części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

sznur butylowy do lamp ktos uzywal ?

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

sznur butylowy do lamp ktos uzywal ?

Post autor: dracus6662 » 20 kwie 2017, 20:54

Panowie czy ktoś używał sznura butylowego do klejenia kloszy lamp przednich?\\

ponoć nie parują ?

nie łaczy w sposób trwały czyli zawze da się rozkleić

http://allegro.pl/butyl-sznur-walek-but ... 83998.html

http://www.ebay.de/itm/Butyl-Rundschnur ... Sw~OdVaZdq

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 21 kwie 2017, 00:30

Na czyms takim sa osadzane chyba lampy tylne w 80tce b3, tam nie ma uszczelek, jedynie wlasnie ta masa... Na przednich jest ori piankowa uszczelka i to moim zdaniem nadaje sie najlepiej ;)

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 21 kwie 2017, 05:25

mogłybs wrzucić aukcje ? bo za jakiś czas bede rozklejał i bede kleil przednie lampy ;)

ernesto

Post autor: ernesto » 21 kwie 2017, 09:04

U mnie też sporadycznie paruja.
Puki co pomagam sobie silikonem w sprayu.
Ale i tak muszę je jeszcze raz rozebrać.
Dobry pomysł z tym sznurem.
Nie drogie i warte spróbowania.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 22 kwie 2017, 22:04

bede właśnie próbował tym sznurem a czym kleiłes lampy?

mlody1206
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 97
Rejestracja: 03 lis 2015, 19:21
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: mlody1206 » 22 kwie 2017, 22:08

Dajcie znać po rezaniu czy to trzyma i czy nie parują lampy :-)

ernesto

Post autor: ernesto » 22 kwie 2017, 23:21

Daniel u mnie jeszcze są lampy starego typu, gdzie jest uszczelka plastik i szkło.
Nie dawałem żadnego siilikonu tylko dołożyłem dodatkowo uszczelkę okienną typu D
Ale dalej to nie poprawia rezultatu.
Nowe szklą które zakupiłem moim zdaniem mają wadę fabryczną i są odkształcone, więc szukam jakiegoś lepszego uszczelnienia.
Silikon, to raczej musi być uszczelniacz lub klej, silikon ma tendencję z czasem do kurczenia się, co spowoduje tym, że lampa będzie parowała.

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 22 kwie 2017, 23:43

Może takie albo klej do szyb samochodowych, ktoś wie jak rozkleić lampy w D3 podobno są sklejone na "twardo" i grzanie nic nie daje <bezradny>

Motostacja

Post autor: Motostacja » 23 kwie 2017, 01:14

Ja polecam szczeliwo wurth, kleiłem lampy w D3 na nowych kloszach , póki co nic nie paruje a wczesniej miałem z tym problem, wykonyałem ten zabieg przy okazji przerabiania przodu na lift.

Powodzenia Panowie w rozklejaniu lamp :) Ja to robiłem w D3 pierwszy i ostatni raz co prawda cała renowacja lamp wyszła mnie 90zł w tym koszt kleju i regeneracji odbłyśników. Za fachową regeneracje chcieli 700-1000zł więc minimum 690zł w kieszeni.

Gdybym miał przy sobie odrazu zregenerowane odbłyśniki to wykonałbym cały zabieg w 2-3h więc cena 800zł za regenracje to sroga cena :)

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 kwie 2017, 05:58

ok powiem tak

lampy już były rozklejane wcześniej wiec nie powinno być kłopotu

przy robieniu liftu tył został ze względu na wiazke elektryczna

odbłyśniki mam po regeneracji do założenia

tylko chciałem malnąć wnętrza lamp ale się waham .......

no oszczędność duza bo za rozklejenie kasy biora chyba najwiecej :P

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 23 kwie 2017, 10:09

raftor pisze:Powodzenia Panowie w rozklejaniu lamp :) Ja to robiłem w D3 pierwszy i ostatni raz
Jak robiłeś, grzałeś ??

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 kwie 2017, 21:26

no na zimno tego nie da rady zrobić najlepiej opalarka i grzanie i odciąganie

moze zrobie przewodnik jak bede teraz rozkładał swoje lampy chociaż na YT jest tego od... i jeszcze trochę

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 23 kwie 2017, 22:17

dracus6662 pisze:no na zimno tego nie da rady zrobić najlepiej opalarka i grzanie i odciąganie
Daniel, przecież Marcin powyżej nie ciebie pytał.
Sam napisałeś że twoje były wcześniej rozklejane więc tobie wystarczyło grzanie.
Więc.... może odpowiesz na pytanie jak rozkleić lampy fabryczne? <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 kwie 2017, 22:54

nie zauważyłem cytatu ale.... to nie ma znaczenia

ponieważ pierwsze lampy zleciłem gościowi żeby mi rozkleił bo nie miałem czasu na zabawe z autem

ale przyszedł czas na RL [ czyli dzienne ] d3 pre fl bo takie kupiłem na testy było trudno ale dało się

wrzuce jutro zdjęcia chociaż już wrzucałem na forum mój projekt poglądowo

grzejesz tylko i wyłącznie po czarnej obudowie -rancie i z cierpliwoscia na najwyższym biegu opalarki w odległości 6-8 cm z koncówką zpłaszczona przesuważ reka po kawałku idziesz w dół i na około tak dając czas sobie nie na szybko ...

jeżeli przykładasz zbyt blisko zacznie plastik bulgotać topiec natychmiast przestak grzać w tym miejscu

teraz używając skalpela wciskasz w szczeline i przesuwasz podważasz czarny rant o odciągasz po kawałku klosz bardzo ciężko ale idzie jeżeli za mozco nagrzejesz musicz bardzo uważać ...
bo zdeformujesz rant mi za pierwszysm razem wyszło to słabo tzn odchylame z byt sybko podwaząłęm i troszkę się odkształciło ale to tylko lampa do prób na RL

moge wrzucić jutro fote pogladowa i żeby nie było jeszcze tam ori klej siedzi widać <okok>

jeżeli masz drugie lampy a domniewam że chesz kupic fl to możesz robic hardcor czyli drstrukcja klosza twojej ori i destrukcja obudowy twojej nowej lampy

przecinasz i wyłamujesz grzejąc kawałeczek po kawałeczku tak mi ktoś doradził może i szybciej ale ja potrzebowałem całe do testów

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 24 kwie 2017, 09:49

Ja robiłem na ten sznurek. Parowaly przed i parują po. Będę je znowu rozklejać jak znajdę chwilę :P myślę że po prostu źle to zrobiłem samemu :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl