Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 00 LPG ] Problem z odpaleniem po nocy

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 04 paź 2013, 20:33

To akurat idzie łatwo sprawdzić, suszarka w dolot powietrza i będzie wszystko jasne :) Tylko w takim razie gdzie (i czy?) jest wskazanie temperatury cieczy na kompa? Chyba że jest jedno wspólne na zegary i na kompa.

I co w takim razie odpowiada za ssanie którego ewidentnie nie mam.

Zaraz sie wku...rzę i zamówię Bentleya za 200$, bo znaleźć jakieś info (nawet takie podstawowe jak diagnostyka temperatury cieczy) po prostu graniczy z cudem :/

Normalnie zgłupieje zaraz...

Królestwo za opis kanałów VAG do tego motoru bo normalnie podpalę toto. Nawet nie ma jak zdiagnozować bo nie wiadomo co ten dziad pokazuje :/

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 05 paź 2013, 09:43

Druga temperatura dotyczy powietrza w dolocie.

Co do opisów - więcej jest w oryginalnej wersji VAG/VCDS ;-)
Ale niestety do D2 nawet w oryginale opisów jest sporo mniej niż do D3 :-?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 05 paź 2013, 11:32

Ok, czyli to nie to. w takim razie co jeszcze odpowiada za ssanie/jego brak i jak to moge sprawdzić?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 paź 2013, 09:18

dobrać taki opór aby pokazał temperaturę na minusie nawet
i wtedy obaczyć :-D

pumba22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 18 sie 2011, 23:54
Lokalizacja: Nowy Sącz/Chełmiec

Post autor: pumba22 » 06 paź 2013, 20:16

wymien może czujnik odpowiedzialny za ssanie auta...

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 06 paź 2013, 21:29

A ktory to? Dzisiaj przed pierwszym odpaleniew wymienilem ten 4 pinowy od strony podszybia i nic (jedyny plus to taki ze stary oring juz plyn puszczal wiec teraz jest uszczelnione) i nic to nie dalo :(

pumba22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 18 sie 2011, 23:54
Lokalizacja: Nowy Sącz/Chełmiec

Post autor: pumba22 » 06 paź 2013, 21:54

aaa gdzie kupiles ten czujnik??ja u siebie w carsie nie moglem go znalesc i musialem z serwisu sciagac specjalnie, wymien tez ten drugi pod gruszka z przodu co jest , mi moj stoi od tygadnia bo tez nie pali i nikt narazie nic nie wskural zadnych pomyslow juz nie ma :-(

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 paź 2013, 00:01

pumba22 pisze:wymien tez ten drugi pod gruszka z przodu co jest
I tak to jest jak zaczniesz pisać w temacie nie koniecznie dotyczącym twojego auta.... bo temat, jak tytuł głosi, dotyczy po-liftowego S8.........
a chodzi o to że w przed-lifcie są dwa czujniki, jeden na zegary a drugi na ECU ale w po-lifcie jest już tylko jeden.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 25 paź 2013, 18:50

Ech no własnie, pisałem przecież wcześniej że po ETCE wychodzi że w poliftowej jest jeden 4 pinowy a w przedlifcie dwa 2 pinowe.

U mnie czujnik wymieniony dzisiaj, nadal bez zmian, ssania nie ma. Co jeszcze może być tego powodem?

[ Dodano: 2013-10-25, 18:43 ]
Zna ktos wartosci oporow cewek? Zauwazylem ze mi smierdzi benzyna nawet jak silnik rozgrzany, dodatkowo przytrzymany na 2000 obrotow ewidentnie szarpie. Moze go przylewa bo nie spala wszystkiego i stad te problemy z odpalaniem rano? Pomierzylem multimetrem wartosci miedzy 2 a 3 pinem i jest spora roznica moim zdaniem (od 1,18 do 1,25 kO). Wykrecilem dwie swiece i sa z bialym, bialo-brazowym nalotem wiec chyba nie jest zle

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl