Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


3.0 TDI vs 2.4 PB/LPG

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Druss
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 530
Rejestracja: 19 sie 2011, 13:54
Lokalizacja: Grodzisk Maz

3.0 TDI vs 2.4 PB/LPG

Post autor: Druss » 31 paź 2018, 17:00

Hej,
Mój przyjaciel jest na etapie poszukiwania autka. Ja zasugerowałem mu C6 w Q ale mam kilka do Was.
Co sądzicie o silnikach 3.0 TDI - jest bardzo dużo ich na rynku, jeśli dobrze kojarzę mają problemy z napinaczami, tak ? coś jeszcze ??

No i drugie pytanie co myślicie o 2.4 PB - jeśli padnie na PB to na pewno musi wjechać LPG.

Pomijam fakt osiągów. Chodzi przede wszystkim o koszty eksploatacji, części, awaryjność itp.

Macie jakieś uwagi co do samej budy C6 ?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 31 paź 2018, 18:22

zależy też jakie przebiegi będą robione, ale benzyna z LPG będzie tańsza w eksploatacji od 3.0 tdi.
to nie jest zwykły napęd...to

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 31 paź 2018, 18:25

Lepiej chyba szukać Bmw E60 3.0D lub 3.0 PB,silniki w tym modelu Audi to lipa

Awatar użytkownika
Druss
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 530
Rejestracja: 19 sie 2011, 13:54
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Post autor: Druss » 31 paź 2018, 18:47

Ok, 3.0 TDI lepiej omijać.

2.4 pb/LPG - coś mu dolega ? czy udana konstrukcja ? w sumie jest od B5, dostała trochę więcej mocy.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 31 paź 2018, 21:15

w 2.4 awaryjny mocno rozrząd + kolektor ssący
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
Druss
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 530
Rejestracja: 19 sie 2011, 13:54
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Post autor: Druss » 31 paź 2018, 21:34

OMG !! <bezradny>
Nawet po zrobieniu rozrządu w 2.4 może być problem ??
Kolektor jest do zrobienia żeby był git ? Rozumiem że chodzi o te klapy gaszące jak było w TDI ?

No dobra a co z 2.7 TDI ??


Czyli po D3 4.2 preFL nie ma przyszłości w audi ? :(

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 31 paź 2018, 21:37

3.0 tfsi . 4.0tfsi lub 4.2tdi - to jest alternatywa oczywiście w poważniejszym budżecie . Kupując auto za 20K i robić w nim rozrząd za 6tys to troche słabo + 4tys za kolektor .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6036
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 31 paź 2018, 21:44

Jak 3.0 TDI to CDYA (10/2008 - 8/2011), ale polift Avant, bo sedan z tyłu po lifcie wygląda tragicznie. Co do wtrysków i rozrządu - poprawiona C6 z małym nalotem i tak będzie droga. Okazji nie ma, te samochody kupowano by latały, dlatego jak chcesz samochód z realnym przebiegiem poniżej 200k km będzie trzymał cenę.
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl