA8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 10 sty 2012, 07:48
Lokalizacja: Radom

Post autor: GRZESIEKA8 » 13 sty 2012, 22:30

Jutro mam zrobić adaptacje przepustnicy i ma podobno śmigać.Na razie jeździ ale jak depnę gaz lub puszczę to strasznie szarpie skrzynia.
Do tego jeszcze chłodnicę dałem do naprawy i też źle skleili.Do tego coś mi łożysko jakieś w rozrządzie piszczy.Też trzeba zrobić.Wir w kieszeni co jakiś czas chyba każdy ma :-/

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 13 sty 2012, 22:51

GRZESIEKA8 pisze:...Do tego coś mi łożysko jakieś w rozrządzie piszczy.Też trzeba zrobić...
A może chodzi o łożysko od visco :?: Choć przy rozrządzie też takie jest,chyba przy pompie oleju.
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 13 sty 2012, 23:39

przepraszam ale co to jest czujnik wolnych obrotów? :shock:
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

GRZESIEKA8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 10 sty 2012, 07:48
Lokalizacja: Radom

Post autor: GRZESIEKA8 » 14 sty 2012, 11:26

http://s634.photobucket.c...nt=PA060094.jpg


To ta plastikowa czarna puszka pod krokowym silniczkiem .Do czego to dokładni nie wiem.Ale wywalał mi na vag bląd odnośnie tego czujnika .Więc go wymieniłem.

[ Dodano: 2012-01-17, 14:22 ]
Po wizycie u gazownika.Sondy dobre,mapy poustawiane,nowy silnik krokowy,nowa pompa,dalej to samo.Przerwa pomiędzy 1400-1600 obr. Wymiana przepustnicy?

[ Dodano: 2012-01-20, 11:40 ]
Przepustnica była otwarta cały czas.Ta czarna puszeczka plastikowa była źle zamontowana.20 min doświadczonego mechanika i po kłopocie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl