Hej,
Mój przyjaciel jest na etapie poszukiwania autka. Ja zasugerowałem mu C6 w Q ale mam kilka do Was.
Co sądzicie o silnikach 3.0 TDI - jest bardzo dużo ich na rynku, jeśli dobrze kojarzę mają problemy z napinaczami, tak ? coś jeszcze ??
No i drugie pytanie co myślicie o 2.4 PB - jeśli padnie na PB to na pewno musi wjechać LPG.
Pomijam fakt osiągów. Chodzi przede wszystkim o koszty eksploatacji, części, awaryjność itp.
Macie jakieś uwagi co do samej budy C6 ?
3.0 TDI vs 2.4 PB/LPG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
w 2.4 awaryjny mocno rozrząd + kolektor ssący
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
3.0 tfsi . 4.0tfsi lub 4.2tdi - to jest alternatywa oczywiście w poważniejszym budżecie . Kupując auto za 20K i robić w nim rozrząd za 6tys to troche słabo + 4tys za kolektor .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Jak 3.0 TDI to CDYA (10/2008 - 8/2011), ale polift Avant, bo sedan z tyłu po lifcie wygląda tragicznie. Co do wtrysków i rozrządu - poprawiona C6 z małym nalotem i tak będzie droga. Okazji nie ma, te samochody kupowano by latały, dlatego jak chcesz samochód z realnym przebiegiem poniżej 200k km będzie trzymał cenę.
Black Cars Matters