Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 4.2PB/LPG ] Pomoc w diagnozie błędów

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

[D2 99 4.2PB/LPG ] Pomoc w diagnozie błędów

Post autor: grzybek86 » 18 kwie 2013, 20:10

Witam. Podłaczyłem dziś VAG i pokazało mi błędy:
g/s
16538 - Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 2 - brak sygnału
17539 - Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
18057 - CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM.
65535 - Uszkodzony sterownik ECM.

Dodam że cieżko mi sie łączy z ABS-em i jak juz sie uda to zrywa połączenie.
Reszta sterowników nie łączy badz odrazu zrywa polączenie. Jedynie w miare ok łączy z silnikiem choc roznie bywa. Nie wiem o co chodzi Bo ten sam program i kabel w AUDI A3 bez problemu wszystko diagnozuje i nie przerywa.
Mam windows 7 64 bit, program vag 4.9pl kabelek http://allegro.pl/kabel-v...3171036797.html tylko przysłali mi w innej obudowie i nie wiem czy moze cos przez to e moze inny troche kabel?

I pytanie z innej beczki ile zasysanego powietrza ma przepływka? u mnie pokazuje na wolnych obrotach i na biegach do 6000rpm pokazuje max 190g/s.
Czy moze byc ze przepustnica juz zabrudzona i trzeba wyczyścic?
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2013, 19:39 przez grzybek86, łącznie zmieniany 2 razy.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 kwie 2013, 20:41

a wody to ty w skrzynce gdzie komp jest nie masz ?

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 18 kwie 2013, 20:46

jak tam zaglądałem ostatnio to było suchutko i czysto

emdzej
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 452
Rejestracja: 03 kwie 2012, 15:56
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: emdzej » 18 kwie 2013, 20:51

Na temat przepływki to powinno być 0,8 * ilość KM czyli 248 g/s dla 310KM. Sprawdzamy na 3-4 ciągnąc obroty na maksa. Jeżeli tak sprawdzałeś to masz za mało i przepływka kwalifikuje się do wymiany.

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 18 kwie 2013, 20:58

no tez wlasnie sadze ze za mało. a moze ktos cos doradzic czemu tez vag nie łączy

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 18 kwie 2013, 21:02

Kolego grzybek86, tematy należy zakładać z użyciem odpowiednich TAGów. Proszę popraw tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem.





Pozdrawiam .
pioter
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 19 kwie 2013, 19:21

jest ktos stanie powiedziec co oznaczaja te błedy?

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 19 kwie 2013, 19:23

Co tu duzo mówic, masz gaz więc sondy wariują lub są w ogóle odłączone, albo są emulowane.

Sprawdź ich podączenie a następnie wartosci napięcia w odpowiednich blokach pomiarowych silnika.

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 29 kwie 2013, 19:31

witam. dzisiaj podlaczyłem pod kompa autko i przejechałem sie na samej PB mało bo tylko 7km krotka trasa ale poki co błedów brak. a na gazie od razu wyskakuja problemu z sondami.

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 29 kwie 2013, 22:08

Do regulacji gaz, chyba że nie da się tak ustawic instalacji zeby sondy nie wariowały, trzeba wtedy zastosowac jakies emulatory.

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 29 kwie 2013, 22:10

no mam nadzieje ze regulacja pomoze bo wczesniej było ok i błedów od sond nie było, chyba ze cos z wtryskami nei tak?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 kwie 2013, 22:16

shaqal pisze:Do regulacji gaz, chyba że nie da się tak ustawic instalacji zeby sondy nie wariowały, trzeba wtedy zastosowac jakies emulatory.
-co ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl