S8 D2 czy A8 D3 4.2
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Najgorsze w polifcie są nastawniki. Koszt zamienników to 700zł (są bodajże 2). Jednak nie jest to wydaje mi się jakiś nagminny problem. Też się o to bałem kupując FLa ale nie żałuje bo na szczęście jest spokój. Wiadomo, auto po liftingu jest młodsze i w teorii powinno mieć mniej nalatane i słabej wyeksploatowane. Co do wytrzymałości to z tego co słyszałem to te VÓsemki są jedne z bardziej żywotnych silników. Ponad pół miliona nie robi na nich większego wrażenia ale wiadomo, jak dbasz jak maszhadwao pisze:a jak to jest z tymi d2 po lifcie bo teraz czytam że dodali jakiej zmienne fazy rozrządu i jest to awaryjne? spodziewam się że 15 letnie a8 to ma już najechane minimum ze 300 tyś km ile wytrzymują silniki 4.2?
2,3 jeźdzą a kilkadziesiat musiało to wywalic albo i robic głowice więc nie ma co nawet brac tego pod uwage. Jak ktos zachwala te buble to niech pisze tez o tych co im sie nie trafiło tak szczesliwie i nie trzymajmy sie pierdół które tu kiedys jeden wypisywał że by ryzowiec pracował trza uprzednio silnik wyremontować
Według mnie S8 D2 przed liftem. Jeśli masz zacięcie sportowe to skrzynia manualna, jeśli pieniądze nie grają roli to S8 rocznik 02 też manualna. Jeśli wolisz wygodę to automat.
A8 D3 jest nowsze, podejrzewam że bardziej komfortowe i na pewno wielu ludzi wybrało by tą opcję. Oczywiście A8 D3 lepiej się prezentuje i ma lepsze wyposażenie (z racji nowej generacji).
W każdy z tych samochodów trzeba pompować pieniądze.
ps. Odczucie który kupić jest subiektywne.
A8 D3 jest nowsze, podejrzewam że bardziej komfortowe i na pewno wielu ludzi wybrało by tą opcję. Oczywiście A8 D3 lepiej się prezentuje i ma lepsze wyposażenie (z racji nowej generacji).
W każdy z tych samochodów trzeba pompować pieniądze.
ps. Odczucie który kupić jest subiektywne.
tylko ze zadbanych jest malo, albo za mało , a te co mają jeszcze moc jak z fabryki to prawie wcale nie ma ja wolałbym d3 w tym wypadku no chyba ze rodzynka jakiegos trafi ale takich nie ma ....
ba pojde jeszcze dalej i w ogóle odradze manuala w tym aucie zaraz znawcy sie odezwa ze nie , no ale powiedzcie jak to aauto wygląda z manualem w środku ? no jak ? no dobra powiem wam jak
JAK POMYŁKA no chyba ze to fura na wyscigi miejskich rydwanów ale to już nie to samo co aksamitna jazda na automacie z palcem w nosie
jak kogos uraziłem to sorry ale chyba moge wyrazic swoje zdanie
zara mnie Apo zlinczuje
ba pojde jeszcze dalej i w ogóle odradze manuala w tym aucie zaraz znawcy sie odezwa ze nie , no ale powiedzcie jak to aauto wygląda z manualem w środku ? no jak ? no dobra powiem wam jak
JAK POMYŁKA no chyba ze to fura na wyscigi miejskich rydwanów ale to już nie to samo co aksamitna jazda na automacie z palcem w nosie
jak kogos uraziłem to sorry ale chyba moge wyrazic swoje zdanie
zara mnie Apo zlinczuje
bądź sobą, wariatów też lubią
Może ty masz więcej cierpliwości do tych automatów bo ja juz nie. Jesli jednak manual nie przypadnie mi do gustu to z pewnością Kupie sobie S8 w automacie i bede szukał aż znajde. Żadna D3 poza liftami nie dorównuje mi jakościa i frajda z jazdy zadbanej S8. A cięzko tez o zadbane D3
Tu przykład manuala co do dzis trzyma serie-była hamowana i posiadął ja znzny nam klubowicz.
http://allegro.pl/audi-s8-d2-manual-199 ... 27821.html
Tu przykład manuala co do dzis trzyma serie-była hamowana i posiadął ja znzny nam klubowicz.
http://allegro.pl/audi-s8-d2-manual-199 ... 27821.html
no nie ze wszystkie sa zajechane itd np ja tez przygarnął bym 340 konna s8 prelift d2 ale znalezc taką jest trudno , chyba ze mowisz o d3 mi ogólnie d3 wyglądają na troszke wieksze co jest złudzeniem i powiem Ci co zreszta juz wies ze przytulil bym jako 2gie autko kolejną d2 czy A czy S obojętnie 1 bym mial do jezdzenia a 2 do głaskania :)znajac zycie ta glaskana by czesciej fochy strzelała zastanawam sie jak wmiare dokładnie zmierzyc przyspieszenie od 0-100 spałowac i wykorzystac np filmik i liczyc czas czy jak ? w sumie moge to zrobic odpłatnie na hamowni aleee nie chce mi się bulić i patrzec jak jakis kolo pałuje mi auto
bądź sobą, wariatów też lubią