Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 FL ALL ] Kodowanie ABS/ESP

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

[D2 FL ALL ] Kodowanie ABS/ESP

Post autor: Unknown » 02 lis 2014, 16:23

Koledzy jak zakodować sterownik?

nie wiem jak to mozliwe, ale po regeneracji maglownicy nagle pokazuje mi błąd 01044 - błędne kodowanie sterownika oraz błąd czujnika skrętu:/ G85

W VAGu pokazuje mi soft coding 00000 oraz WSC 000

Wynalazłem w starych zrzutach ze soft coding powinnien być 8397 a WSC 00071

Jak to zmienić - help!

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 02 lis 2014, 17:05


Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 02 lis 2014, 19:58

genialnie, dzieki!!

po kodowaniu, łapie mi nowe ustawienia. ale na czujniku G85 pokazuje 750stopni. i zeruje kodowanie, wiec chyba wiem gdzie problem.

adrian949

Post autor: adrian949 » 02 lis 2014, 20:00

Było nie kręcić kierownicą :/ Pewnie uszkodziła się taśma.

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 02 lis 2014, 20:46

no to fakt, po odkreceniu magla "zakrecilem sobie" kierownicą.
ale pociesza mnie fakt, ze przy kręceniu stopnie się zmniejszają, wiec raczej wszystko gra:D kwestia odpięcia od magla i ustawienia :D uff

adrian949

Post autor: adrian949 » 02 lis 2014, 20:51

To na pewno będzie dobrze.

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 03 lis 2014, 12:11

Zdejmij kierownice i wyzeruj tasme.
Wejdz w nastawy podstawowe i wyzeruj G85.

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 15 lis 2014, 09:20

Jeszcze jedno pytnie związane z powyższym.

Poskładałem wszystko do kupy i nie działa klakson oraz przyciski od TIP'a na kierownicy. manetki wszystkie ok.

świeci się także poduszka kierownicy.

jednak cóś urwałem ?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 lis 2014, 10:00

moze byc tak ze jednak nie wpiales wszystkich wtyczek (w kierownicy pod poducha i za kierowica po lewej stronie) ;) czasami sie zdarza... a jesli sa wpiete to...pewnie tasme zerwales...
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 15 lis 2014, 10:05

wtyczek zadnych nie rozpinałem,a kierownicy nie scigałem, po rozpięciu od magla tylko nia zakreciłem jak glupek, myslalem ze jak czulnik skretu działa to reszcie tez sie nic nie stało :( ehh

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 15 lis 2014, 23:43

objawy wskazuja na urwana tasme. NIestety pokreciles za mocno....
W polifcie tasma ma takie okienko gdzie ustawiasz na zero.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

ernesto

Post autor: ernesto » 16 lis 2014, 08:16

Unknown pisze:wtyczek zadnych nie rozpinałem,a kierownicy nie scigałem, po rozpięciu od magla tylko nia zakreciłem jak glupek
Zerwałeś taśmę niestety. Nawet podczas zdejmowania kierownicy trzeba uważać by taśma się nie przekręciła. Czeka Cię niestety wymiana.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl