Bo jest w D3 dwufunkcyjny tak jak w AVPkrzychu22.p1i pisze:Po nr na pewno nie pasuje ten z 4.2.
![]() |
![]() |
![]() |
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 57
- Rejestracja: 07 gru 2013, 11:21
- Lokalizacja: Poznań
A wiec w ciagu ostatniego miesiaca wymieniono:
- tarcze przod ATE + klocki Ferodo
- olej Vavoline 5W50 Racing + komplet wszystkich filtrow
- rozrzad, termostat, popma wody, pasek wielorowkowy + napinacz
- przeplywomierz
- chlodnica wody
- przewody od chlodnicy klimatyzacji
No i tradycyjnie weekendowe mycie![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
- tarcze przod ATE + klocki Ferodo
- olej Vavoline 5W50 Racing + komplet wszystkich filtrow
- rozrzad, termostat, popma wody, pasek wielorowkowy + napinacz
- przeplywomierz
- chlodnica wody
- przewody od chlodnicy klimatyzacji
No i tradycyjnie weekendowe mycie
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
To interesujące bo z moich informacji wychodzi, że kolektory w silnikach AQG (mój), AQF, ARU, AQH, AKC, AVP, AUW, AVN, BCS i AYS są takie same ...więc i ja mógłbym se takowy grafitowy kolektor zapodaćkrzychu22.p1i pisze:Kolektor z mojego silnika jest zamienny na ten z d3 3.7

...do wcześniejszego postu zapomniałem dodać, że pomalowałem też nowe jarzma pod 310 mm (na tył). Tarcze i klocki też już są więc niebawem montaż a moje obecne heble ATE 269 mm z małym przebiegiem (parę tyś. km) mogę komuś odsprzedać

- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Noi jak wrażenia?... bo ja jeszcze nie miałem okazji podróżować w bagażniku... i nie żałujęemilus143 pisze:A ja dzisiaj jechałem w bagażniku i nasłuchiwałem łożyska![]()

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 612
- Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
- Lokalizacja: Kielce
-
- Super Klubowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 08 gru 2013, 17:06
- Lokalizacja: LUB
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2090
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
- Lokalizacja: osiek kuj-pomor
Dla mnie to pół środek a ja tak nie lubię więc zrobiłem zgodnie ze sztukapebo pisze:Przemek, może DIY: http://www.easyklima.pl/pb41ns pisze:o kurcze topojechałeś po bandzie, ja tylko uszczelniłem kompresor klimy i czekam na nabicie czynnikiem
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....