części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL 4.2 MPI ] Instalacja Prins vs. STAG

Jakub
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 216
Rejestracja: 14 lis 2009, 13:49
Lokalizacja: BTM

Post autor: Jakub » 02 maja 2013, 10:03

Pięknie zamontowana ta instalacja z linku,mistrzostwo świata.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 maja 2013, 10:16

pepi pisze:zasada jest taka aby reduktor nie był wyżej od lustra wody
czyli zbiorniczka wyrównawczego
bo wtedy mogą być ale nie muszą problemy z odpowietrzaniem układu
grzaniem auta
reduktory mogą być nie dogrzane
Noi to jest wreszcie jakiś konkret.
Właściwie to całkiem słusznie i naukowo.... przyznaję, że nie zwróciłem na to uwagi... sprawdzę temat..... mam chyba jeszcze gdzieś te zawory odpowietrzające od D2 więc jakby coś to może zamontuję na wężach wodnych w najwyższym punkcie przy reduktorach ;-)
pepi pisze:filterek to chyba jasne że ma być cewką do góry
Znaczy się, że jak mam tak położone na boku to nie jest 100% very good?....
cewką czyli "grzybkiem" z filtrem na dół?...
looknę jakie są możliwości zmiany ich pozycji.
pepi pisze:Jeszcze powinny być wtryski w pionie ale w przypadku brc jest to mało możliwe i daje się tak jak się je daje
Montaż w pionie raczej bez szans... trzeba by je odsunąć na boki ale to wydłużyłoby znacznie odległość od wtryskiwaczy do kolektora a to chyba nie byłoby zbyt dobrze :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

mark83
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 02 mar 2013, 08:50
Lokalizacja: Białystok

Post autor: mark83 » 04 maja 2013, 07:06

Panowie ... wracając do tematu. Zrobiłem kolejne kilometry, dokładnie prawie 200... check znowu się zaświecił w sumie w dość specyficznych warunkach. Auto było świeżo przełączone na gaz i jechałem na bardzo wolnych obrotach... nie mam już siły na ten zakład, czwarty raz odstawiać im auto ? Czuję że błądzą w ciemności...


Trochę poczytałem tutaj tematy i natknąłem się na dość ciekawą wypowiedz nie wiem czy ją potwierdzicie. Otóż. Do wyregulowania instalacji trzeba zrobić na BENZYNIE ileś tam kilometrów i potem przyjechać do gazownika na odczytanie jakiś map... prawda to ?

Druga sprawa czy inne warsztaty faktycznie przejmują gwarancję instalacji, jak to wygląda w praktyce ? Jadąc do innego speca za usługę regulacji trzeba już płacić ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 maja 2013, 10:37

masz nadal mieszankę nie odpowiednią
to masz na desce co masz
daj foty instalacji może to coś pomoże
Co do jazdy i problemów twych wiesz prawdopodobnie oni zwalą na winę auta
jedz do innych przedstawicieli stag
niech cię to poustawiają i z fakturą jedz do swoich :mrgreen:

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 maja 2013, 10:38

partaczy
bo inaczej tego nie można określić
wrzucili nie ustawili to teraz masz co masz

Awatar użytkownika
dzikuss
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 08 lis 2013, 21:07
Lokalizacja: Opole

Post autor: dzikuss » 09 lis 2013, 03:04

mark83 miałem ten sam problem, reset błędu, jazda na gazie i czek znowu raził po oczach :/ jest to problem z mieszanką i z jej ciśnieniem.
Mam instalacje "Prins" i za owe podawanie tej mieszanki odpowiedzialny jest parownik.
Zwiększyłem ciśnienie mieszanki na parowniku, oczywiście w autoryzowanym warsztacie :)
I kontrolka Check Engine już nie podskoczy ale niestety po wnikliwej diagnozie pan stwierdził że parownik jest uszkodzony i nie będzie sobie radził już z tak dużym ciśnieniem.
Obiawem jest wtedy coś takiego: W trakcie jazdy na gazie, kiedy jedziesz spokojnie i muskasz pedał gazu, wszystko jest ok. Ale kiedy depniesz w podłogę np: trzeba wyprzedzić, wtedy sterownik automatycznie odcina gaz tak jak by się w butli skończył i przeskakuje na PB sygnalizując dźwiękiem.
Może u ciebie jest ten sam problem,wtedy kłania się wymiana parownika :)
Po regeneracji cena około 400 zł
Nowy 800-900 zł :) heh

[ Dodano: 2013-11-09, 03:06 ]
Mam nadzieje że problem roz. ;) już
Ostatnio zmieniony 09 lis 2013, 16:14 przez dzikuss, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl