części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

S8 D2 czy A8 D3 4.2

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 wrz 2015, 18:22

Temat został wydzielony bo po co 2 jednakowe? ;)
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 22 wrz 2015, 18:35

A to przepraszam <faktycznie>
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Nyku
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Radek
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Nyku » 23 wrz 2015, 15:14

hadwao pisze:a jak to jest z tymi d2 po lifcie bo teraz czytam że dodali jakiej zmienne fazy rozrządu i jest to awaryjne? spodziewam się że 15 letnie a8 to ma już najechane minimum ze 300 tyś km ile wytrzymują silniki 4.2?
Najgorsze w polifcie są nastawniki. Koszt zamienników to 700zł (są bodajże 2). Jednak nie jest to wydaje mi się jakiś nagminny problem. Też się o to bałem kupując FLa ale nie żałuje bo na szczęście jest spokój. Wiadomo, auto po liftingu jest młodsze i w teorii powinno mieć mniej nalatane i słabej wyeksploatowane. Co do wytrzymałości to z tego co słyszałem to te VÓsemki są jedne z bardziej żywotnych silników. Ponad pół miliona nie robi na nich większego wrażenia ale wiadomo, jak dbasz jak masz :)

Gość

Post autor: Gość » 23 wrz 2015, 15:48

Nyku pisze:Koszt zamienników to 700zł (są bodajże 2)
Mówisz o ryżowych zamiennikach

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 23 wrz 2015, 18:11

koszt nastawnika to jakies 2k na znizkach w aso :) + uszczelki i pierdoly + robota ale można i kupic zamienniki nikt tu nic nie zabrania opinie są dobre i złe
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
Nyku
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Radek
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Nyku » 25 wrz 2015, 00:37

Apophis pisze:
Nyku pisze:Koszt zamienników to 700zł (są bodajże 2)
Mówisz o ryżowych zamiennikach
Owszem, nawet kiedyś na forum jakiś temat mi się przewinął że dwie/trzy osoby jeźdżą na tych chińczykach i nic się nie dzieje. Dlatego napisałem jak napisałem uwzględniając że to tylko zamienniki :)

Gość

Post autor: Gość » 25 wrz 2015, 10:55

2,3 jeźdzą a kilkadziesiat musiało to wywalic albo i robic głowice więc nie ma co nawet brac tego pod uwage. Jak ktos zachwala te buble to niech pisze tez o tych co im sie nie trafiło tak szczesliwie i nie trzymajmy sie pierdół które tu kiedys jeden wypisywał że by ryzowiec pracował trza uprzednio silnik wyremontować :)

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 20 paź 2015, 22:42

Według mnie S8 D2 przed liftem. Jeśli masz zacięcie sportowe to skrzynia manualna, jeśli pieniądze nie grają roli to S8 rocznik 02 też manualna. Jeśli wolisz wygodę to automat.
A8 D3 jest nowsze, podejrzewam że bardziej komfortowe i na pewno wielu ludzi wybrało by tą opcję. Oczywiście A8 D3 lepiej się prezentuje i ma lepsze wyposażenie (z racji nowej generacji).
W każdy z tych samochodów trzeba pompować pieniądze.

ps. Odczucie który kupić jest subiektywne.

opicasso
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 13 gru 2012, 22:27
Lokalizacja: ONY

Post autor: opicasso » 21 paź 2015, 18:35

bierz d3, jak dla mnie nie ma co równać:)

Gość

Post autor: Gość » 21 paź 2015, 20:16

opicasso pisze:bierz d3, jak dla mnie nie ma co równać:)
No nie ma nie ma-zadbana S8 D2 zjada zwyczajne A8 D3 na sniadanko :]

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 21 paź 2015, 20:51

tylko ze zadbanych jest malo, albo za mało , a te co mają jeszcze moc jak z fabryki to prawie wcale nie ma :) ja wolałbym d3 w tym wypadku no chyba ze rodzynka jakiegos trafi ale takich nie ma ....
ba pojde jeszcze dalej i w ogóle odradze manuala w tym aucie :) zaraz znawcy sie odezwa ze nie , no ale powiedzcie jak to aauto wygląda z manualem w środku ? no jak ? no dobra powiem wam jak :)
JAK POMYŁKA :) no chyba ze to fura na wyscigi miejskich rydwanów ale to już nie to samo co aksamitna jazda na automacie z palcem w nosie :)
jak kogos uraziłem to sorry ale chyba moge wyrazic swoje zdanie :)


zara mnie Apo zlinczuje :D
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 21 paź 2015, 21:15

Może ty masz więcej cierpliwości do tych automatów bo ja juz nie. Jesli jednak manual nie przypadnie mi do gustu to z pewnością Kupie sobie S8 w automacie i bede szukał aż znajde. Żadna D3 poza liftami nie dorównuje mi jakościa i frajda z jazdy zadbanej S8. A cięzko tez o zadbane D3 :]

Tu przykład manuala co do dzis trzyma serie-była hamowana i posiadął ja znzny nam klubowicz.

http://allegro.pl/audi-s8-d2-manual-199 ... 27821.html

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 21 paź 2015, 21:31

a to racja bo przy d3 to jeszcze trzeba miec stalowe nerwy do tych wszystkich błęów albo wypieprzyć złącze diagnostyczne z tego auta i jezdzic poki nie padnie :D
a jak by kupic s8 d3 ? i pozbyc sie jej mankamentów co ?
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 21 paź 2015, 21:57

To musisz sie pozbyc silnika bo on jest tam mankamentem. Mam wrazenie że S8 D3 nie ma tylu wad ale sa to stosunkowo droższe i nowsze auta od tych zajechanych przedliftów więc czas pokaże czy reszta tak samo sie bedzie sypać.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 21 paź 2015, 22:33

no nie ze wszystkie sa zajechane itd np ja tez przygarnął bym 340 konna s8 prelift d2 ale znalezc taką jest trudno , chyba ze mowisz o d3 mi ogólnie d3 wyglądają na troszke wieksze co jest złudzeniem i powiem Ci co zreszta juz wies ze przytulil bym jako 2gie autko kolejną d2 czy A czy S obojętnie :) 1 bym mial do jezdzenia a 2 do głaskania :)znajac zycie ta glaskana by czesciej fochy strzelała :D zastanawam sie jak wmiare dokładnie zmierzyc przyspieszenie od 0-100 spałowac i wykorzystac np filmik i liczyc czas czy jak ? w sumie moge to zrobic odpłatnie na hamowni aleee nie chce mi się bulić i patrzec jak jakis kolo pałuje mi auto
bądź sobą, wariatów też lubią

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl