Audi A8 D2 4.2
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
FOSS, żałuje że nie pojechałem z Wami do Katowic ale po prostu mam w tym roku mocny kryzys finansowy. Zresztą przeróbka silnika była zrobiona mocno na wyrost i stąd brak uczestnictwa w życiu zlotowym klubu. Do Wawy nie dam rady również przyjechać, ale już pod koniec września będę musiał odbyć podróż przez Polskę, bo pod Radomiem mamy coroczne "Spotkanie Porejsowe". Następnego dnia z kolei wiozę Karoliną do Wrocka bo zaczyna tam aplikację inspektorską i pomyślałem, że odwiedzę Adriana bo już przecież też wymyśliłem sobie 6-gang-ów manualnych w głowie a potem w następnych latach pewnie biturbo :-P
Także Adrian chętnie Cię odwiedzę w sobotę i w tym wypadku może Damian Ty byś dołączył do nas? :-P
A tak w ogóle to fajny gwint ;-)
Także Adrian chętnie Cię odwiedzę w sobotę i w tym wypadku może Damian Ty byś dołączył do nas? :-P
A tak w ogóle to fajny gwint ;-)
Ech, no nie wiem... chętnie był wypróbował w szybszym przelocie moje heble bo wreszcie i tył założyłem eSkowy ale w sobotę mam na głowie moją dwójkę dzieciaków a z nimi to już nie to samo :roll:Mucholejkolator pisze:Także Adrian chętnie Cię odwiedzę w sobotę i w tym wypadku może Damian Ty byś dołączył do nas? :-P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Dopiero teraz zobaczyłem że pisałeś. Z Air ridem stoję w miejscu, jak bym sam jeździł A8 to już był by założony. Żona codziennie jeździ do pracy, zejdzie powietrze czy coś i sobie nie poradzi hehe. Ale zestaw czeka na swoją porę, brakuje tylko węzy i kompresorów. Myślę jeszcze zrobić okucia na gwincie. Pozdrokrzychu22.p1i pisze:A co z Airem?
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, 10:38 przez adrian949, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Też mam wizję na aira u siebie, wstępnie myślę o nowych amorach koni z regulacją twardości, 1 lub 2 kompresorach, z tym, że nie wiem gdzie to wsadzę w bagażnik aby miejsca nie ujmować. Połączenia będziesz robił na złączkach czy wciskane? Mam jeszcze pytanie, jeśli w układzie nabite jest ciśnienie i zostawimy auto przykładowo na 5dni to przy sprawnym układzie nie powinno opaść?
Miejsca pewnie troszkę zajmie, jak wszystko jest sprawne i szczelne nic nie powinno ujść powietrza. Ja mam taki złączki są dużo droższe ale szczelne, butle nabiłem z pół roku temu i złączki trzymają ciśnienie nic nie zeszło. http://www.pneumatig.eu/zlaczka-prosta- ... -4232.htmlkrzychu22.p1i pisze:Też mam wizję na aira u siebie, wstępnie myślę o nowych amorach koni z regulacją twardości, 1 lub 2 kompresorach, z tym, że nie wiem gdzie to wsadzę w bagażnik aby miejsca nie ujmować. Połączenia będziesz robił na złączkach czy wciskane? Mam jeszcze pytanie, jeśli w układzie nabite jest ciśnienie i zostawimy auto przykładowo na 5dni to przy sprawnym układzie nie powinno opaść?
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, 16:21 przez adrian949, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Super, dzięki za linka. Cena nie gra roli, ważne aby było szczelnie i bezpiecznie. Przeglądałem przewody i taki by pasował http://sklep.tmatic.pl/Przewod-pneumaty ... 60%29.aspx U mnie w pracy sporo tego jest przy maszynach i zdaje egzamin przy ciśnieniu 4-7 barach. Wg danych producenta wykonane są z materiału poliuretanu, temp. pracy -35 ... +60st. C, i ciśnienie zależne od temperatury do 10bar. Mam teraz w łapie 1 metrowy odcinek pun-10x1.5 i na moje to jego większy odpowiednik zda egzamin w tym samochodzie.
No właśnie najważniejsze jest żeby nic nie nawaliło przy 200. Tu masz gościa co robi okucia http://naglebie.pl/viewtopic.php?t=3063 Na tej stronie masz jeszcze przewody http://www.pneumatig.eu/przewody-weze-z ... -c-74.html Jak będziesz robił to od razu zrób sobie żebyś miał sterowanie pilotem, ja tak zrobiłem mam opisane jak to podłączyć.krzychu22.p1i pisze:Super, dzięki za linka. Cena nie gra roli, ważne aby było szczelnie i bezpiecznie. Przeglądałem przewody i taki by pasował http://sklep.tmatic.pl/Przewod-pneumaty ... 60%29.aspx U mnie w pracy sporo tego jest przy maszynach i zdaje egzamin przy ciśnieniu 4-7 barach. Wg danych producenta wykonane są z materiału poliuretanu, temp. pracy -35 ... +60st. C, i ciśnienie zależne od temperatury do 10bar. Mam teraz w łapie 1 metrowy odcinek pun-10x1.5 i na moje to jego większy odpowiednik zda egzamin w tym samochodzie.
poliuretan nie może mieć żadnego kontaktu z wysoką temperaturą, bo momentalnie puchnie i go wysadza. jego zaleta jest to że jest bardziej plastyczny i łatwieszy do układania. im większa średnica przewodu tym gorzej sie zgina (większy promień). nie ma sensu dawać 12 mm bo i tak zawór nie ogarnia takiego przepływu powietrza.
A8- nie dla idiotów !!