[D3 ALL 4.2 MPI ] Instalacja Prins vs. STAG
Noi to jest wreszcie jakiś konkret.pepi pisze:zasada jest taka aby reduktor nie był wyżej od lustra wody
czyli zbiorniczka wyrównawczego
bo wtedy mogą być ale nie muszą problemy z odpowietrzaniem układu
grzaniem auta
reduktory mogą być nie dogrzane
Właściwie to całkiem słusznie i naukowo.... przyznaję, że nie zwróciłem na to uwagi... sprawdzę temat..... mam chyba jeszcze gdzieś te zawory odpowietrzające od D2 więc jakby coś to może zamontuję na wężach wodnych w najwyższym punkcie przy reduktorach ;-)
Znaczy się, że jak mam tak położone na boku to nie jest 100% very good?....pepi pisze:filterek to chyba jasne że ma być cewką do góry
cewką czyli "grzybkiem" z filtrem na dół?...
looknę jakie są możliwości zmiany ich pozycji.
Montaż w pionie raczej bez szans... trzeba by je odsunąć na boki ale to wydłużyłoby znacznie odległość od wtryskiwaczy do kolektora a to chyba nie byłoby zbyt dobrze :roll:pepi pisze:Jeszcze powinny być wtryski w pionie ale w przypadku brc jest to mało możliwe i daje się tak jak się je daje
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Panowie ... wracając do tematu. Zrobiłem kolejne kilometry, dokładnie prawie 200... check znowu się zaświecił w sumie w dość specyficznych warunkach. Auto było świeżo przełączone na gaz i jechałem na bardzo wolnych obrotach... nie mam już siły na ten zakład, czwarty raz odstawiać im auto ? Czuję że błądzą w ciemności...
Trochę poczytałem tutaj tematy i natknąłem się na dość ciekawą wypowiedz nie wiem czy ją potwierdzicie. Otóż. Do wyregulowania instalacji trzeba zrobić na BENZYNIE ileś tam kilometrów i potem przyjechać do gazownika na odczytanie jakiś map... prawda to ?
Druga sprawa czy inne warsztaty faktycznie przejmują gwarancję instalacji, jak to wygląda w praktyce ? Jadąc do innego speca za usługę regulacji trzeba już płacić ?
Trochę poczytałem tutaj tematy i natknąłem się na dość ciekawą wypowiedz nie wiem czy ją potwierdzicie. Otóż. Do wyregulowania instalacji trzeba zrobić na BENZYNIE ileś tam kilometrów i potem przyjechać do gazownika na odczytanie jakiś map... prawda to ?
Druga sprawa czy inne warsztaty faktycznie przejmują gwarancję instalacji, jak to wygląda w praktyce ? Jadąc do innego speca za usługę regulacji trzeba już płacić ?
mark83 miałem ten sam problem, reset błędu, jazda na gazie i czek znowu raził po oczach jest to problem z mieszanką i z jej ciśnieniem.
Mam instalacje "Prins" i za owe podawanie tej mieszanki odpowiedzialny jest parownik.
Zwiększyłem ciśnienie mieszanki na parowniku, oczywiście w autoryzowanym warsztacie
I kontrolka Check Engine już nie podskoczy ale niestety po wnikliwej diagnozie pan stwierdził że parownik jest uszkodzony i nie będzie sobie radził już z tak dużym ciśnieniem.
Obiawem jest wtedy coś takiego: W trakcie jazdy na gazie, kiedy jedziesz spokojnie i muskasz pedał gazu, wszystko jest ok. Ale kiedy depniesz w podłogę np: trzeba wyprzedzić, wtedy sterownik automatycznie odcina gaz tak jak by się w butli skończył i przeskakuje na PB sygnalizując dźwiękiem.
Może u ciebie jest ten sam problem,wtedy kłania się wymiana parownika
Po regeneracji cena około 400 zł
Nowy 800-900 zł heh
[ Dodano: 2013-11-09, 03:06 ]
Mam nadzieje że problem roz. już
Mam instalacje "Prins" i za owe podawanie tej mieszanki odpowiedzialny jest parownik.
Zwiększyłem ciśnienie mieszanki na parowniku, oczywiście w autoryzowanym warsztacie
I kontrolka Check Engine już nie podskoczy ale niestety po wnikliwej diagnozie pan stwierdził że parownik jest uszkodzony i nie będzie sobie radził już z tak dużym ciśnieniem.
Obiawem jest wtedy coś takiego: W trakcie jazdy na gazie, kiedy jedziesz spokojnie i muskasz pedał gazu, wszystko jest ok. Ale kiedy depniesz w podłogę np: trzeba wyprzedzić, wtedy sterownik automatycznie odcina gaz tak jak by się w butli skończył i przeskakuje na PB sygnalizując dźwiękiem.
Może u ciebie jest ten sam problem,wtedy kłania się wymiana parownika
Po regeneracji cena około 400 zł
Nowy 800-900 zł heh
[ Dodano: 2013-11-09, 03:06 ]
Mam nadzieje że problem roz. już
Ostatnio zmieniony 09 lis 2013, 16:14 przez dzikuss, łącznie zmieniany 1 raz.