Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Ósema po 2 dniowej wizycie w SPA u Tomek87g auto dostało duży przegląd i wymiane części:
-maglownica -można kręcić lekko 1 ręką
-pompa wspomagania
-sprężyny zawieszenia od S8 lift
-amortyzatory Koni -autko usiadło około 1,5 cm do oryginalnych sprężyn i amorów z prelifta
-wymiana 1 wachacza
-ustawienie zbieżności
-wymiana całego wydechu (jest hałas :mrgreen: )
Ps. Podziękowania dla Tomka za nocleg
-maglownica -można kręcić lekko 1 ręką
-pompa wspomagania
-sprężyny zawieszenia od S8 lift
-amortyzatory Koni -autko usiadło około 1,5 cm do oryginalnych sprężyn i amorów z prelifta
-wymiana 1 wachacza
-ustawienie zbieżności
-wymiana całego wydechu (jest hałas :mrgreen: )
Ps. Podziękowania dla Tomka za nocleg
Było S8....
Grain pisze:Ps. Podziękowania dla Tomka za nocleg
hehe i już wiadomo dlaczego dopiero teraz piszesz długo dochodziłeś do siebie
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
No ja niestety dziś na szybko rozebrałem pompę paliwa.. znów demontaż gazu itd.. teraz już jedyne 30min z demontażem butli i pompy :lol:
Auto przestało śmigać na benzynce.. Pompa paliwko podaje na wtryski, ale tak jakby troche za słabe ciśnienie..
Nie wiem, czy to wina kosza czy co..
Dodam że wcześniej pompa była przymocowana na dnie zbiornika i zasysała tylko z jednej komory - auto śmigało na benzie bez problemu, ale chciałem zrobić tak jak w oryginale i póki co wcale nie gada.. O problemie z koszem paliwowym tym razem zostałem poinformowany przed zakupem auta ;-)
Paliwka prawie połowa zbiornika. Pompa wymieniana jakiś czas temu na nową - VEMO czy jakoś tak.
Z początku myślałem że paliwko jakieś felerne - ale skuter sąsiada na tym paliwku śmiga bez problemów.
Auto przestało śmigać na benzynce.. Pompa paliwko podaje na wtryski, ale tak jakby troche za słabe ciśnienie..
Nie wiem, czy to wina kosza czy co..
Dodam że wcześniej pompa była przymocowana na dnie zbiornika i zasysała tylko z jednej komory - auto śmigało na benzie bez problemu, ale chciałem zrobić tak jak w oryginale i póki co wcale nie gada.. O problemie z koszem paliwowym tym razem zostałem poinformowany przed zakupem auta ;-)
Paliwka prawie połowa zbiornika. Pompa wymieniana jakiś czas temu na nową - VEMO czy jakoś tak.
Z początku myślałem że paliwko jakieś felerne - ale skuter sąsiada na tym paliwku śmiga bez problemów.
No odessałem troche paliwa, i do tego skuterka mu wlałem na pusto i ruszył.Apophis pisze:Skuter sąsiada powiadasz?? :lol:
Wiesz jako że ktoś tam cos namotał a Ty nie wiesz do końca co to może bedziesz musiał nabyc cały kosz by tam był ze wszystkim porządek.
PS.Dlatego nie chciałem walca by nie cudowac sie z jego demontażem przy awarii czegos w baku.
No nie mogli sobie poradzić z koszem, to usadzili pompę na dnie..
Ja ostatnio to poskładałem taka jak być powinno z uszczelkami itd, wrzuciłem do auta i odpaliło.. na drugi dzień już nie chciało.. Po dolaniu paliwka z bańku - odpaliło, na drugi dzień znów nie gada..
No i dziś mi cierpliwości brakło, i poszły w ruch narzędzia..
Kosz wygląda ok, co prawda nadłamany ten " cycek " który zasysa z drugiej komory, ale to naprawiłem.. Drożne wszystkie dziurki itd..
Vag wyrzuca też błąd zaworu odpowietrzania zbiornika.. Dziś przy odkręcaniu przewodu paliwowego uleciało ciśnienie - tak jakby napój gazowany odkręcać..
Na gazie w trybie awaryjnym odpala, ale szkoda mi Jej..
Musi cykać na benzie " od strzała "
Jak uda się odpalić to pojeździj bez korka w baku i zobacz co na drugi dzień się będzie działo.foxik33 pisze:Dziś przy odkręcaniu przewodu paliwowego uleciało ciśnienie - tak jakby napój gazowany odkręcać..
Ten zawór masz obok filtra powietrza. Po zdjęciu osłony tej za filtrem na pewno go zauważysz.
na przewodzie, z kostką? tuż tuż przy obudowie i wlewie płynu do sprysków?Simone331 pisze:Jak uda się odpalić to pojeździj bez korka w baku i zobacz co na drugi dzień się będzie działo.
Ten zawór masz obok filtra powietrza. Po zdjęciu osłony tej za filtrem na pewno go zauważysz.
To chyba dobrze go wyczaiłem wczoraj
jeszcze mały O.T - kosz pompy paliwa to na dnie jakieś kanaliki pobierające powinien mieć? Czy jak pobiera paliwko z baku??
Kosz ma oddzielny kanalik do przelewu ale czy przelew działa to zależy również od pompy..... jak ktoś nie ma pojęcia to kupuje tani zamiennik z jednym dużym cyckiem.... a oryginalna pompa ma dwa cycki (duży i mały) przy czym ten mniejszy wchodzi w układ przelewania paliwa z drugiej komory.foxik33 pisze:jeszcze mały O.T - kosz pompy paliwa to na dnie jakieś kanaliki pobierające powinien mieć? Czy jak pobiera paliwko z baku??
Jeżeli auto nie odpala przy stanie paliwa ½ zbiornika i mniej to jak nic nie działa system przelewania paliwa z drugiej komory - typowe zjawisko w D2-kach.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
no tak, wiem o co chodzi. Kupiona była nowa pompa VEMO czy jakoś tak, i ma 2 cycki..
Ten cyco przelewowy z obudowy kosza był naderwany, ale naprawiłem to, a auto i tak nie bardzo chce współpracować.
A paliwko z komory w której siedzi pompa jak jest pobierane?
A i czy przy montażu pompy konieczne jest zalanie kosza PB ?
Ten cyco przelewowy z obudowy kosza był naderwany, ale naprawiłem to, a auto i tak nie bardzo chce współpracować.
A paliwko z komory w której siedzi pompa jak jest pobierane?
A i czy przy montażu pompy konieczne jest zalanie kosza PB ?
przerabiałem temat jak miałem D2 wypieprz to vemo i zamontuj ori, tylko na ori pompie ten system działa, sprawdzonefoxik33 pisze:no tak, wiem o co chodzi. Kupiona była nowa pompa VEMO czy jakoś tak, i ma 2 cycki..
Ten cyco przelewowy z obudowy kosza był naderwany, ale naprawiłem to, a auto i tak nie bardzo chce współpracować.
A paliwko z komory w której siedzi pompa jak jest pobierane?
A i czy przy montażu pompy konieczne jest zalanie kosza PB ?
mercedv6 pisze:przerabiałem temat jak miałem D2 wypieprz to vemo i zamontuj ori, tylko na ori pompie ten system działa, sprawdzone
Mylisz się kolego. Jeśli wszystko jest w porządku to vemo to jeden z najlepszych zamienników i nie taki tani. Przerabiałem to u siebie kilka lat temu. Śmiga do tej pory bezproblemowo. Wszelkie zasysanie z obu komór odbywa się przez układ rurek gumowych rozłożonych na dnie zbiornika. Podczas rozbierania kosza i wyciągania pompy warto sprawdzić czy na dużym cycku jest założone sitko, U mnie było właśnie takie zamontowane. Może właśnie brak tego sitka u niektórych z nas może skutkować padaniem pompy. W mojej relacji z wymiany pompy na jednym ze zdjęć widać jaki syf tam się zebrał. Dodam tylko, że u mnie pompa siedziała od nowości.
Dążenie do doskonałości.