
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Kodowanie pompy ABS
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Tyle ze znowu servotronic zaginal , moze w tym jest przyczyna , wspomaganie dziala ale nie tak jak powinno
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Zależy, w której wersji jest moduł (jaki ABS) i jakie posiadasz wyposażenie, ale skoro masz serwotronic, to raczej trzeba będzie kodować. Sterownik po przełożeniu (nawet taki sam) przyjmuje kodowanie z samymi zerami. Więcej na ten temat na stronie Ross-Tech.michalwruszak pisze:Koledzy czy po wymiane pompy ABS na inna taka sama trzeba ja zakodowac ponownie ? po wymianie blad sie nie pali juz na desce zaden
Bądź dobry jak chleb.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Dzięki za info , postaram się na dniach spróbować zakodować na nowo
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
Żeby nie dublować tematu, zadam wam pytanie korzystając z tematu kolegi.
Dziśl włożyłem do siebie grzaną kierownicę i nie mogę zakodować ABS.
Opiszę jak to wyglada.
Wchodzę w sterownik ABS, i widzę:
Soft. Coding: 00000, WSC 00000
Następnie:
- Login 11
Wprowadzam login zgodny z moim autem : 05697
- Do It!
I tu się kończy moja zabawa z kodowaniem.
chwilę pomyśli i wywala mnie ze sterownika i uniemożliwia kolejne połączenie, muszę wyłączyć zapłon by ponownie się połączyć.
Mam VCDS'a 12.12 EN
Czy coś jest źle?
Rok temu jak zmieniałem kierownice na multi to kodowałem VCDS'em Lite i poszło.
Dziśl włożyłem do siebie grzaną kierownicę i nie mogę zakodować ABS.
Opiszę jak to wyglada.
Wchodzę w sterownik ABS, i widzę:
Soft. Coding: 00000, WSC 00000
Następnie:
- Login 11
Wprowadzam login zgodny z moim autem : 05697
- Do It!
I tu się kończy moja zabawa z kodowaniem.
chwilę pomyśli i wywala mnie ze sterownika i uniemożliwia kolejne połączenie, muszę wyłączyć zapłon by ponownie się połączyć.
Mam VCDS'a 12.12 EN
Czy coś jest źle?
Rok temu jak zmieniałem kierownice na multi to kodowałem VCDS'em Lite i poszło.
Kudłaty
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
tak kolego jest na miejscu, sprawdzałem w blokach kąt na prostych kołach 0 stopni.pepi pisze:a masz żółte oczko w polu ?
....Małe sprostowanko.

Już nie wyrzuca mnie po wpisaniu logowania ale gdy następnie chcę zakodować sterownik, on nie przyjmuje kodowania.
CO robię nie tak?
Czy jest to wina taśmy pod kierownicą,
Dodam Filmik:
Kudłaty
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
Czy jest to wina taśmy?... - Nie wiem i 100% pewności nie mam-V-I-R-U-S- pisze:Czy jest to wina taśmy pod kierownicą,
Czy może to być wina taśmy?... - Tak, jeżeli czujnik kąta skrętu jest uszkodzony bądź niewłaściwy to nie zakodujesz sterownika ABS.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
Cześć Koledzy.
Dzisiaj udało mi się znaleźć trochę czasu i poszedłem zamienić taśmę i kierownicę na tą która była przed modami. Zwykła bez grzania i bez tipa tylko z multifunkcją....
Stan kodowania nie uległ zmianie, ciągle nie przyjmuje logowania, czyli już wiem że to nie może być problem taśmy. Podejrzewam że elektryk coś źle podłączył.
Rok temu jak podłączał mi servotronic dodatkowo zamienił mi trójramienną kierownicę na tą z multifunkcją. Wtedy kodowanie przebiegło pomyślnie bez problemów.
Zauważyłem coś jeszcze. Rok temu po podmianie kierownicy zaraz po odpalenie świeciły się kontrolki a gdy ruszyłem na FISie pojawił się wielki czerwony symbol (chyba wykrzyknik).
Teraz palą się tylko żółte ABS ESP i czerwona Hamulec Ręczny (tak samo jak po podłączeniu do sterownika przez kompa)
Macie jakieś pomysły. Może schematy
[ Dodano: 2017-03-14, 19:55 ]
Trzecie podejście z grzana kierownica zakończyło się sukcesem (grzanie idealne na lato)
Zakodować udało mi się dopiero na odpalonym silniku i to tylko na mojej starej taśmie, tak więc musiałem zrobić z dwóch jedna. Przód za pierścieniem podającym prąd na grzanie od jednej tył z płytką od mojej starej.
Chciałbym podziękować bardzo Mateuszowi ( uszek ) za pomocna dłoń i pomocne wskazówki które ma w głowie. Mateusz... szacun i jeszcze raz dzięki.
Dzisiaj udało mi się znaleźć trochę czasu i poszedłem zamienić taśmę i kierownicę na tą która była przed modami. Zwykła bez grzania i bez tipa tylko z multifunkcją....
Stan kodowania nie uległ zmianie, ciągle nie przyjmuje logowania, czyli już wiem że to nie może być problem taśmy. Podejrzewam że elektryk coś źle podłączył.
Rok temu jak podłączał mi servotronic dodatkowo zamienił mi trójramienną kierownicę na tą z multifunkcją. Wtedy kodowanie przebiegło pomyślnie bez problemów.
Zauważyłem coś jeszcze. Rok temu po podmianie kierownicy zaraz po odpalenie świeciły się kontrolki a gdy ruszyłem na FISie pojawił się wielki czerwony symbol (chyba wykrzyknik).
Teraz palą się tylko żółte ABS ESP i czerwona Hamulec Ręczny (tak samo jak po podłączeniu do sterownika przez kompa)
Macie jakieś pomysły. Może schematy
[ Dodano: 2017-03-14, 19:55 ]
Trzecie podejście z grzana kierownica zakończyło się sukcesem (grzanie idealne na lato)
Zakodować udało mi się dopiero na odpalonym silniku i to tylko na mojej starej taśmie, tak więc musiałem zrobić z dwóch jedna. Przód za pierścieniem podającym prąd na grzanie od jednej tył z płytką od mojej starej.
Chciałbym podziękować bardzo Mateuszowi ( uszek ) za pomocna dłoń i pomocne wskazówki które ma w głowie. Mateusz... szacun i jeszcze raz dzięki.
Kudłaty