części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Leonard
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 25 lut 2018, 09:31
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Leonard » 21 mar 2018, 21:52

dice111 pisze:Co przerabiałeś i czy na pewno pompuje z takim samym ciśn ?
1.przerobienie wtyczki bo jest inna i trzeba przelutować starą.
2. 60 cm węża gumowego np od gaziarza bo w mercedesie są z innej strony wloty powietrza.
3. całość idealnie pasuje w to samo miejsce gdzie był stary w audi.
http://allegro.pl/kompresor-wabco-44302 ... 61824.html
4. śmiga jak ta lala i cichutko <chura>
5. robota na 1,5 godziny z przerwą na browar, bez zciągania zderzaka :]
Piwo to moje paliwo:) a 450KM i 6 litrów zmieniło mi punkt widzenia:)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 21 mar 2018, 22:10

Taka sowa



Przejechałem z tym jakieś 1000m.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 21 mar 2018, 22:55

krzychu22.p1i pisze:dice111, lepiej byś wyszedł na zacisku z w12/s3 z D3. Lepsza dostępność, P&P, tarcza 385x38 wychodziła po 280zł/szt :P i wsio w 18" pięknie i fantastycznie. Ale masz przedlifta to se mogłeś pozwolić na fantazje :P
380 tylko albo az dlatego ze: za zaciski z S8, czy W12 D3 chca chore pieniadze za szajs, ktory wyglada jakby byl wyciagniety ze stawu, te z D4 mialem w bardzo dobrym stanie (regeneracja i tak robione) i za dobre pieniadze (z kraju gdzie nie ma sniegu), dostepnosc tarcz z D4 owszem slaba, ale mialem nowe z D3, ktore stoczono mi na 380 (wbrew temu co olo pisal, nie 385 nie wejdzie w zacisk i jarzmo), maja wiekszy klocek od D3 (takze w teorii pewnie lepiej hamuja), sa nowsze i ladniejsze.
Byl plan na 400 i 356 z D4 (przod/tyl), ale..doszedlem do wniosku ze raz - to przerost formy nad trescia, a dwa - chce miec wciaz na zime OE Avusy R18.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 21 mar 2018, 22:58

Leonard pisze:
dice111 pisze:Co przerabiałeś i czy na pewno pompuje z takim samym ciśn ?
http://allegro.pl/kompresor-wabco-44302 ... 61824.html
Hmmm dosc ciekawe.. do Merca WABCO laduje jeden typ a do VAGa rozne w zaleznosci od silnika ? Ile bar to daje ? Mierzone, albo podaja gdzies ?
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 mar 2018, 11:24

Dokładnie, od dłuższego czasu zaglądam za zaciskami od w12/s8 d3 to jest tragedia. Mało, że ceny robią się komiczne to stan coraz gorszy jak pisałeś. Swego czasu to opłacało się na handel..

Jeśli miałbyś 400mm to tylko z 6t. Robienie tego na 2t to mija sie z celem. Tył byłby adekwatny. Różnica jest, przerabiałem już 4 zestaw i zostaje przy 385 z 6t i 350 z tyłu.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 22 mar 2018, 13:13

Gdyby Pozu z Fejtka szybciej je wystawił to pewnie bym D4 olał

Obrazek
Black Cars Matters

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 22 mar 2018, 13:48

Zmieniłem akumulator na nowy, stary nie trzymał parametrów (po pełnym naładowania prostownikiem, prąd rozruchowy wynosił zaledwie 680A z nominalnych 920A). Zmierzylem również pobór prądu po uśpieniu auta i wynosi on 0.15 i tu pytanie, mieści się to w normie? Tragedii nie ma chyba i zastanawiam się czy szukać/ czy jest coś co może pobierać więcej prądu niż powinno.

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 22 mar 2018, 15:53

Przy poborze 0,15A urządzenia pobierają 1,8 Wata, więc znikomo, jest to bezpieczny prąd rozładowywania akumulatora
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 mar 2018, 20:14

dice111, Nie miałem doczynienia z 8t ale policz pole powierzchni klocka (4małych klocków), tłoczków i siłę nacisku i finalnie siłę hamowania. Lepiej sobie nie zaprzątać i jak to ująłeś
dice111 pisze: to przerost formy nad trescia
na dodatek masz 4 klocki na zacisk. Max to 6t, więcej to tylko fantazja.

Możemy tu spuszczać się nad 6t 8t i nawet 12 tłoczkami, ale jak mamy dupne opony i do tego wąskie to lipa. Najlepszy efekt hamowania miałem na 275/35 ranflatach. Skubane nie poddają się jak zwykłe, tylko są dosyć specyficzne na słabszej jakości nawierzchniach.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 22 mar 2018, 20:37

To juz by trzeba bylo porownywac w tych samych warunkach.
Co do w/w zacisku, tam nie ma 4 klockow na strone tylko po dwa duze bodaj ponad 190 mm
Jak sie zmieni sila nacisku - pewnie wszystko mozna policzyc, to tylko fozyka, ale ... po co ? ;) Mi wystarczy co mam :)
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 22 mar 2018, 21:05

dice111 pisze:Gdyby Pozu z Fejtka szybciej je wystawił to pewnie bym D4 olał
I jakie pieniądze chce za to?.... Na forum Fejtka wystawił?
dice111 pisze:Co do w/w zacisku, tam nie ma 4 klockow na strone tylko po dwa duze bodaj ponad 190 mm
Oj coś mi się wydaje, że są 4 klocki na zacisk.
Bo to są chyba takie same zaciski jak w były RS6C5 które były pod tarcze 365x34mm.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 23 mar 2018, 01:24

FOSS pisze:
dice111 pisze:Gdyby Pozu z Fejtka szybciej je wystawił to pewnie bym D4 olał
I jakie pieniądze chce za to?.... Na forum Fejtka wystawił?
http://www.phaetonforum.p....php?f=8&t=6232
Pisałem do Shoutbox - dla użytkowników D3 polecam wyrwać ASB, bo za 10k nowa to OKAZJA jak się patrzy. Motor W12 również ma nowy na sprzedaż.
FOSS pisze:
dice111 pisze:Co do w/w zacisku, tam nie ma 4 klockow na strone tylko po dwa duze bodaj ponad 190 mm
Oj coś mi się wydaje, że są 4 klocki na zacisk.
Bo to są chyba takie same zaciski jak w były RS6C5 które były pod tarcze 365x34mm.
Fakt, Brembo 8tłok miał W12 (C5 i Gallardo też), te duże 193 mm są dla ATE
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 23 mar 2018, 10:44

4 klocki ma 8tłok, mało tego się zapiekają. Własne zestawy testowałem w porównywalnych warunkach, za wyjątkiem 8tłoczka, którego nie chcę znać.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 23 mar 2018, 19:14

krzychu22.p1i pisze:... mało tego się zapiekają.
Przyznaję, że osobiście nie testowałem ale z info od kolegów motowariatów to 8-tłok od Brembo jest OK ale 8-tłok firmy ALCON jest do kitu.
O ile dobrze pamiętam <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 24 mar 2018, 17:44

wymiana oliwy w motorowni i przymiarka nowych felg, piknie będzie <chura> aż mnie kusiło żeby już zmienić ale ostatecznie poczekam jeszcze troszke
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl