
![]() |
![]() |
![]() |
Nowa akcyza na "stare auta"
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
powiem tak, że za te "pozorne" plany polepszenia finansów w kraju zapłaci nikt inny jak zwykły kowalski który jeździ starym autkiem ciułając grosz do grosza aby było "jakoś" i kiedyś kupić sobie jakieś "nowsze" auto z np. 2005r... ale niestety Państwo Polski mu to odbierze do niestety na akcyzę już go nie będzie stać..
i tak jak
i tak jak
mkbewe pisze: ... będziemy jeszcze większym śmietnikiem niż jesteśmy teraz, zobaczysz ze ludzie zamiast kupić sobie jakieś starsze BMW audi czy VW z przyzwoitym wyposażeniem z np niemiec gdzie to auto jest na pewno w lepszym stanie niż nasze krajowe z tych roczników będzie remontował swojego starego lanosa czy tico bo go już nie będzie stać na zakup niczego przez akcyzę...
to nie jest zwykły napęd...to
- jacek
- Super Klubowicz
- Posty: 336
- Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
- Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie
Ale licząc normalnie to czy obecne stawki 3,1% do 2 l . oraz 18,6% powyżej 2 l. są dobre ?
Dla nowych aut na pewno nowe stawki będą lepsze i auta stanieją nie zależnie czy będzie to Corsa 1.0 , czy Aventator .
Dla używanych aut niestety w niektórych przypadkach ( stary rocznik + duża pojemność ) będą niestety niekorzystne . Ale jeżeli obecną akcyzę każdy kupujący wyliczyłby od rzeczywistej wartości a nie jak 99% od zaniżonej to różnica będzie znikoma .
Pytanie jak zachowa się nasz Polski rynek samochodowy ?
Trudno określić ale trend jest w stronę kupowania aut nowych w cenie aut używanych
klasy wyższej .
Szczególnie gdy kupujący decyduje się na kredyt woli ratę za nowy pojazd który ma lepsze
warunki kredytu niż używany z gorszym oprocentowaniem + bity ,malowany , skręcony itp przez
" Janusza biznesu ".
Dla nowych aut na pewno nowe stawki będą lepsze i auta stanieją nie zależnie czy będzie to Corsa 1.0 , czy Aventator .
Dla używanych aut niestety w niektórych przypadkach ( stary rocznik + duża pojemność ) będą niestety niekorzystne . Ale jeżeli obecną akcyzę każdy kupujący wyliczyłby od rzeczywistej wartości a nie jak 99% od zaniżonej to różnica będzie znikoma .
Pytanie jak zachowa się nasz Polski rynek samochodowy ?
Trudno określić ale trend jest w stronę kupowania aut nowych w cenie aut używanych
klasy wyższej .
Szczególnie gdy kupujący decyduje się na kredyt woli ratę za nowy pojazd który ma lepsze
warunki kredytu niż używany z gorszym oprocentowaniem + bity ,malowany , skręcony itp przez
" Janusza biznesu ".
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 343
- Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
- Lokalizacja: Gryfino - Aukra
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Nowa wizja:
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Kolej ... &_ticrsn=3
A oto ci wizjonerzy oderwani granatem od pługa:
http://av8.senat.pl/9KBFP57KI60KU1121
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Kolej ... &_ticrsn=3
A oto ci wizjonerzy oderwani granatem od pługa:
http://av8.senat.pl/9KBFP57KI60KU1121
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Lechu
- Super Klubowicz
- Posty: 1139
- Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
- Lokalizacja: wielkopolska
Jak wyjdziesz na ulice to nie wystarczy, trezeba ich po prostu wykopać i tyle.
Akcyza nie przyniesie dochodu praktycznie żadnego. Ludzie nie będą kupowali aut i co za tym idzie zabiją rynek aut wtórnych. Tych co było stać na nowe to i tak będą nowe kupować, tu się nic nie zmieni.
Wszyscy laweciarze mechanicy blacharze tłumaczenia, przeglądy itp itd. to zniknie i pójdzie na zasiłek. A średnia wieku aut w pl wzrośnie drastycznie, bo nikt nie bedzie inwestował w roczniki 2004 w dół bo się to nie opłaca. Koszty napraw są już wtedy większe niż w przypadku starych kosntrukcji z lat 90. Wrócą stare paski audi 80, W124 itp.
To jest po prostu głupota i oderwanie od rzeczywistości. To, że te barany mają służbowe samochody i zarabiają po 20 tys na miesiąc za nasze pieniądze odbiera im jakąkolwiek ocenę rzeczywistości. Debile co tu można więcej powiedzieć.
A wybory wygrało mocher komando
Akcyza nie przyniesie dochodu praktycznie żadnego. Ludzie nie będą kupowali aut i co za tym idzie zabiją rynek aut wtórnych. Tych co było stać na nowe to i tak będą nowe kupować, tu się nic nie zmieni.
Wszyscy laweciarze mechanicy blacharze tłumaczenia, przeglądy itp itd. to zniknie i pójdzie na zasiłek. A średnia wieku aut w pl wzrośnie drastycznie, bo nikt nie bedzie inwestował w roczniki 2004 w dół bo się to nie opłaca. Koszty napraw są już wtedy większe niż w przypadku starych kosntrukcji z lat 90. Wrócą stare paski audi 80, W124 itp.
To jest po prostu głupota i oderwanie od rzeczywistości. To, że te barany mają służbowe samochody i zarabiają po 20 tys na miesiąc za nasze pieniądze odbiera im jakąkolwiek ocenę rzeczywistości. Debile co tu można więcej powiedzieć.
A wybory wygrało mocher komando

-
- Super Klubowicz
- Posty: 301
- Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
- Lokalizacja: Poznań
Obecny rynek aut wtórnych, gdzie 85% samochodów jest albo mocno bitych, albo z lewym przebiegiem i tak nadaje się na to, żeby go zlikwidować.Lechu pisze:i co za tym idzie zabiją rynek aut wtórnych.
Sprzedający dobre i pewne auta nie mogą uzyskać normalnej ceny, bo "Panie, ile?!?! Jak ulice obok stoi taki sam 5 tysi taniej".
Może dzięki tej akcyzie znikną trupy cągnięte masowo lawetami z zachodu.
Ostatnio zmieniony 17 lis 2016, 05:56 przez Chris, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 301
- Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
- Lokalizacja: Poznań