Wymieniłem same mikrostyki na inne używane, a czy są nierozbieralne? Jeszcze tego nie wiem bo nie sprawdzałem ale na pewno już niedługo się dowiempb41ns pisze:przecie one są nie rozbieralne
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Da się rozebrać i wymienić same mikroprzełączniki (2 na zamek). Ja stosowałem D2HW-A211D, delikatnie różnią się wymiarami, ale pasują. Fabrycznie są zalane żywicą epoksydową w obudowie, więc trochę dłubania jest żeby to wymienić Mowa o D2 preFL, żeby nie było.pb41ns pisze:a jak to zrobiłeś, przecie one są nie rozbieralne, może jakieś konkretydanishow pisze:Wczoraj naprawiałem mikrostyki z tylnych drzwiach, przy okazji zabrałem się za montaż bocznych rolet przeciwsłonecznych ...w prawych drzwiach już zamontowane
Four rings to rule them all
Pociągnij klamkę i pobaw się rygielkiem w zamku.pb41ns pisze:a czemu az dwa na zamek, tam przecież jeden siedzi, po co drugi???
Usłyszysz Klik Klik
Klik Klik to są dwa mikrostyki. Jeden do alarmu, drugi do światełka i info na FIS o ile dobrze pamiętam.
Ale na pewno w zamku są po dwie sztuki.
Bywają przypadki, że otworzy się auto, następnie drzwi. Światełko się zapala i mamy pewność, że jest ok. Rzucamy klucze na fotel i zamykamy drzwi bo coś sobie przypomnieliśmy i nagle po 30 sec słyszymy pierdnięcie z bagażnika i odgłos pompki Buuuuuuuu
Alarm nie odnotował otwarcia drzwi i zamknął auto z kluczykami w środku.
Ale o tym już było pisane nie raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jako ze mój sterownik gazu Akme Diego wyzionął ducha w jego miejsce na dniach pojawi się zestaw Stag QMAX
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
w drzwiach kierowcy to sie zgodze ale w pozostałych nie ma dwóch, znaczy sie są ale wykorzystany jest tylko jeden,ernesto pisze:Pociągnij klamkę i pobaw się rygielkiem w zamku.pb41ns pisze:a czemu az dwa na zamek, tam przecież jeden siedzi, po co drugi???
Usłyszysz Klik Klik
Klik Klik to są dwa mikrostyki. Jeden do alarmu, drugi do światełka i info na FIS o ile dobrze pamiętam.
Ale na pewno w zamku są po dwie sztuki.
Bywają przypadki, że otworzy się auto, następnie drzwi. Światełko się zapala i mamy pewność, że jest ok. Rzucamy klucze na fotel i zamykamy drzwi bo coś sobie przypomnieliśmy i nagle po 30 sec słyszymy pierdnięcie z bagażnika i odgłos pompki Buuuuuuuu
Alarm nie odnotował otwarcia drzwi i zamknął auto z kluczykami w środku.
Ale o tym już było pisane nie raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Taka była diagnoza specjalisty , przestał widzieć podcisnienie z kolektora ssącego - poza tym był już strasznie stary - rocznik 1997ManiekJames pisze:A co się mu stało Michał ? i skąd wiedziałeś że umarł akurat sterownik ? ... sam mam Diego i z ciekawości piszę na co zwrócić w razie co uwagę
Mam nadzieje ze zmiana na QMAX będzie tylko na lepsze . Montaż oczywiście w http://serwis-smp.pl/
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Z tego co się orientuję, to w AKME były 2 oddzielne mapsensory (do ciśnienia gazu i podciśnienia) i podciśnienie z kolektora było wymagane tylko na czas strojenia instalacji. Ale fakt, ten sterownik to już zabytek z punktu widzenia tego, co jest obecnie dostępne na rynkumichalwruszak pisze:Taka była diagnoza specjalisty , przestał widzieć podcisnienie z kolektora ssącego - poza tym był już strasznie stary - rocznik 1997ManiekJames pisze:A co się mu stało Michał ? i skąd wiedziałeś że umarł akurat sterownik ? ... sam mam Diego i z ciekawości piszę na co zwrócić w razie co uwagę
Mam nadzieje ze zmiana na QMAX będzie tylko na lepsze . Montaż oczywiście w http://serwis-smp.pl/
Wymieniałem te przełączniki w tylnych drzwiach pasażera i zarówno wg schematu z Elsy, jak i podpiętej do nich wiązki wykorzystywane były obapb41ns pisze:ernesto napisał/a:
pb41ns napisał/a:
a czemu az dwa na zamek, tam przecież jeden siedzi, po co drugi???
Pociągnij klamkę i pobaw się rygielkiem w zamku.
Usłyszysz Klik Klik
Klik Klik to są dwa mikrostyki. Jeden do alarmu, drugi do światełka i info na FIS o ile dobrze pamiętam.
Ale na pewno w zamku są po dwie sztuki.
Bywają przypadki, że otworzy się auto, następnie drzwi. Światełko się zapala i mamy pewność, że jest ok. Rzucamy klucze na fotel i zamykamy drzwi bo coś sobie przypomnieliśmy i nagle po 30 sec słyszymy pierdnięcie z bagażnika i odgłos pompki Buuuuuuuu
Alarm nie odnotował otwarcia drzwi i zamknął auto z kluczykami w środku.
Ale o tym już było pisane nie raz.
w drzwiach kierowcy to sie zgodze ale w pozostałych nie ma dwóch, znaczy sie są ale wykorzystany jest tylko jeden,
Four rings to rule them all
A to się Pan mylisz, w drzwiach kierowcy są trzy (przynajmniej u mnie) a w pozostałych po dwa i obydwa są używane ...jeden do licznika i centralnego zamka a drugi do podświetleniapb41ns pisze:w drzwiach kierowcy to sie zgodze ale w pozostałych nie ma dwóch, znaczy sie są ale wykorzystany jest tylko jeden