Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
https://images91.fotosik.pl/124/17057de4a314a730.jpgVAGowner pisze:W Polonezie amortyzatory miałem przykręcone śrubami w jakości 10.9Pepek pisze:Pomijając już to, że w zestawach śruby potrafią być 8.8
I takie są dostępne do wahaczy na znanym portalu aukcyjnym
https://allegro.pl/oferta/sruba-wahacza ... 6989635004
https://images90.fotosik.pl/123/63ffdd06a0d3105b.jpg
https://images92.fotosik.pl/124/39b48779b90e2488.jpg
Nazwę producenta pominę, bo nie chcę być ciągany po sądach.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Poskładane auto (wymiana rozrządu, paska wielorowkowego osprzętu, termostat, pompa wody, łożysko od wiskozy, czujnik niskiego ciśnienia oleju), odebrane a przy okazji zrobiłem porządek przy ECU bo byłą wilgoć.
Jak widać korozja znalazła się na wtyczkach więc przedmuchane, popryskane środkiem do styków i znów przedmuchane - wszystkie wtyczki w skrzynce oraz bezpieczniki.
Jak gazownicy kładli instalacje to szukali "masy" poza obudową (choć jest w środku ) i aby przejść kabelkiem to zrobili otwór - oznaczyłem na czerwono. Przez ten otwór dostawała się woda na tyle, że krople wisiały na pokrywie i trochę na ECU. Wysuszone, otwór zaklejony. Mam nadzieję, że problem nie wróci.
Jak widać korozja znalazła się na wtyczkach więc przedmuchane, popryskane środkiem do styków i znów przedmuchane - wszystkie wtyczki w skrzynce oraz bezpieczniki.
Jak gazownicy kładli instalacje to szukali "masy" poza obudową (choć jest w środku ) i aby przejść kabelkiem to zrobili otwór - oznaczyłem na czerwono. Przez ten otwór dostawała się woda na tyle, że krople wisiały na pokrywie i trochę na ECU. Wysuszone, otwór zaklejony. Mam nadzieję, że problem nie wróci.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Złożona sytuacja. Większość ma tu 4.2MPI, do tego dochodzi polaczkowatość sprzedających i większość aut jest cofana choćby nie wiem co twierdzili właściciele bo są popularne i najczęściej poszukiwane.Farmer73 pisze:Niech mnie ktoś oświeci, diesle są Be a większość napraw które tutaj widzę dotyczy benzyniaków, to o co to K....chodzi?
TDI w każdej odsłonie są prawdziwymi długodystansowcami więc nawet cofane dobijają imponujących przebiegów. Ja mam 450tys i ogólnie w okolicy 150-200tys było cofnięte jak kupowałem (nie wiem ile dokładnie).
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Albo dokonać przekładki silnika z raczej awaryjnego na bardziej bezawaryjny - poniżej przykład zmiany z 3.3 TDI na legendarny 2.5 TDI R5 AELpytlar pisze:bo np w takim D2 masz do wyboru albo 2,5 albo 3,3 w dieslu w obu przypadkach w awarii silnika można iść do WK i zmienić status z SAMOCHÓD OSOBOWY na NIERUCHOMOŚĆFarmer73 pisze:Niech mnie ktoś oświeci, diesle są Be a większość napraw które tutaj widzę dotyczy benzyniaków, to o co to K....chodzi?
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a8-l ... BGY4E.html?
A myślałem, że będę pierwszy, który tego dokona w PL
Ja się pierwszy raz spotkałem z R5 TDI w D2 w 2010 roku. Chłop z Kolbud koło Gdańska wsadził tam zamiast V6 TDI. Przez 4 lata było widać to auto na mieście, potem zniknęło. W kolorze ciemnej zieleni na jasnych skórach.
Jak istnieje to może jeszcze gdzieś wypłynie...
Jak istnieje to może jeszcze gdzieś wypłynie...
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Zmieniony płyn wspomagania na oryginalny z aso skody (Do aso Audi w Łodzi nie chciało mi się jechać) 2 litry weszło, jeszcze mam litr w razie wu na dolewkę.
Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r