
![]() |
![]() |
![]() |
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
https://images91.fotosik.pl/124/17057de4a314a730.jpgVAGowner pisze:W Polonezie amortyzatory miałem przykręcone śrubami w jakości 10.9Pepek pisze:Pomijając już to, że w zestawach śruby potrafią być 8.8
I takie są dostępne do wahaczy na znanym portalu aukcyjnym
https://allegro.pl/oferta/sruba-wahacza ... 6989635004
https://images90.fotosik.pl/123/63ffdd06a0d3105b.jpg
https://images92.fotosik.pl/124/39b48779b90e2488.jpg
Nazwę producenta pominę, bo nie chcę być ciągany po sądach.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 107
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
- Moje auto: 80 B4
- Rocznik: 1994
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: XXXX
- Lokalizacja: Reda
Poskładane auto (wymiana rozrządu, paska wielorowkowego osprzętu, termostat, pompa wody, łożysko od wiskozy, czujnik niskiego ciśnienia oleju), odebrane a przy okazji zrobiłem porządek przy ECU bo byłą wilgoć.
Jak widać korozja znalazła się na wtyczkach więc przedmuchane, popryskane środkiem do styków i znów przedmuchane - wszystkie wtyczki w skrzynce oraz bezpieczniki.
![Obrazek]()
Jak gazownicy kładli instalacje to szukali "masy" poza obudową (choć jest w środku
) i aby przejść kabelkiem to zrobili otwór - oznaczyłem na czerwono. Przez ten otwór dostawała się woda na tyle, że krople wisiały na pokrywie i trochę na ECU. Wysuszone, otwór zaklejony. Mam nadzieję, że problem nie wróci. 
![Obrazek]()
Jak widać korozja znalazła się na wtyczkach więc przedmuchane, popryskane środkiem do styków i znów przedmuchane - wszystkie wtyczki w skrzynce oraz bezpieczniki.
Jak gazownicy kładli instalacje to szukali "masy" poza obudową (choć jest w środku


Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Złożona sytuacja. Większość ma tu 4.2MPI, do tego dochodzi polaczkowatość sprzedających i większość aut jest cofana choćby nie wiem co twierdzili właściciele bo są popularne i najczęściej poszukiwane.Farmer73 pisze:Niech mnie ktoś oświeci, diesle są Be a większość napraw które tutaj widzę dotyczy benzyniaków, to o co to K....chodzi?

TDI w każdej odsłonie są prawdziwymi długodystansowcami więc nawet cofane dobijają imponujących przebiegów. Ja mam 450tys i ogólnie w okolicy 150-200tys było cofnięte jak kupowałem (nie wiem ile dokładnie).
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Albo dokonać przekładki silnika z raczej awaryjnego na bardziej bezawaryjny - poniżej przykład zmiany z 3.3 TDI na legendarny 2.5 TDI R5 AELpytlar pisze:bo np w takim D2 masz do wyboru albo 2,5 albo 3,3 w diesluFarmer73 pisze:Niech mnie ktoś oświeci, diesle są Be a większość napraw które tutaj widzę dotyczy benzyniaków, to o co to K....chodzi?w obu przypadkach w awarii silnika można iść do WK i zmienić status z SAMOCHÓD OSOBOWY na NIERUCHOMOŚĆ
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a8-l ... BGY4E.html?
A myślałem, że będę pierwszy, który tego dokona w PL

-
- Forum Audi A8
- Posty: 107
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
- Moje auto: 80 B4
- Rocznik: 1994
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: XXXX
- Lokalizacja: Reda
Ja się pierwszy raz spotkałem z R5 TDI w D2 w 2010 roku. Chłop z Kolbud koło Gdańska wsadził tam zamiast V6 TDI. Przez 4 lata było widać to auto na mieście, potem zniknęło. W kolorze ciemnej zieleni na jasnych skórach.
Jak istnieje to może jeszcze gdzieś wypłynie...
Jak istnieje to może jeszcze gdzieś wypłynie...
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Zmieniony płyn wspomagania na oryginalny z aso skody
(Do aso Audi w Łodzi nie chciało mi się jechać)
2 litry weszło, jeszcze mam litr w razie wu na dolewkę.


Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r