Nowa akcyza na "stare auta"
powiem tak, że za te "pozorne" plany polepszenia finansów w kraju zapłaci nikt inny jak zwykły kowalski który jeździ starym autkiem ciułając grosz do grosza aby było "jakoś" i kiedyś kupić sobie jakieś "nowsze" auto z np. 2005r... ale niestety Państwo Polski mu to odbierze do niestety na akcyzę już go nie będzie stać..
i tak jak
i tak jak
mkbewe pisze: ... będziemy jeszcze większym śmietnikiem niż jesteśmy teraz, zobaczysz ze ludzie zamiast kupić sobie jakieś starsze BMW audi czy VW z przyzwoitym wyposażeniem z np niemiec gdzie to auto jest na pewno w lepszym stanie niż nasze krajowe z tych roczników będzie remontował swojego starego lanosa czy tico bo go już nie będzie stać na zakup niczego przez akcyzę...
to nie jest zwykły napęd...to
Ale licząc normalnie to czy obecne stawki 3,1% do 2 l . oraz 18,6% powyżej 2 l. są dobre ?
Dla nowych aut na pewno nowe stawki będą lepsze i auta stanieją nie zależnie czy będzie to Corsa 1.0 , czy Aventator .
Dla używanych aut niestety w niektórych przypadkach ( stary rocznik + duża pojemność ) będą niestety niekorzystne . Ale jeżeli obecną akcyzę każdy kupujący wyliczyłby od rzeczywistej wartości a nie jak 99% od zaniżonej to różnica będzie znikoma .
Pytanie jak zachowa się nasz Polski rynek samochodowy ?
Trudno określić ale trend jest w stronę kupowania aut nowych w cenie aut używanych
klasy wyższej .
Szczególnie gdy kupujący decyduje się na kredyt woli ratę za nowy pojazd który ma lepsze
warunki kredytu niż używany z gorszym oprocentowaniem + bity ,malowany , skręcony itp przez
" Janusza biznesu ".
Dla nowych aut na pewno nowe stawki będą lepsze i auta stanieją nie zależnie czy będzie to Corsa 1.0 , czy Aventator .
Dla używanych aut niestety w niektórych przypadkach ( stary rocznik + duża pojemność ) będą niestety niekorzystne . Ale jeżeli obecną akcyzę każdy kupujący wyliczyłby od rzeczywistej wartości a nie jak 99% od zaniżonej to różnica będzie znikoma .
Pytanie jak zachowa się nasz Polski rynek samochodowy ?
Trudno określić ale trend jest w stronę kupowania aut nowych w cenie aut używanych
klasy wyższej .
Szczególnie gdy kupujący decyduje się na kredyt woli ratę za nowy pojazd który ma lepsze
warunki kredytu niż używany z gorszym oprocentowaniem + bity ,malowany , skręcony itp przez
" Janusza biznesu ".
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Nowa wizja:
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Kolej ... &_ticrsn=3
A oto ci wizjonerzy oderwani granatem od pługa:
http://av8.senat.pl/9KBFP57KI60KU1121
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Kolej ... &_ticrsn=3
A oto ci wizjonerzy oderwani granatem od pługa:
http://av8.senat.pl/9KBFP57KI60KU1121
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Jak wyjdziesz na ulice to nie wystarczy, trezeba ich po prostu wykopać i tyle.
Akcyza nie przyniesie dochodu praktycznie żadnego. Ludzie nie będą kupowali aut i co za tym idzie zabiją rynek aut wtórnych. Tych co było stać na nowe to i tak będą nowe kupować, tu się nic nie zmieni.
Wszyscy laweciarze mechanicy blacharze tłumaczenia, przeglądy itp itd. to zniknie i pójdzie na zasiłek. A średnia wieku aut w pl wzrośnie drastycznie, bo nikt nie bedzie inwestował w roczniki 2004 w dół bo się to nie opłaca. Koszty napraw są już wtedy większe niż w przypadku starych kosntrukcji z lat 90. Wrócą stare paski audi 80, W124 itp.
To jest po prostu głupota i oderwanie od rzeczywistości. To, że te barany mają służbowe samochody i zarabiają po 20 tys na miesiąc za nasze pieniądze odbiera im jakąkolwiek ocenę rzeczywistości. Debile co tu można więcej powiedzieć.
A wybory wygrało mocher komando
Akcyza nie przyniesie dochodu praktycznie żadnego. Ludzie nie będą kupowali aut i co za tym idzie zabiją rynek aut wtórnych. Tych co było stać na nowe to i tak będą nowe kupować, tu się nic nie zmieni.
Wszyscy laweciarze mechanicy blacharze tłumaczenia, przeglądy itp itd. to zniknie i pójdzie na zasiłek. A średnia wieku aut w pl wzrośnie drastycznie, bo nikt nie bedzie inwestował w roczniki 2004 w dół bo się to nie opłaca. Koszty napraw są już wtedy większe niż w przypadku starych kosntrukcji z lat 90. Wrócą stare paski audi 80, W124 itp.
To jest po prostu głupota i oderwanie od rzeczywistości. To, że te barany mają służbowe samochody i zarabiają po 20 tys na miesiąc za nasze pieniądze odbiera im jakąkolwiek ocenę rzeczywistości. Debile co tu można więcej powiedzieć.
A wybory wygrało mocher komando
Obecny rynek aut wtórnych, gdzie 85% samochodów jest albo mocno bitych, albo z lewym przebiegiem i tak nadaje się na to, żeby go zlikwidować.Lechu pisze:i co za tym idzie zabiją rynek aut wtórnych.
Sprzedający dobre i pewne auta nie mogą uzyskać normalnej ceny, bo "Panie, ile?!?! Jak ulice obok stoi taki sam 5 tysi taniej".
Może dzięki tej akcyzie znikną trupy cągnięte masowo lawetami z zachodu.
Ostatnio zmieniony 17 lis 2016, 05:56 przez Chris, łącznie zmieniany 2 razy.