części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne ] Wymiana uszczelniaczy w ASN 3.0 A4

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

[inne ] Wymiana uszczelniaczy w ASN 3.0 A4

Post autor: jordan233 » 01 mar 2015, 11:59

Witam

Czy da się wymienić uszczelniacze bez ścągania głowicy w A4 3.0

Dodam, iż na zimnym silniku kopci na niebiesko....
Co 100km zapala się kontrolka oleju....

W mieście zrobione 1400km i nai grama oleju, a na trasie 1200km wziął 3 litry oleju...

Zero wycieków....

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 01 mar 2015, 12:14

Wymiana samych uszczelniaczy zaworowych to pewnie będzie za mało , obstawiam pierścienie tłokowe bardziej .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 01 mar 2015, 12:15

Da sie, ale rozrzad jest do rozpiecia i trzeba bedzie krecic walem tak zeby miec zawsze tlok w gornym punkcie dla gara w ktorym bedziesz wymieniac uszczelniacze (podparcie dla zaworow musi byc). Troche zachodu jest ale czapek zwalac nie trzeba.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 01 mar 2015, 13:19

Bugalon pisze:Da sie, ale rozrzad jest do rozpiecia i trzeba bedzie krecic walem tak zeby miec zawsze tlok w gornym punkcie dla gara w ktorym bedziesz wymieniac uszczelniacze (podparcie dla zaworow musi byc). Troche zachodu jest ale czapek zwalac nie trzeba.
Można podpierać ciśnieniem zamiast świecy wkręcić adapter na wąź do sprężarki.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 mar 2015, 15:15

ale w tym przypadku to nie one :)

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 01 mar 2015, 19:33

Wymienianie samych uszczelniaczy jest bez sensu w uzywanych silnikach to raz
Dwa jak pisza koledzy wyzej to nie uszczelniacze tylko motor przytarty.

Sama wymiana uszczelniaczy jest o tyle słaba, ze w motorze z przebiegiem 200+ 300+ do roboty sa takze prowadnice zaworowe i reszta. Co z tego ze damy nowy uszczelniacz na powypieprzane gniazda <niewiem> patent dobry na gielde :D

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 01 mar 2015, 19:56

Dzięki koledzy, bracki robił remont silnika -ale jak wychodzi mechanik spi....ł robotę.

Kupe kasy włożył w silnik i dupa....
Trzeba znowu wszystko zwalać :(

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 01 mar 2015, 20:56

Witam!

Nie wydawaj pieniedzy pochopnie. "Kluczmeni" zawsze beda eksperymentowali za Twoje pieniadze.Postaraj sie jeszcze raz obejrzec wszystko chlodnym okiem i zwroc szczegolna uwage na kolektor ssacy.

Stefan.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 mar 2015, 21:27

obacz odmę i czy ci dmucha czy przysysa
bo może być olej spalany w kolektorze bo separator odmy egzekutor be

Silników się nie naprawia tylko wymienia na inne sprawne :)
dlatego że podzespoły naprawiane to już nie to niektóre fizycznie są nie możliwe do naprawienia .
Pomijam jakość gratów bo to temat rzeka :)

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 03 mar 2015, 20:10

tak wygląda odma w tym 3.0 ASN :
Obrazek

a tak wydech :)

Obrazek


Teraz panowie jest takie pytanie,bracki nie zamierza iść w kolejną naprawę - myśli o przekładce
Jaki silnik 4.2 najlepiej szukać i jaką skrzynię do tej A4 B6? jak to wyjdzie z kosztami?

Z góry dzięki za podpowiedzi

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 03 mar 2015, 20:16

Po 3.0 asn najlepiej zapina sie 2.7 biturbo. Przerabialem swojego asna na 2.7 i rewelacja. Niestety koszty obojetnie jakiego swapa czy 2.7 4.2 czy 5.1 2x przekrocza kupno asna i jego montazu, ale warto.

gibon
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 218
Rejestracja: 08 lis 2009, 16:34
Lokalizacja: Tczew

Post autor: gibon » 04 mar 2015, 22:30

Sulejówek Ul.kombatantów 74 , TEL.503803636 - Piotrek
Jedź tam ogarną ci ASN'a. Masz blisko ok 100 km. Sprawny 3.0 jest całkiem przyjemny.

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 06 mar 2015, 10:32

No ok panowie a jeżeli ciśnienie na tlokach będzie odpowiednie?? Co warto sprawdzić ??
W VCDS mozna sprawdzic jakies wazne dane?
acha co sibędzie sie działo z uszkodzonym czujnikiem G62 od temp. wody bodajże


DODANO:
Ciśnienie na tłokach po 11 bar,na dwóch było po 10.5 bara

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 19 lip 2015, 20:56

ktoś z kolegów mi może pwoiedzieć coś natemat kanałów 90 i 93 z tego ASN, dodam że jest po wymianie rozrządu - przejechane 6000 km.
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 21 lip 2015, 23:36

Niechlubny ASN i niechlubne kopcenie, nierówna praca, jaranie oleju i płynu chłodzącego <boisie>

Z obiegowych opinni słyszałem, że silnik ten ma problemy z pękającymi blokami i głowicami i jak się psuje to w ogóle do du..y jest.
Był u mnie jeden kolega takim A6C5 z tym motorem i historia remontów tego silnika była już dosyć spora a wciąż nie jeździło to tak jak jeździć powinno :/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl