Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 02 4.2PB/LPG ] Przestawienie rozrzadu (VAG grupa 093)

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

[D2 02 4.2PB/LPG ] Przestawienie rozrzadu (VAG grupa 093)

Post autor: Ara$ » 22 lip 2013, 12:04

zacząłęm nie w tym http://www.a8team.pl/d2-02-42pb-przesta ... t10173.htm dziale więc będe kontynuował tu

Obrazek

grupa 093 bank 3 (wartości się zmieniają na zmiane -1 i 0), bank 4 (wartości się zmieniają na zmiane -5 i -4)

zrobiłem jeszcze zrzuty bank 090, 091 i 093 i wartości się zmieniają jak poniżej
grupa 090 bank 3 i 4 wartości się zmieniają się na zmiane -1 i 0
grupa 091 bank 4 wartości się zmieniają na zmiane od -1 i 0
grupa 092 bank 4 wartości się zmieniają na zmiane -1 i 0

o co z tym chodzi? Czy wobec tego mozna z tym jeszcze jeździć czy już trzeba poprawiać. Czy te zmiany wartości w grupie 093 sa spowodowane zawsze przestawionym rozrządem czy może byc tego tez inna przyczyna, pytam żebym wiedział że za darmo nie czepiam sie mechanika

[ Dodano: 2013-07-23, 11:28 ]
bede wdzięczny jak któś rzuci na to okiem i coś doradzi

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 24 lip 2013, 09:41

Można powiedzieć że masz książkowo i ja bym tego nie ruszał.
Ja u siebie po kupnie auta miałem -18 i -5
okazało sie że napinacz pracował już na maksymalnym zakresie swoich mozliwości.
Po wymianie napinacza te wartości zmniejszyły sie do -1 i -4 i tak juz zostało.
Też męczyłem swojego mechanika i jeździłem do niego pokazujac mu inne posty forum. Rozrząd sprawdzał 3 razy, oczywiście rozbierał wszystko żeby mieć jak na talerzu i wszystko się pokrywało.
W końcu odpuściłem.
To nie są nowe auta żeby miały dwa 0, tym bardziej że u mnie na mrozach po przestanej nocy słychac przez ułamek sekundy napinacze.

Auto jexdzi w całym zakresie mocy, na Pb i LPG. CAT nawet nie wiem jak wyglada w tym aucie bo jeszcze mi się nie zapalił, korekty mam dobre, więc po co szukać dziury w całym.

Moim zdaniem nalezysz do mniejszości forum która ma takie male wartości w tych kanałach.
Moim zdaniem nie ma sie czym przejmować.

możesz jeszcze sprawdzic czy mam rozjazd miedzy bankami i zwroc uwage na czasy wtrysku B1 i B2 o ile masz gaz bo Vag pokazuje ogólny czas nie poszczególnych wtrysków.

[ Dodano: 2013-07-24, 09:48 ]
Aha co miałem dodać:
Czy wrtości były -18 i -5 czy tak jak teraz -1 i -4 nie zauważyłem jakiejś różnicy w pracy silnika. może mniejszy rozjazd między stronami i minimalnie mniejsze róznice czasów wtrysku.

Widocznie komputer radził sobie z korektami w jedym jak i drugim przypadku i tyle....

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 24 lip 2013, 15:17

dzięki za pomoc, mniej więcej to samo już mi Foss nakreślił. Tylko tak jak wcześniej wspomniałem teraz mnie zastanawia to że te wartości się zmieniają mniej więcej co 1-2s (dosłownie takie skoki są) w grupie 093 bank 3 (na zmiane -1 i 0), bank 4 (na zmiane -5 i -4). Tak samo jest w grupie 090 (bank 3 i 4), 091 (bank 4), 092 (bank 4) - wartości się zmieniają się na zmiane -1 i 0.
tomi5 co sądzisz o tych skokach?

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 24 lip 2013, 17:45

Normalne, u mnie też jest raz więcej raz mniej o jeden stopień.

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 24 lip 2013, 18:01

tomi5 pisze:Normalne, u mnie też jest raz więcej raz mniej o jeden stopień.
w takim razie podziękował i "pomógł"

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 24 lip 2013, 18:18

Ciesze się że mogłem rozwiać wątpliwości :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Re: Przestawienie rozrzadu (VAG grupa 093)

Post autor: FOSS » 24 lip 2013, 18:21

Ara$ pisze:(...) o co z tym chodzi? Czy wobec tego mozna z tym jeszcze jeździć czy już trzeba poprawiać.
Nie szukaj dziury w całym... jeździj, wg. mnie nic złego się nie dzieje ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 24 lip 2013, 18:43

FOSS pisze:Nie szukaj dziury w całym
właśnie po to pytam żeby nie szukać. Moja znajomośc VAGa kończy się na sprawdzaniu błędów więc zielony w tym jestem a nie chciałem darmo się czepiać kogoś. Wszyscy tyle tu piszą o tym 0-0 i jeszcze te skoki a dodając do tego fakt ze gośc przyciąl ze mna chyba w ciula i nie wymienił termostatu bo zapomniał, spowodowało że po prostu zacząłem się zastanawiać nad rzetelnościa wykonanej usługi.
Jeszcze raz dzięki.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lip 2013, 21:22

ja mam 20 :-D
i jest ok
u baby w a6 są zera ;-)

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 26 lip 2013, 17:35

pepi pisze:ja mam 20
widze że z tymi 00 to jest troche niepotrzebnie rozdmuchana sprawa

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 lip 2013, 21:45

oj 20 to jest przesada
ale w granicach 4-5 bym olał
komp sobie poradzi

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 07 lut 2014, 17:28

pepi pisze:oj 20 to jest przesada
ale w granicach 4-5 bym olał
komp sobie poradzi
a w granicach 7-8?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 lut 2014, 19:14

też ;)
widełki są wielkie :D

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 07 lut 2014, 20:45

uff, to całe szczęście :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl