[D3 preFL ALL ] Kodowanie akumulatora
czy bedzie ktos tak mily i poda swoje numer do adaptacji akumulatora?
100ah 800a - taki ja mam, ale wpisuje swoj i wyskakuje blad
[ Dodano: 2016-04-24, 16:13 ]
Widze duze grono zainteresowanych tematem a wiec.
odnosnie przekladania starego akumulatora na nowy, podtrzymywania zasilania podczas wymiany i adaptacja nowego aku.
zadnej z tych rzeczy nie robilem oprocz wymiany akumulatora.
wyciagnalem stary pojechalem do sklepu innym pojazdem po nowy zeszlo mi okolo godziny, podlaczylem nowy dla ciekawskich to o "slabszych" parametrach i jedyne co ustawilem to date i godzine w mmi, auto pali jezdzi normalnie, zadnych bledow nie zauwazylem
100ah 800a - taki ja mam, ale wpisuje swoj i wyskakuje blad
[ Dodano: 2016-04-24, 16:13 ]
Widze duze grono zainteresowanych tematem a wiec.
odnosnie przekladania starego akumulatora na nowy, podtrzymywania zasilania podczas wymiany i adaptacja nowego aku.
zadnej z tych rzeczy nie robilem oprocz wymiany akumulatora.
wyciagnalem stary pojechalem do sklepu innym pojazdem po nowy zeszlo mi okolo godziny, podlaczylem nowy dla ciekawskich to o "slabszych" parametrach i jedyne co ustawilem to date i godzine w mmi, auto pali jezdzi normalnie, zadnych bledow nie zauwazylem
predator
Czy ktoś z Was dysponuje inny "kodami" do wpisania w kodowaniu?
Aku 110/920 Varta,
Zmieniłem sterownik, bo stary się skończył, a na nowym mam wrażenie, że szybciej prąd się kończy.
Przy probie zakodowania na dane z kilku watkow wyzej pojawia sie na koncu Error i niby nie przyjal kodowania, a jak ponownie wchodze w kodowanie to juz pamieta to co wpisałem, a nawet zaraz po wybraniu 61Batery Regular w VCDS w głownym okienku przy pozycji Exstra sa te parametry ktore niby nie weszly w kodowaniu.
Moze ja cos zle robie?
Aku 110/920 Varta,
Zmieniłem sterownik, bo stary się skończył, a na nowym mam wrażenie, że szybciej prąd się kończy.
Przy probie zakodowania na dane z kilku watkow wyzej pojawia sie na koncu Error i niby nie przyjal kodowania, a jak ponownie wchodze w kodowanie to juz pamieta to co wpisałem, a nawet zaraz po wybraniu 61Batery Regular w VCDS w głownym okienku przy pozycji Exstra sa te parametry ktore niby nie weszly w kodowaniu.
Moze ja cos zle robie?
Mam Pytanie
Jaki akumulator jest zalecany dla naszych A8 D3 3.0 TDI ?
Posiadam VARTA SILVER H3 100AH
Oraz takie numery :
Alternatywny typ (ETN): 600 402 083
Nr artykułlu: 600 402 083 316 2
Kod kreskowy: 4016987119808
I który numer mam wpisać ? przy kodowaniu bo mam mały problem ( chyba że to nie problem bo A8 D3 tak ma ?)
Rozładowanie się akumulatora po około 1.5 tygodnia stania na zimnym około -3 w nocy praktycznie do zera
[ Dodano: 2016-12-10, 18:39 ]
Czy ktoś mógł by mi zrobić zdjęcie schowka z akumulatorem bardziej szczegółowo na dodatnia klemę .
Prosił bym i zdjęcia co najmniej od dwóch osób .
[ Dodano: 2016-12-11, 23:18 ]
Panowie dziś włożyłem naładowany akumulator Varta Silver H3 100 Ah 830 A
Samochód od razu mi zaśpiewała ze akumulator rozładowany , po odpaleniu na mierniku akumulatora w MMI pokazywał jedną kreskę ?
Dla czego tak może być ?
I jak mam zakodować taki akumulator VCDS ? bo już sam nie wiem czy taką Vartę mogę normalnie zakodować ? .
Bardzo proszę o pomoc .
P.S. jak włączyć radiowe strojenie zegara ( w mmi jest zaznaczone ) a nie pokazuję się antenka na liczniku ?
Jaki akumulator jest zalecany dla naszych A8 D3 3.0 TDI ?
Posiadam VARTA SILVER H3 100AH
Oraz takie numery :
Alternatywny typ (ETN): 600 402 083
Nr artykułlu: 600 402 083 316 2
Kod kreskowy: 4016987119808
I który numer mam wpisać ? przy kodowaniu bo mam mały problem ( chyba że to nie problem bo A8 D3 tak ma ?)
Rozładowanie się akumulatora po około 1.5 tygodnia stania na zimnym około -3 w nocy praktycznie do zera
[ Dodano: 2016-12-10, 18:39 ]
Czy ktoś mógł by mi zrobić zdjęcie schowka z akumulatorem bardziej szczegółowo na dodatnia klemę .
Prosił bym i zdjęcia co najmniej od dwóch osób .
[ Dodano: 2016-12-11, 23:18 ]
Panowie dziś włożyłem naładowany akumulator Varta Silver H3 100 Ah 830 A
Samochód od razu mi zaśpiewała ze akumulator rozładowany , po odpaleniu na mierniku akumulatora w MMI pokazywał jedną kreskę ?
Dla czego tak może być ?
I jak mam zakodować taki akumulator VCDS ? bo już sam nie wiem czy taką Vartę mogę normalnie zakodować ? .
Bardzo proszę o pomoc .
P.S. jak włączyć radiowe strojenie zegara ( w mmi jest zaznaczone ) a nie pokazuję się antenka na liczniku ?
Nie wiem co z tym zrobić ale zaczyna być to coraz bardziej irytujące
Wchodzę do samochodu odpalam rano wszystko ok przyjeżdżam pod prace po pracy odpalam a tam że aku rozładowany .
Innym razem jeżdżę po mieście , podjeżdżam pod dom gaszę samochód za pół godziny odpalam a tam że aku rozładowany
Chciałbym wiedzieć jak zakodować akumulator Varta Silver H3 100AH który nie jest fabrycznym akumulatorem Audi
Czy muszę się zacząć rozglądać za fabryką
Wchodzę do samochodu odpalam rano wszystko ok przyjeżdżam pod prace po pracy odpalam a tam że aku rozładowany .
Innym razem jeżdżę po mieście , podjeżdżam pod dom gaszę samochód za pół godziny odpalam a tam że aku rozładowany
Chciałbym wiedzieć jak zakodować akumulator Varta Silver H3 100AH który nie jest fabrycznym akumulatorem Audi
Czy muszę się zacząć rozglądać za fabryką
To nowy akumulator? Jesli tak to coś zjada prąd, popularna usterka...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Coś Ci kradnie prąd, albo źle zakodowany aku, albo uszkodzony moduł zarządzania energią, albo wszystko na raz.
Do poczytania:
http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-rozlad ... vt8321.htm
http://www.a8team.pl/d3-02-42mpi-lpg-ja ... t11278.htm
http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-ro ... vt2903.htm
Do poczytania:
http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-rozlad ... vt8321.htm
http://www.a8team.pl/d3-02-42mpi-lpg-ja ... t11278.htm
http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-ro ... vt2903.htm
Black Cars Matters
Witam
bardzo czesto brak adaptacji nowego akumulatora powoduje jego nieladowanie.
o wszystkim zarzadza sterownik " Energiemanagement"
Plan funkcyjny ponizej , warto zauwazyc ze Klema minusowa akumulatora przechodzi przez sterownik J644 Energirmanagement.
Text originalny w jezyku wroga z SSP 287 :
"
Batterie wechseln (Wymiana akumulatora)
Bei einem Batteriewechsel muss die neue
Batterie über den Diagnosetester angelernt
werden. In der geführten Fehlersuche steht
unter den eigendiagnosefähigen Systemen
im Batteriemanager der Menüpunkt „Batteriemanager
codieren“ zur Verfügung. Beim
Codieren ist die Eingabe der Batterie-Seriennummer
notwendig. Die Seriennummer ist
auf der Batterie vermerkt.
"
Polecam ten SSP287 dla zrozumienia struktury komponentow elektrycznych w A8 D3
Pozdrowienia
Michal
bardzo czesto brak adaptacji nowego akumulatora powoduje jego nieladowanie.
o wszystkim zarzadza sterownik " Energiemanagement"
Plan funkcyjny ponizej , warto zauwazyc ze Klema minusowa akumulatora przechodzi przez sterownik J644 Energirmanagement.
Text originalny w jezyku wroga z SSP 287 :
"
Batterie wechseln (Wymiana akumulatora)
Bei einem Batteriewechsel muss die neue
Batterie über den Diagnosetester angelernt
werden. In der geführten Fehlersuche steht
unter den eigendiagnosefähigen Systemen
im Batteriemanager der Menüpunkt „Batteriemanager
codieren“ zur Verfügung. Beim
Codieren ist die Eingabe der Batterie-Seriennummer
notwendig. Die Seriennummer ist
auf der Batterie vermerkt.
"
Polecam ten SSP287 dla zrozumienia struktury komponentow elektrycznych w A8 D3
Pozdrowienia
Michal
pozdrawiam
Michal
Michal
-
- Forum Audi A8
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 gru 2016, 12:01
- Lokalizacja: trójmiasto
Chcę założyć exide( central) do swojego audi bo w boschu 110ah miesiąc po gwarancji okazało się że padła cela i nie chce już tego badziewia, tylko że występują jedynie 100ah i prąd 900A, czy trzeba zmieniać kodowanie a jeśli tak to czy ktoś ma może parametry? Będę wdzięczny za pomoc.
Jeśli nie da się zakodować 100ah to czy lepiej pozostać przy kodowaniu 110ah czy zmienić na kodowanie 95ah?
Jeśli nie da się zakodować 100ah to czy lepiej pozostać przy kodowaniu 110ah czy zmienić na kodowanie 95ah?
Czesc
Przy tych roznicach pojemnosci znamionowej zupelnie bez roznicy
Jesli zakodujesz go na 110Ah to bedzie dostawal 2A wiekszy prad ladowania a przy
95Ah mniejszy czyli czas ladowania sie zwiekszy.
Jesli jezdzisz na krotkich trasach i obciazasz AKU to na 110Ah
Jesli masz dlugie trasy to nie ma problemu z 95Ah
Maly prad ladowania oznacza mniejsza oksydacje elektrolitu czyli wyzsza zywotnosc.
Ale w tych roznicach pojemnosci znamionowej nie mnialbym strachu.
Przy tych roznicach pojemnosci znamionowej zupelnie bez roznicy
Jesli zakodujesz go na 110Ah to bedzie dostawal 2A wiekszy prad ladowania a przy
95Ah mniejszy czyli czas ladowania sie zwiekszy.
Jesli jezdzisz na krotkich trasach i obciazasz AKU to na 110Ah
Jesli masz dlugie trasy to nie ma problemu z 95Ah
Maly prad ladowania oznacza mniejsza oksydacje elektrolitu czyli wyzsza zywotnosc.
Ale w tych roznicach pojemnosci znamionowej nie mnialbym strachu.
pozdrawiam
Michal
Michal