![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 2.8PB/LPG ] Bezpiecznik świateł mijania
[D2 98 2.8PB/LPG ] Bezpiecznik świateł mijania
Witam.
Panowie gdzie szukać bezpiecznika od światła prawego mijania (xenon)
Albo jakiś opis bezpieczninkow
Panowie gdzie szukać bezpiecznika od światła prawego mijania (xenon)
Albo jakiś opis bezpieczninkow
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2013, 19:41 przez Mikigd, łącznie zmieniany 2 razy.
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Kolego spróbuj jeszcze kostki od reflektora spryskać środkiem o nazwie "kontakt" - spray w białej puszce z czerwonymi napisami dostępny w elektronicznych. U mnie w D2 FL są dwie kostki, jedna od dołu i jedna z lewej strony. Wyczyściłem obie te kostki w sposób taki że po psikałem, zostawiłem na 10 min, wydmuchałem kompresorem i powtórzyłem czynność - efekt taki że świeci po dziś dzień 
Przed liftem przetwornice chyba były na zewnątrz lampy?

Przed liftem przetwornice chyba były na zewnątrz lampy?
Tak jak piszesz. TU BYŁ PROBLEM, kostka z zasilaniem do lampy traciła plus.
Jak sprawdzaliśmy napięcie to + był , więc podejrzenie padło na przetwornice/żarnik.
Kupiłem cały nowy zestaw xenon- podłączmy i NIC :-(
Więc szukamy dalej - co się okazało wystarczyło wtyczkę zreanimować i wszystko Ok
A plus uciekał pod dużym obciążeniem :shock:
I teraz mam zbędny zestaw nowych xenonów :-P
KONIEC PROBLEMU
Jak sprawdzaliśmy napięcie to + był , więc podejrzenie padło na przetwornice/żarnik.
Kupiłem cały nowy zestaw xenon- podłączmy i NIC :-(
Więc szukamy dalej - co się okazało wystarczyło wtyczkę zreanimować i wszystko Ok
A plus uciekał pod dużym obciążeniem :shock:
I teraz mam zbędny zestaw nowych xenonów :-P
KONIEC PROBLEMU
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
witam , u mnie problem dotyczy raczej przetwornicy , pali mi bezpiecznik od prawej strony xenonu. Zamieniałem już przetwornice na lewą stronę i zaczęło palić bezpiecznik od drógiej strony. Rozkręciłem przetwornicę i wyłonił się silny zapach spalenizny ,po układach nie widać żadnej awarii. Warto ją regenerować?? Skończyła swoją żywotność , czy po prostu coś wpłynęło na jej awarię ??
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
widzę że, kolegę ktoś wyautował . A kolega pomógł , znalazłem filmik jak naprawić przetwornicę . Najczęściej przepalają się tranzystory , po obejrzeniu filmu zlokalizowałem u siebie jeden przepalony tranzystor jutro pojadę do sklepu i kupię , po wymianie dam znać czy pomogło . Po telefonie do firmy regenerującej przetwornice uzyskałem info o koszcie ok 100 do 150 zł za regenerację . Koszt tego tranzystora to ok 5zł . Oby to było tylko to jeżeli się uda wrzucę kilka fotek i opis jak zrobić 

-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości