[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem ze skrzynią 4HP-24A
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
-
- Forum Audi A8
wczoraj wszedlem do kanalu zobaczyć jaka to skrzynie mam i czy wyciekow nie ma z podzespolow,chyma jest ok jakies delikatne przypocenia na wewnetrznej polosi i delikatne na moście ale tylko przypocenia nic nie kapie,jestem umówiony z mechanikiem żeby to zobaczyl czy tak można jezdzic czy mam cos uszczelniac,w 3.7 miałem tez 4 stopniowa skrzynie ale ona była konstrukcyjnie trochę inna ale to pewnie dlatego ze ta ma qattro,musze się zorientować gdzie w tej jest korek do sprawdzania poziomu oleju.
No cóz ja od mechanika u ktorego robiłem i nie tylko wiem to co napisałem czyli że starsze jest prostsze i trwalsze ale niekoniecznie lżejszejdz1 pisze:Ostatnio jak byłem na sprawdzeniu oleju w skrzyni i dyfrach w swojej A8 (skrzynia 5hp) to dowiedziałem się od mechanika zupełnie innych rzeczy. Twierdził że 4hp są dużo większe, cięższe, bardziej skomplikowane i problematyczne w naprawach niż 5hp.Apophis pisze:4hp jest mniej skomplikowana bo to starsza i solidniejsza produkcja.
Nie wiem czy z tego powodu są wieksze koszta ale gdy ja robiłem niemal całkowity remont mojej to zapłaciłem 7600zł prawie 4 lata temu więc reasumując koszt jaki CI zaspiewali jest chyba najwyższy jaki w PL słyszałem.
Ale to tylko co powiedział mechanik a nie jedną A8 juz przerabiał bo i nie jedną u niego na placu widziałem.
Jak ja dałem swoje auto do Łobody to obiecywał że koszta nie przekroczą 4500zł a najpewniej ok 3500. Niestety. Wyniosły 7600,ale wiem że moja skrzynia to był złom bo facet mi sam odradzał nieopłacalna wg.niego naprawę i proponował bym poszukał w miare pewną uzywke która on sprawdzi przed montażem do auta. Oczywiście tez zaproponował bym jesli chcę przyjechał i zobaczył swoja skrzynkę jak wygląda-był to obraz nędzy i rozpaczy.