części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

3.0 TDI vs 2.4 PB/LPG

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Druss
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 530
Rejestracja: 19 sie 2011, 13:54
Lokalizacja: Grodzisk Maz

3.0 TDI vs 2.4 PB/LPG

Post autor: Druss » 31 paź 2018, 17:00

Hej,
Mój przyjaciel jest na etapie poszukiwania autka. Ja zasugerowałem mu C6 w Q ale mam kilka do Was.
Co sądzicie o silnikach 3.0 TDI - jest bardzo dużo ich na rynku, jeśli dobrze kojarzę mają problemy z napinaczami, tak ? coś jeszcze ??

No i drugie pytanie co myślicie o 2.4 PB - jeśli padnie na PB to na pewno musi wjechać LPG.

Pomijam fakt osiągów. Chodzi przede wszystkim o koszty eksploatacji, części, awaryjność itp.

Macie jakieś uwagi co do samej budy C6 ?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 31 paź 2018, 18:22

zależy też jakie przebiegi będą robione, ale benzyna z LPG będzie tańsza w eksploatacji od 3.0 tdi.
to nie jest zwykły napęd...to

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 31 paź 2018, 18:25

Lepiej chyba szukać Bmw E60 3.0D lub 3.0 PB,silniki w tym modelu Audi to lipa

Awatar użytkownika
Druss
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 530
Rejestracja: 19 sie 2011, 13:54
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Post autor: Druss » 31 paź 2018, 18:47

Ok, 3.0 TDI lepiej omijać.

2.4 pb/LPG - coś mu dolega ? czy udana konstrukcja ? w sumie jest od B5, dostała trochę więcej mocy.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 31 paź 2018, 21:15

w 2.4 awaryjny mocno rozrząd + kolektor ssący
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
Druss
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 530
Rejestracja: 19 sie 2011, 13:54
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Post autor: Druss » 31 paź 2018, 21:34

OMG !! <bezradny>
Nawet po zrobieniu rozrządu w 2.4 może być problem ??
Kolektor jest do zrobienia żeby był git ? Rozumiem że chodzi o te klapy gaszące jak było w TDI ?

No dobra a co z 2.7 TDI ??


Czyli po D3 4.2 preFL nie ma przyszłości w audi ? :(

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 31 paź 2018, 21:37

3.0 tfsi . 4.0tfsi lub 4.2tdi - to jest alternatywa oczywiście w poważniejszym budżecie . Kupując auto za 20K i robić w nim rozrząd za 6tys to troche słabo + 4tys za kolektor .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 31 paź 2018, 21:44

Jak 3.0 TDI to CDYA (10/2008 - 8/2011), ale polift Avant, bo sedan z tyłu po lifcie wygląda tragicznie. Co do wtrysków i rozrządu - poprawiona C6 z małym nalotem i tak będzie droga. Okazji nie ma, te samochody kupowano by latały, dlatego jak chcesz samochód z realnym przebiegiem poniżej 200k km będzie trzymał cenę.
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl