[D3 ALL ] Światła do jazdy dziennej
Witam temat trochę stary, więc mam pytanie jakie polecanie moduły do DRL oraz czy bez problemu da się zmienić kodowanie na DRL ? Czy po przekodowaniu na DRL np. mruganie za dnia będzie tylko Xenonem ??
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
może tu cos znajdzieszxluqas pisze:Witam temat trochę stary, więc mam pytanie jakie polecanie moduły do DRL oraz czy bez problemu da się zmienić kodowanie na DRL ? Czy po przekodowaniu na DRL np. mruganie za dnia będzie tylko Xenonem ??
http://www.a8team.pl/d3-06-swiatla-do-j ... 122,60.htm
Jeżeli pytasz o moduł który spowoduje ściemnianie się żarówki halogenowej od świateł drogowych to ja nie wiem, moje lampy przerobione są zupełnie inaczej.xluqas pisze:Witam temat trochę stary, więc mam pytanie jakie polecanie moduły do DRL ?
O ile mowa dalej o takim module jak powyżej to powiem tak:xluqas pisze:... czy bez problemu da się zmienić kodowanie na DRL ?
- kodowanie da się zmienić
- po zmianie kodowania w MMI będziesz miał sterowanie światłami dziennymi ale tylko w zakresie przewidzianym przez producenta, reszta leży po stronie montowanego modułu DRL
Nie ma takiej opcji, trzeba motać elektrykę.xluqas pisze:Czy po przekodowaniu na DRL np. mruganie za dnia będzie tylko Xenonem ??
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Kumam więc nasuwa mi się myśl czy mogę z H7 drogowej (+) dać na przetwornicę żeby wzbudzała xenon i czy to nie jest szkodliwe dla żarnika? Z drugiej strony na normalnych światłach mijania przy włączaniu długich na krótko ( mruganie ) przetwornica dostanie 2 raz +12VFOSS pisze:Nie ma takiej opcji, trzeba motać elektrykę.xluqas pisze:Czy po przekodowaniu na DRL np. mruganie za dnia będzie tylko Xenonem ??
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
co myslicie o tym
przydałyby sie wasze sugestie chociaz nie mam zbyt duzo czasu to coś tam dłubie powoli
sory za bałagan ale czasu brak na wszystko
przydałyby sie wasze sugestie chociaz nie mam zbyt duzo czasu to coś tam dłubie powoli
sory za bałagan ale czasu brak na wszystko
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
myślałem zeby dac jak w a6 c6 ale tyle juz tu negatywnych opini poszło ze dałem sobie spokój ale jeszcze nic nie przesądzone ogólnie wsadzenie listwy z a6 albo ala a6 to bardzo łatwa sprawa , nie powinno byc klopotów dla wiekszosci chlopaków
listwa która mam jest z A8 D4 trochę kombinacji ale udało sie .. jakos dopasowac .. to jest tylko wstepny projekt ...
w nocy efekt jest jak na zdjęciach bo oddaja to doskonale ale w dzien okaze sie jeszcze nie robilem próby sam jestem ciekaw
chcialem poprowadzic listwe w kształcie litery L ale tak mają skody wiec tak nie mogłem zrobic..
słowa krytyki jak najbardziej wskazane oraz jakies pomysły do tego by sie przydały typu czy malnąc to w jakis kolor> np listwe na czerwono z gory ..
listwa która mam jest z A8 D4 trochę kombinacji ale udało sie .. jakos dopasowac .. to jest tylko wstepny projekt ...
w nocy efekt jest jak na zdjęciach bo oddaja to doskonale ale w dzien okaze sie jeszcze nie robilem próby sam jestem ciekaw
chcialem poprowadzic listwe w kształcie litery L ale tak mają skody wiec tak nie mogłem zrobic..
słowa krytyki jak najbardziej wskazane oraz jakies pomysły do tego by sie przydały typu czy malnąc to w jakis kolor> np listwe na czerwono z gory ..
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Chłopaki zastanawia mnie kilka rzeczy dodatkowo:
czy listwe led na czerwono a całą lampe na czarno ??
czy listwe led na czarno i lampe na czarno ??
czy listwe led na czarno a lampe na srebrno ??
czy listwa na srebrno lampa na czarno ??
czy listwa led na srebrno i lampa na srebrno czyli bez zmian...
dawajcie słowa krytyki lub waszych pomysłów
czy listwe led na czerwono a całą lampe na czarno ??
czy listwe led na czarno i lampe na czarno ??
czy listwe led na czarno a lampe na srebrno ??
czy listwa na srebrno lampa na czarno ??
czy listwa led na srebrno i lampa na srebrno czyli bez zmian...
dawajcie słowa krytyki lub waszych pomysłów
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
nie mam photoshopa wiec nie mogę tego sprawdzic co do skody jezeli te drl sa zapewne tak jak w audi skladaja sie z 2 czesci conajmniej czyli klosza i lustra na zewnatrz jest niewielka
czesc lampy RL reszta czyli lustro plus przetwornica zajmuja o wiele wiecej miejsca
moze byc trzeba by ciac klosz kierunku i na nowo kleic zeby zmiescic wszystko minusem tego bedzie optyczny efekt zwezania auta o jakies 20cm
rozwiewajac wszelkie nadzieje na DRL FLEX TUBE typu allegro nie widoczne są w dzien wiec ten pomysł nie wchodzi w gre chyba ze jako pozycja dodatkowa
czesc lampy RL reszta czyli lustro plus przetwornica zajmuja o wiele wiecej miejsca
moze byc trzeba by ciac klosz kierunku i na nowo kleic zeby zmiescic wszystko minusem tego bedzie optyczny efekt zwezania auta o jakies 20cm
rozwiewajac wszelkie nadzieje na DRL FLEX TUBE typu allegro nie widoczne są w dzien wiec ten pomysł nie wchodzi w gre chyba ze jako pozycja dodatkowa
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Ja wiem, że mam spaczone spojrzenie... albo opinia o mnie taka tu chodzi ale...
moim zdaniem wsadzanie w ósemkową lampę pasków a'la A6C6 albo Skoda Superb albo inne cóś wygląda słabo.
Nie ukrywam, że zrobienie lamp do złudzenia podobnych do oryginalnych ledowych z D3 w dalszym ciągu uważam za najlepsze rozwiązanie.
Czy zrobicie to sami, czy zrobi wam to firma którą polecałem czy też zrobi to firma inna (bo przecież są i tacy co nie są zadowoleni z tych co polecałem) to już każdy sam sobie wybierze.
Jak już się tak zagłębiacie to zdradzę, że wcześniej, jak miałem przed-lifta i zanim przerobiłem lampy tak jak jest obecnie, rozpatrywałem jeszcze inną formę świateł dziennych.
To był jeszcze czas kiedy nikt w PL nie rozklejał fabrycznych lamp z D3 i nie było właściwie wiadomo co z tematem począć.
Wtedy planowałem wrzucić dodatkowe światła dzienne led (paski wyprofilowane w łuk) na sam dół zderzaka pod światła przeciwmgielne (na foto zaznaczyłem kolorem czerwonym).
Kiedyś, raz w życiu, widziałem gdzieś na trasie takie D3 i muszę powiedzieć, że kiedy to jechało na samych dziennych (wszystkie inne światła były wyłączone) to wyglądało to zabójczo..... szeroko, nisko, bandycko... po prostu kosa.
Rozwiązanie, jak wiele innych, ma swoje niewątpliwe zalety jak i również wady.
Zaletą jest to, że w prosty sposób można to podłączyć bez zbytniego ingerowania w elektrykę i praktycznie bez żadnej ingerencji w elektronikę. Zaletą jest również homologacja bo lampy firmowe taką homologację mają i jeżeli lampy działają prawidłowo to wszelka dyskusja z niebieskimi w tym przedmiocie jest z góry skazana na wasz sukces.
Ale... do wad takiego rozwiązania należy zaliczyć miejsce montażu. Jak traficie na upierdliwego policmajstra to szybko udowodni wam, że lampy są zamontowane niezgodnie z przepisami i jak będzie bardzo upierdliwy to nie tylko wlepi mandat ale również zabierze dowód rej.
Noi pozostaje jeszcze jedna kwestia.... rozwiązanie jest wykonalne i wygląda zabójczo tylko w przed-lifcie.... zderzak po-liftowy ma już inną konstrukcję i tu nie da się tego zamontować zgodnie z moją wizją.
moim zdaniem wsadzanie w ósemkową lampę pasków a'la A6C6 albo Skoda Superb albo inne cóś wygląda słabo.
Nie ukrywam, że zrobienie lamp do złudzenia podobnych do oryginalnych ledowych z D3 w dalszym ciągu uważam za najlepsze rozwiązanie.
Czy zrobicie to sami, czy zrobi wam to firma którą polecałem czy też zrobi to firma inna (bo przecież są i tacy co nie są zadowoleni z tych co polecałem) to już każdy sam sobie wybierze.
Jak już się tak zagłębiacie to zdradzę, że wcześniej, jak miałem przed-lifta i zanim przerobiłem lampy tak jak jest obecnie, rozpatrywałem jeszcze inną formę świateł dziennych.
To był jeszcze czas kiedy nikt w PL nie rozklejał fabrycznych lamp z D3 i nie było właściwie wiadomo co z tematem począć.
Wtedy planowałem wrzucić dodatkowe światła dzienne led (paski wyprofilowane w łuk) na sam dół zderzaka pod światła przeciwmgielne (na foto zaznaczyłem kolorem czerwonym).
Kiedyś, raz w życiu, widziałem gdzieś na trasie takie D3 i muszę powiedzieć, że kiedy to jechało na samych dziennych (wszystkie inne światła były wyłączone) to wyglądało to zabójczo..... szeroko, nisko, bandycko... po prostu kosa.
Rozwiązanie, jak wiele innych, ma swoje niewątpliwe zalety jak i również wady.
Zaletą jest to, że w prosty sposób można to podłączyć bez zbytniego ingerowania w elektrykę i praktycznie bez żadnej ingerencji w elektronikę. Zaletą jest również homologacja bo lampy firmowe taką homologację mają i jeżeli lampy działają prawidłowo to wszelka dyskusja z niebieskimi w tym przedmiocie jest z góry skazana na wasz sukces.
Ale... do wad takiego rozwiązania należy zaliczyć miejsce montażu. Jak traficie na upierdliwego policmajstra to szybko udowodni wam, że lampy są zamontowane niezgodnie z przepisami i jak będzie bardzo upierdliwy to nie tylko wlepi mandat ale również zabierze dowód rej.
Noi pozostaje jeszcze jedna kwestia.... rozwiązanie jest wykonalne i wygląda zabójczo tylko w przed-lifcie.... zderzak po-liftowy ma już inną konstrukcję i tu nie da się tego zamontować zgodnie z moją wizją.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-