123mielony pisze:przy takim przyroście mocy,jak by ten silnik miał 115KM to można mówić o spokojnej eksploatacji.
Prawdą jest że awaryjnośc rosnie wraz z przyrostem mocy.
hehe chciał bym zobaczyć jak obok kolegi staje Lanos i chciał by się spróbować , i co kolega na to ??Marecki pisze:To już nawet nie o to chodzi moim zdaniem.A8 to kwintesencja motoryzacji,to pasja i miłość do tych aut więc 1,9 TDI pod maska to jakaś porażka.
Kolega poleci na jakiś zlocik lub nawet komuś pochwalić się co ma pod maska a tam ZONK 1.9 TDI w A8.
Nie rozpedzalbym sie. Przeciez w ofercie jest jeszcze 1.2TSI. Jak daje rade w aucie o masie 1500kg, to do A8 oski tez da rade :roll:mdamian pisze:Jeszcze trochę to się znajdzie taka osoba co do A8 wrzuci 1.4 TSI 120km , podkręci go do 200KM i powie że daje radę
Koledzy tylko bez takich pomysłów , jeszcze zaraz ktoś wyskoczy że zawieszenie z przodu będzie wytrzymywać dłużej bo 1.2TSI waży mniej niż 4.2Viking pisze:Ja bym tam wsadzil jednak 2.0TDI. Wcale nie bedzie problemow z walkami i glowicami jak sie wsadzi sprawny silnik i go sprawdzi. Mozna dlubnac i 230KM jest od strzalu.
Co do masy auta, to wcale nie wazy duzo. Mi okolo ponad 1600kg wazyla Octavia 2 2.0TDI DSG, gdzie sama skrzynia wazy ponad 100kg. Wersje 4x4 waza ponad 1700kg. Tak wiec waga tu jest bardzo niska zakladajac duze auto i quattro.
Nie rozpedzalbym sie. Przeciez w ofercie jest jeszcze 1.2TSI. Jak daje rade w aucie o masie 1500kg, to do A8 oski tez da rade :roll:mdamian pisze:Jeszcze trochę to się znajdzie taka osoba co do A8 wrzuci 1.4 TSI 120km , podkręci go do 200KM i powie że daje radę