[inne ] Wymiana uszczelniaczy w ASN 3.0 A4
[inne ] Wymiana uszczelniaczy w ASN 3.0 A4
Witam
Czy da się wymienić uszczelniacze bez ścągania głowicy w A4 3.0
Dodam, iż na zimnym silniku kopci na niebiesko....
Co 100km zapala się kontrolka oleju....
W mieście zrobione 1400km i nai grama oleju, a na trasie 1200km wziął 3 litry oleju...
Zero wycieków....
Czy da się wymienić uszczelniacze bez ścągania głowicy w A4 3.0
Dodam, iż na zimnym silniku kopci na niebiesko....
Co 100km zapala się kontrolka oleju....
W mieście zrobione 1400km i nai grama oleju, a na trasie 1200km wziął 3 litry oleju...
Zero wycieków....
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Wymiana samych uszczelniaczy zaworowych to pewnie będzie za mało , obstawiam pierścienie tłokowe bardziej .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Da sie, ale rozrzad jest do rozpiecia i trzeba bedzie krecic walem tak zeby miec zawsze tlok w gornym punkcie dla gara w ktorym bedziesz wymieniac uszczelniacze (podparcie dla zaworow musi byc). Troche zachodu jest ale czapek zwalac nie trzeba.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Można podpierać ciśnieniem zamiast świecy wkręcić adapter na wąź do sprężarki.Bugalon pisze:Da sie, ale rozrzad jest do rozpiecia i trzeba bedzie krecic walem tak zeby miec zawsze tlok w gornym punkcie dla gara w ktorym bedziesz wymieniac uszczelniacze (podparcie dla zaworow musi byc). Troche zachodu jest ale czapek zwalac nie trzeba.
Wymienianie samych uszczelniaczy jest bez sensu w uzywanych silnikach to raz
Dwa jak pisza koledzy wyzej to nie uszczelniacze tylko motor przytarty.
Sama wymiana uszczelniaczy jest o tyle słaba, ze w motorze z przebiegiem 200+ 300+ do roboty sa takze prowadnice zaworowe i reszta. Co z tego ze damy nowy uszczelniacz na powypieprzane gniazda <niewiem> patent dobry na gielde
Dwa jak pisza koledzy wyzej to nie uszczelniacze tylko motor przytarty.
Sama wymiana uszczelniaczy jest o tyle słaba, ze w motorze z przebiegiem 200+ 300+ do roboty sa takze prowadnice zaworowe i reszta. Co z tego ze damy nowy uszczelniacz na powypieprzane gniazda <niewiem> patent dobry na gielde
obacz odmę i czy ci dmucha czy przysysa
bo może być olej spalany w kolektorze bo separator odmy egzekutor be
Silników się nie naprawia tylko wymienia na inne sprawne
dlatego że podzespoły naprawiane to już nie to niektóre fizycznie są nie możliwe do naprawienia .
Pomijam jakość gratów bo to temat rzeka
bo może być olej spalany w kolektorze bo separator odmy egzekutor be
Silników się nie naprawia tylko wymienia na inne sprawne
dlatego że podzespoły naprawiane to już nie to niektóre fizycznie są nie możliwe do naprawienia .
Pomijam jakość gratów bo to temat rzeka
Niechlubny ASN i niechlubne kopcenie, nierówna praca, jaranie oleju i płynu chłodzącego
Z obiegowych opinni słyszałem, że silnik ten ma problemy z pękającymi blokami i głowicami i jak się psuje to w ogóle do du..y jest.
Był u mnie jeden kolega takim A6C5 z tym motorem i historia remontów tego silnika była już dosyć spora a wciąż nie jeździło to tak jak jeździć powinno
Z obiegowych opinni słyszałem, że silnik ten ma problemy z pękającymi blokami i głowicami i jak się psuje to w ogóle do du..y jest.
Był u mnie jeden kolega takim A6C5 z tym motorem i historia remontów tego silnika była już dosyć spora a wciąż nie jeździło to tak jak jeździć powinno
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-