części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A8 D2 4.2

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 11 wrz 2013, 23:30

FOSS, żałuje że nie pojechałem z Wami do Katowic ale po prostu mam w tym roku mocny kryzys finansowy. Zresztą przeróbka silnika była zrobiona mocno na wyrost i stąd brak uczestnictwa w życiu zlotowym klubu. Do Wawy nie dam rady również przyjechać, ale już pod koniec września będę musiał odbyć podróż przez Polskę, bo pod Radomiem mamy coroczne "Spotkanie Porejsowe". Następnego dnia z kolei wiozę Karoliną do Wrocka bo zaczyna tam aplikację inspektorską i pomyślałem, że odwiedzę Adriana bo już przecież też wymyśliłem sobie 6-gang-ów manualnych w głowie a potem w następnych latach pewnie biturbo :-P

Także Adrian chętnie Cię odwiedzę w sobotę i w tym wypadku może Damian Ty byś dołączył do nas? :-P

A tak w ogóle to fajny gwint ;-)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 11 wrz 2013, 23:35

Mucholejkolator pisze:Także Adrian chętnie Cię odwiedzę w sobotę i w tym wypadku może Damian Ty byś dołączył do nas? :-P
Ech, no nie wiem... chętnie był wypróbował w szybszym przelocie moje heble bo wreszcie i tył założyłem eSkowy ale w sobotę mam na głowie moją dwójkę dzieciaków a z nimi to już nie to samo :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

adrian949

Post autor: adrian949 » 12 wrz 2013, 13:36

Hej, w sobotę raczej nie dam rady. Będę wymieniał maglownice i pewnie troszkę zajdzie :-(

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 12 wrz 2013, 13:39

W sobotę 28 września :-)

adrian949

Post autor: adrian949 » 12 wrz 2013, 13:42

Mucholejkolator pisze:W sobotę 28 września :-)

To pasi! ;-)

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 15 wrz 2013, 17:11

czytam, że zadowolony z zawiasu, to dobrze :mrgreen:

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 15 wrz 2013, 19:20

A co z Airem?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

adrian949

Post autor: adrian949 » 30 wrz 2013, 07:53

krzychu22.p1i pisze:A co z Airem?
Dopiero teraz zobaczyłem że pisałeś. Z Air ridem stoję w miejscu, jak bym sam jeździł A8 to już był by założony. Żona codziennie jeździ do pracy, zejdzie powietrze czy coś i sobie nie poradzi hehe. Ale zestaw czeka na swoją porę, brakuje tylko węzy i kompresorów. Myślę jeszcze zrobić okucia na gwincie. Pozdro
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, 10:38 przez adrian949, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 30 wrz 2013, 14:36

Też mam wizję na aira u siebie, wstępnie myślę o nowych amorach koni z regulacją twardości, 1 lub 2 kompresorach, z tym, że nie wiem gdzie to wsadzę w bagażnik aby miejsca nie ujmować. Połączenia będziesz robił na złączkach czy wciskane? Mam jeszcze pytanie, jeśli w układzie nabite jest ciśnienie i zostawimy auto przykładowo na 5dni to przy sprawnym układzie nie powinno opaść?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

adrian949

Post autor: adrian949 » 30 wrz 2013, 14:45

krzychu22.p1i pisze:Też mam wizję na aira u siebie, wstępnie myślę o nowych amorach koni z regulacją twardości, 1 lub 2 kompresorach, z tym, że nie wiem gdzie to wsadzę w bagażnik aby miejsca nie ujmować. Połączenia będziesz robił na złączkach czy wciskane? Mam jeszcze pytanie, jeśli w układzie nabite jest ciśnienie i zostawimy auto przykładowo na 5dni to przy sprawnym układzie nie powinno opaść?
Miejsca pewnie troszkę zajmie, jak wszystko jest sprawne i szczelne nic nie powinno ujść powietrza. Ja mam taki złączki są dużo droższe ale szczelne, butle nabiłem z pół roku temu i złączki trzymają ciśnienie nic nie zeszło. http://www.pneumatig.eu/zlaczka-prosta- ... -4232.html
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, 16:21 przez adrian949, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 30 wrz 2013, 16:06

Super, dzięki za linka. Cena nie gra roli, ważne aby było szczelnie i bezpiecznie. Przeglądałem przewody i taki by pasował http://sklep.tmatic.pl/Przewod-pneumaty ... 60%29.aspx U mnie w pracy sporo tego jest przy maszynach i zdaje egzamin przy ciśnieniu 4-7 barach. Wg danych producenta wykonane są z materiału poliuretanu, temp. pracy -35 ... +60st. C, i ciśnienie zależne od temperatury do 10bar. Mam teraz w łapie 1 metrowy odcinek pun-10x1.5 i na moje to jego większy odpowiednik zda egzamin w tym samochodzie.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

adrian949

Post autor: adrian949 » 30 wrz 2013, 18:44

krzychu22.p1i pisze:Super, dzięki za linka. Cena nie gra roli, ważne aby było szczelnie i bezpiecznie. Przeglądałem przewody i taki by pasował http://sklep.tmatic.pl/Przewod-pneumaty ... 60%29.aspx U mnie w pracy sporo tego jest przy maszynach i zdaje egzamin przy ciśnieniu 4-7 barach. Wg danych producenta wykonane są z materiału poliuretanu, temp. pracy -35 ... +60st. C, i ciśnienie zależne od temperatury do 10bar. Mam teraz w łapie 1 metrowy odcinek pun-10x1.5 i na moje to jego większy odpowiednik zda egzamin w tym samochodzie.
No właśnie najważniejsze jest żeby nic nie nawaliło przy 200. Tu masz gościa co robi okucia http://naglebie.pl/viewtopic.php?t=3063 Na tej stronie masz jeszcze przewody http://www.pneumatig.eu/przewody-weze-z ... -c-74.html Jak będziesz robił to od razu zrób sobie żebyś miał sterowanie pilotem, ja tak zrobiłem mam opisane jak to podłączyć.

Awatar użytkownika
Pszendza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 04 lip 2010, 11:36
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Pszendza » 30 wrz 2013, 19:21

poliuretan to kiepski wybór, a średnica 12 to troche przesada.
A8- nie dla idiotów !!

adrian949

Post autor: adrian949 » 30 wrz 2013, 19:46

Pszendza pisze:poliuretan to kiepski wybór, a średnica 12 to troche przesada.
Jakie polecasz? Z tego co pamiętam to kiedyś strzelił ci przewód? Teraz nic już nie wykombinuję ze złączkami, najwyżej jakiś dławik żeby wolniej przepływało powietrze.

Awatar użytkownika
Pszendza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 04 lip 2010, 11:36
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Pszendza » 30 wrz 2013, 20:03

poliuretan nie może mieć żadnego kontaktu z wysoką temperaturą, bo momentalnie puchnie i go wysadza. jego zaleta jest to że jest bardziej plastyczny i łatwieszy do układania. im większa średnica przewodu tym gorzej sie zgina (większy promień). nie ma sensu dawać 12 mm bo i tak zawór nie ogarnia takiego przepływu powietrza.
A8- nie dla idiotów !!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl