części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D4 11 ] Pomiar lakieru

Unseen

Post autor: Unseen » 17 wrz 2015, 17:05

Nie zdziwiłbym się gdyby takie D4 nie opuściło hali produkcyjnej ze względu na jakąś skaze na lakierze jak to jest w przypadku drogich samochodów sportowych jak Porsche, Corvette czy zapewne jak i w tych proluxusowych Royce,Bentley itp.
Bylam w fabryce Porsche i widzialam tam przed budynkiem takiego Boxtera, ktory byl caly pomalowany flamastrem i pozaznaczano wszystkie wady blacharsko-lakiernicze. Widzialam tez na osobnym stanowisku auta przygotowywane na wystawy. Wizyta w fabryce zniechecila mnie do kupna Porsche.

Takze nie pokladalabym wiary w to, ze jak cos jest drogie, to jest bez skazy.

Gość

Post autor: Gość » 17 wrz 2015, 17:14

Unseen, Dzis już niestety tylko chłam...

ernesto

Post autor: ernesto » 17 wrz 2015, 17:17

[center] dorotka805[/center]

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Uzupełnij proszę swój profil z

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 17 wrz 2015, 17:49

O Ai średnio może 500 tak ale za podstawową wersję dajesz chyba niecałe 2 razy to co A5. Zresztą nawet te 200 tys to nie są małe pieniądze i chciałby się mieć coś lepszego lakiernicze niż np fiat.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Nyku
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Radek
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Nyku » 17 wrz 2015, 17:54

drago_o pisze: Zresztą nawet te 200 tys to nie są małe pieniądze i chciałby się mieć coś lepszego lakiernicze niż np fiat.
|

Amen.

Generalnie kupując auto z salonu oczekiwałbym że będzie wyglądać jak milion dolarów. No niestety... Czy to Audi czy Huidai każdy robi teraz auta na jedno kopyto. Jednorazówki które są tłuczone na masową skale.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 17 wrz 2015, 17:57

Aha daleko nie szukając mój znajomy pracował na Śląsku w zakładzie gdzie rozbierał ople i wysyłali pociągami do Rosji jako części zamienne. Tam je składali sprzedawali. Wiele razy auto, które tam trafiło do salonu było przez nich już w Polsce szpachlowanie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ernesto

Post autor: ernesto » 17 wrz 2015, 19:00

Ale o czym tu mowa Panie i Panowie.
Auto ma być lekkie i trzeba oszczędzać na wszystkim. Po co mazać 200 mikronów, skoro są maszyny i lakiery co przy powłoce 40 będzie idealnie kryła.
Mniej lakieru, mniej kasy. Auto ma przetrwać okres gwarancyjny na powłokę lakierniczą a potem nie ch zgnije. Puścić w pokrzywi i iść kupić nowe.
Nie oszukujmy się ale nowe samochody to są problemy. Fajnie mieć auto za 500 tyś ale fajnie by było jak by wytrzymało 20 lat.

To jest wszystko przekalkulowane i obliczone przez mądre głowy. Odgórnie fabryczna granica jest taka i tyle powinno mieć. Jeśli ma więcej to albo pomiar źle wykonany albo całe auto odświeżane.

Kasa, kasa i jeszcze raz kasa. Koncerny mają zarabiać, auta mają się sprzedawać.
Niedługo dojdzie do tego że będziemy płacić kary za to ze remontujemy swoje skrzynie czy silniki.
Tego nie wymieniać, to się nie zmienia, to jest nie wymienne, itd.
Długo by pisać na ten temat i nie jedno piwo przy tym wypić.

Wracając do tematu. Powłoka jeśli nie mieści się w normach konstrukcyjnych to znaczy że coś było robione.
Wiadomo ludzie wydają duże pieniądze. Oczekują jakości. Ale nie oszukujmy się. Jakosć a trwałość nie idzie w parze od paru lat wstecz.
Popatrzcie na MB, W123 i W124 to były gwoździe do trumny mercedesa. Praktycznie ostatni wbili sobie W140. Przemyśleli sprawę? Co teraz dzieje się z W220 ? Gdzie auta o epokę starsze są droższe.
Nie wiadomo jak będzie, jak się sprawy potoczą. Ale może dojść do tego że D2 za parę lat będzie lepiej stało cenowo niż D3. Już ceny dochodzą do dużych. Puki co jest jedno wielkie rozgraniczenie. D2 można kupić i za 6 tyśi za 25 tyś.

Tak więc podsumowując życzę nowym nabywcom nowych D4 udanych zakupów, bezawaryjnej jazdy i dbajcie o te autka, może kiedyś doczekam czasów i pozwolę sobie kupić takie 18-to letnie D4 <bezradny>

Unseen

Post autor: Unseen » 17 wrz 2015, 19:08

Jezdzilam wczesniej Mercedesem z lakierem metalik - przod wygladal jak podziurkowany po 18 miesiacach i okolo 50tys km przebiegu. Farba byla bardzo cienka/delikatna. Moze ladnie wygladal jak wyjezdzal z fabryki, ale dlugo nie przetrwal w tym stanie.

Perlowy lakier wydaje sie lepiej trzymac, zadnych uszkodzen, mimo duzych predkosci autostradowych.

W fabryce BMW w Monachium jest fajna ekspozycja na temat lakierowania samochodow, wyjasnione sa podklady, farby wodne, itp. Nie wiem jak z wytrzymaloscia lakierow na tej marce, bo nigdy nie mialam BMW.

Ja osobiscie nie planuje trzymac zadnego nowego auta poza okresem gwarancyjnym. Coraz wiecej elektroniki, ktora moze sie sypnac, a ceny jak z komosu. Na amerykanskim forum A8 jest o tym dyskusja i wnioski sa takie, ze D4 nie trzyma sie po gwarancji.

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 17 wrz 2015, 20:03

U mnie co prawda w D3 jest około 80-120 na jednym lakierowanym elemencie 250, może miernik którym był robiony nie obsługuje aluminium :]

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 17 wrz 2015, 22:37

Ja sie wtrace do dyskusji i mniemam ze to d4 malowane bylo conajmniej 3 razy... Mozna odpsucic albo jest to powod do srogiej negocjacji ceny... Nie ma co dyskutowac Panowie co do jakosci malowania fabryki... Auta dzis nie sa projektowane na 25 lat uzytkowania tylko na gora 10... I to nie bezawaryjnie :/

krypto35
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 18 sie 2013, 13:46
Lokalizacja: pomorskie/niemcy

Post autor: krypto35 » 18 wrz 2015, 22:18

A sprawdziłeś na słupkach albo progach.
Koledze jak kupił sobie A4 z 2010, poprośił żeby mu sprawdzić i wyszło że jest za grubo na całym samochodzie.Teraz nie pamiętam był w ASO czy u rzeczoznawcy i wyszło że fabrycznie podwójna powłoka.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 wrz 2015, 00:01

krypto35 pisze:Teraz nie pamiętam był w ASO czy u rzeczoznawcy i wyszło że fabrycznie podwójna powłoka.
Podwójna powłoka lakiernicza to wciąż nie jest 300 a tym bardziej nie 400 :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 19 wrz 2015, 11:13

Witam!
krypto35 pisze:wyszło że fabrycznie podwójna powłoka
-wiem ze w Mercedesie "klasy lepszej" sa możliwe takie opcje.
FOSS pisze:Podwójna powłoka lakiernicza to wciąż nie jest 300 a tym bardziej nie 400
-A kto bogatemu zabroni? Jeśli nigdzie nie ma szpachli to bym się zastanowil kto i dlaczego.Warunek jeden:ta sama grubość powloki od wewnątrz.

Stefan.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 19 wrz 2015, 18:49

majkaistefan pisze:ta sama grubość powloki od wewnątrz.
a po cholere i w jakim celu lakierować wnęki skor masz obcierki rysy itp z zewnątrz ???

Podwójnie lakierowany w ASO ok ale to by miał ze 250po całości a nie 300/400 ! więc poza fabryką coś tam jeszcze musiało być robione.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 22 wrz 2015, 19:45

300/400 malowanie dwukrotne jeśli nie trzykrotnie
bądź sobą, wariatów też lubią

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D4 (2009 - 2017)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl