Dzięki wielkie, teraz myślimy nad włozeniem tego ABZ z D2, w sumie to już nawet niema znaczenia czy automat czy manual.Bugalon pisze:Ten 2.7 to dobry silnik, ale eksploatacyjne części do niego drogie i strasznie upierdliwy serwis jest (do wymiany turbin silnik trzeba wywalac). Najgorsze są sondy EGT w tych silnikach. Pali się moduł sterujący sondą (zintegrowany z sondą na jednym kablu) a taka sonda tylko w ASO dostępna za ileś tam tysięcy (a są dwie). Turbiny sa bezproblemowe, ale przy uzywanym samochodzie to zawsze ryzyko, nie wiadomo czy poprzedni wlasciciel należycie je traktował, czy był kretynem. Jak był kretynem to za dwie turbiny zapłacimy więcej niz za kompletnego ABZ-ta ........
Reasumując - jak bym miał iść w 2.7BiT to tylko z pewnego źródła i od właściciela którego bym znał ......
Swapy z tego samego modelu kompletny setów to nie problem i każdy rozgarnięty mechanik to ogarnie (z naciskiem na ogarniętego w zakresie rozumienia schematów elektrycznych, rozkładu wiązek i biegłego posługiwania się Vagiem)
Swapy silników z innych modeli to w większości przypadków rzeźnia i miliony przeróbek ślusarsko-spawalniczych. Raczej nikt kto sie mechanika na codzień zajmuje nie zrobi Ci czegos takiego, bo prawdopodobnie nie będziesz chciał zapłacić za czas potrzebny na wszystkie "indywidualne" modyfikacje.
Takie pytanko,jeżeli ABZ wejdzie do B6 to z D3 BFM też podejdzie??
Właśnie rozmawiałem z MW Motorline i mówią że lepiej pujść w silnik z
D3 BFM