części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A8 D2 swap 1.9 TDI PD AVF manual 6 gang QUATTRO

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Gość

Post autor: Gość » 20 lip 2013, 14:59

123mielony pisze:przy takim przyroście mocy,jak by ten silnik miał 115KM to można mówić o spokojnej eksploatacji.

Prawdą jest że awaryjnośc rosnie wraz z przyrostem mocy.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 20 lip 2013, 15:38

Tak jak to czytam , to aż nie wierzę .
Widzę że tu się cyrk robi , ale to moje zdanie .
Jak można tak autko skrzywdzić , producent D2 nigdy nawet nie pomyślał o tym by wstawić tam silnik 4 cylindrowy .


Ale widać "Polak Potrafi" :mrgreen:

Gość

Post autor: Gość » 20 lip 2013, 18:37

mdamian pisze:producent D2 nigdy nawet nie pomyślał o tym by wstawić tam silnik 4 cylindrowy .


Ale widać "Polak Potrafi" :mrgreen:
Teraz już o tym myślą bo wiedzą że taki silniczek sie szybko sypnie i klijent przyjedzie po nowy samochód :)

luka6
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 10 lut 2013, 11:42
Lokalizacja: Śląsk Cieszyński

Post autor: luka6 » 21 lip 2013, 12:14

Widziałem już taką mieszanke A8 w12 LONG 1.9Tdi,moim zdaniem to zły kierunek,jedyne rozwiązanie do tego auta to 4.2 lpg i jest oszczędnie,dynamicznie ale to moje zdanie,szacun za włożoną prace i chęci.

krystek78
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 209
Rejestracja: 21 mar 2013, 16:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krystek78 » 21 lip 2013, 12:24

jeden lubi corke drugi tesciowa.szacun za prace

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 23 lip 2013, 09:16

Jak dla mnie to żal :/ jak można tak skrzywdzić ósemkę :shock: :?: .......ale są gusta i guściki niestety :-/

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 23 lip 2013, 10:31

Ciekawi mnie jedno , jakie obroty ten silnik ma przy powiedzmy 180KM/h ???
Chyba nie chce się wydostać z pod maski ??

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 23 lip 2013, 10:39

To już nawet nie o to chodzi moim zdaniem.A8 to kwintesencja motoryzacji,to pasja i miłość do tych aut więc 1,9 TDI pod maska to jakaś porażka.
Kolega poleci na jakiś zlocik lub nawet komuś pochwalić się co ma pod maska a tam ZONK 1.9 TDI w A8. :/

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 23 lip 2013, 10:49

Marecki pisze:To już nawet nie o to chodzi moim zdaniem.A8 to kwintesencja motoryzacji,to pasja i miłość do tych aut więc 1,9 TDI pod maska to jakaś porażka.
Kolega poleci na jakiś zlocik lub nawet komuś pochwalić się co ma pod maska a tam ZONK 1.9 TDI w A8. :/
hehe chciał bym zobaczyć jak obok kolegi staje Lanos i chciał by się spróbować , i co kolega na to ??

Rozumiem , ma być autko do "bujania" się po mieście i mało palić , ale skoro to A8 to nie powinno być tam 1.9 TDI , a skoro już kolega się uparł na 1.9TDI , to mógł sobie wybrać A6 C5 z tym silnikiem .
Teraz mnie ciekawi jedna rzecz .:
Jeśli bym kupił takie autko , to jak z częściami ( jakie masz zawieszenie z przodu) , do jakiego auta szukać części , czy do A8 czy może do A4 , a może loteria ????

Pewnego pięknego dnia będzie post , "witam mam A8 1.9 TDI , panowie padło mi w tym aucie .... "
" Części nie pasują , od czego tutaj by dobrać części ??"
Trzeba chyba osobny dział założyć na forum , względem silnika 1.9 TDI pod tytułem "Inne"

Jeszcze trochę to się znajdzie taka osoba co do A8 wrzuci 1.4 TSI 120km , podkręci go do 200KM i powie że daje radę :/ :/

Viking
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 04 cze 2013, 09:16
Lokalizacja: SB

Post autor: Viking » 24 lip 2013, 09:27

Ja bym tam wsadzil jednak 2.0TDI. Wcale nie bedzie problemow z walkami i glowicami jak sie wsadzi sprawny silnik i go sprawdzi. Mozna dlubnac i 230KM jest od strzalu.

Co do masy auta, to wcale nie wazy duzo. Mi okolo ponad 1600kg wazyla Octavia 2 2.0TDI DSG, gdzie sama skrzynia wazy ponad 100kg. Wersje 4x4 waza ponad 1700kg. Tak wiec waga tu jest bardzo niska zakladajac duze auto i quattro.
mdamian pisze:Jeszcze trochę to się znajdzie taka osoba co do A8 wrzuci 1.4 TSI 120km , podkręci go do 200KM i powie że daje radę
Nie rozpedzalbym sie. Przeciez w ofercie jest jeszcze 1.2TSI. Jak daje rade w aucie o masie 1500kg, to do A8 oski tez da rade :roll:

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 24 lip 2013, 10:40

Viking pisze:Ja bym tam wsadzil jednak 2.0TDI. Wcale nie bedzie problemow z walkami i glowicami jak sie wsadzi sprawny silnik i go sprawdzi. Mozna dlubnac i 230KM jest od strzalu.

Co do masy auta, to wcale nie wazy duzo. Mi okolo ponad 1600kg wazyla Octavia 2 2.0TDI DSG, gdzie sama skrzynia wazy ponad 100kg. Wersje 4x4 waza ponad 1700kg. Tak wiec waga tu jest bardzo niska zakladajac duze auto i quattro.
mdamian pisze:Jeszcze trochę to się znajdzie taka osoba co do A8 wrzuci 1.4 TSI 120km , podkręci go do 200KM i powie że daje radę
Nie rozpedzalbym sie. Przeciez w ofercie jest jeszcze 1.2TSI. Jak daje rade w aucie o masie 1500kg, to do A8 oski tez da rade :roll:
Koledzy tylko bez takich pomysłów , jeszcze zaraz ktoś wyskoczy że zawieszenie z przodu będzie wytrzymywać dłużej bo 1.2TSI waży mniej niż 4.2 :/ :/ :/ :/ :/

Na prawdę myślałem , że takie duże auta jak A8 , S-klasa , BMW 7 itp się nie tuninguje w taki sposób jak wyżej opisywany , myślałem że do takich aut można zmienić środek , koła , zawieszenie , silnik na mocniejszy , ale nigdy w życiu bym nie wpadł na pomysł wstawić mniejszej jednostki i wyżyłować jej do granic możliwości .

Gość

Post autor: Gość » 24 lip 2013, 18:47

CO tam 4 cylindry... już robią przecie 1.0 z trzema garami co mają po 12 PS więc spokojnie się je dłubnie na 180 i będzie gyt :mrgreen:

Viking
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 04 cze 2013, 09:16
Lokalizacja: SB

Post autor: Viking » 25 lip 2013, 15:06

Co tam 3 gary. 2 gary + 2 turbiny 0.9l da sie ;)

A robil ktos swapa na 3.0TDI :?:

Awatar użytkownika
Szopen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 141
Rejestracja: 15 mar 2010, 22:52
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Szopen » 30 lip 2013, 20:34

U mnie w Kołobrzegu któs zrobił swapa na 3.0 tdi ale temat ponoć jeszcze nie ogarnięty do końca i auto nie jezdzi tak jak trzeba. A co do 1.9tdi to przestańcie przesadzac idealne auto dla taryfiarza :D. Mi się osobiscie projekt bardzo podoba :mrgreen:
No quattro no fun ;)

ernesto

Post autor: ernesto » 22 paź 2013, 22:55

Szkoda że jak na taksówce jeżdziłem nie wpadłem na taki pomysł. Ale wolał bym wsadzić 1,8 ADR 125KM 20V :-D :-D :-D :-D :-D :-D
A tak po za tym to pochwalam polską myśl. Mimo iż ma swoich przeciwników i zwolenników.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl