Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Poskladelem wszystko do kupy, ku mojemu zaskoczeniu to po wymianie tulejki sań zniknęły nawet drgania na postoju , auto podczas pokonywania nierówności zachowuje się bardzo stabilnie i nie wyrywa już kierownicy,. Montażu doczekała się również osłona pod silnik, cała i nie popękane oraz cały nowy zestaw do jej zamocowania, wszystkie spinki i srobki, teraz jest jak fabryka nakazala , tak więc panowie jeśli macie problem z niestabilny autem to radzę się przyjrzeć właśnie tulejom san
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
Niewiem czy jest sens, gdyż trzeba tylko zdjąć rurę z dolotu, odpiąć wtyczkę od przepustnicy, przepustnica na 4 śrubkach na imbus dobry dostęp, zdjęcie plastikowej pokrywki pod którą są koła zębate i potencjometr to podważenie blaszek śrubokrętem. Smarowanie kół zębatych smarem Silikon + PTFE, czyszczenie bieżni potencjometra izopranolem a potem na ścieżki kontakt PR delikatnie pędzelkiem tam gdzie szurają blaszki, czyszczenie przepustnicy preparatem do czyszczenia przepustnic ja użyłem Wynns, a przepływkę preparatem do czyszczenia przepływek liqui moli wiadomo można użyć innych wedle uznania.Lechu pisze:Może jakiś poradnik w dziale warsztat ??
Chodzi o to by to nie zginęło pod innymi postamipeter5on pisze:Niewiem czy jest sens, gdyż trzeba tylko zdjąć rurę z dolotu, odpiąć wtyczkę od przepustnicy, przepustnica na 4 śrubkach na imbus dobry dostęp, zdjęcie plastikowej pokrywki pod którą są koła zębate i potencjometr to podważenie blaszek śrubokrętem. Smarowanie kół zębatych smarem Silikon + PTFE, czyszczenie bieżni potencjometra izopranolem a potem na ścieżki kontakt PR delikatnie pędzelkiem tam gdzie szurają blaszki, czyszczenie przepustnicy preparatem do czyszczenia przepustnic ja użyłem Wynns, a przepływkę preparatem do czyszczenia przepływek liqui moli wiadomo można użyć innych wedle uznania.Lechu pisze:Może jakiś poradnik w dziale warsztat ??