Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Masakra, polskie realia.Marecki pisze:P.S w bagażniku kij baseball to już podstawa.
Najgorsze jest to kiedy ktoś ci coś zrobi przy aucie z czystej zawiści... połamać ręce to za mało :wpale:
Ja nie tylko wygłaskałem ale trochę też okleiłem i zmieniłem tablice rejestracyjne :lol:Marecki pisze:A Ja swoja niunię wygłaskałem przez weekend co by w tygodniu miło się latało.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 142
- Rejestracja: 24 sty 2012, 08:12
- Lokalizacja: Police
W ubiegłym tygodniu byłem świadkiem jak facet astrą w kombi stał przed rondem i jakoś nie miał zamiaru się włączyć do ruchu. Za nim koleś BMW E46 i nie chamsko tylko delikatnie titnął na niego. Koleś z astry wysiadł z bejzbolem dał z piąchy w twarz kierowcy BMW, bo ten nie zamknął okna. Kopnął w drzwi wgniatając je i pałą, dosłownie w mak, rozpierniczył lusterko. Następnie wsiadł do astry i odjechał.FOSS pisze:Masakra, polskie realia.Marecki pisze:P.S w bagażniku kij baseball to już podstawa.
Chciałem luknąć numery i udało mi się, ale zauważyłem że w astrze była kobieta (pewnie żona) i małe dziecko w foteliku z tyłu.
No i pałka gdzieś pod siedzeniem
Wracając do tematu to wymieniłem elektrozawór na pompkę nagrzewnicy, bo się sfajczył i ciągle pasażerowi ciepełkiem wiało.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2013, 20:35 przez Gabriel, łącznie zmieniany 1 raz.
No to i ja się pochwalę. Nie z dzisiaj tylko, a z całego tygodnia:
- wymiana simmeringu wałka przedniego napędu w skrzyni + nowy filtr i olej
- wymiana linki otwierania maski
- wymiana pompy wspomagania
- regeneracja przednich zacisków hamulcowych + zmiana przewodów na w oplocie - 1.5 roku po "profesjonalnej" regeneracji 3 z 8 tłoczków mają wżery :-/
- wymiana simmeringu wałka przedniego napędu w skrzyni + nowy filtr i olej
- wymiana linki otwierania maski
- wymiana pompy wspomagania
- regeneracja przednich zacisków hamulcowych + zmiana przewodów na w oplocie - 1.5 roku po "profesjonalnej" regeneracji 3 z 8 tłoczków mają wżery :-/
Four rings to rule them all
Kolego Pawle , a jaki koszt uszczelnienia + olej , czeka mnie to samo- wymiana simmeringu wałka przedniego napędu w skrzyni + nowy filtr i olej
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Robiłem sam, zgodnie z tym tematem http://www.a8team.pl/d2-94-42pb-tip-wyc ... 3u&start=0
Koszt:
- simmering + 4 papierowe uszczelki - 110zł
- filtr oleju i uszczelka miski - ok. 90zł z midparts
- oleju weszło 4,5L, kupiliśmy z bratem na spółkę beczkę 20L Mobila LT 71141 - czyli wyszło ok 20zł/litr
- 2 dni w kanale - bezcenne
W serwisie ASB gość powiedział 1000zł robocizna + 750zł komplet uszczelnień - w tym przypadku wyciągają skrzynię i wymieniają wszystkie uszczelki jakie się tylko da. Oczywiście olej i filtr dodatkowo płatne, jeśli nie dostarczyłbym swoich części.
Koszt:
- simmering + 4 papierowe uszczelki - 110zł
- filtr oleju i uszczelka miski - ok. 90zł z midparts
- oleju weszło 4,5L, kupiliśmy z bratem na spółkę beczkę 20L Mobila LT 71141 - czyli wyszło ok 20zł/litr
- 2 dni w kanale - bezcenne
W serwisie ASB gość powiedział 1000zł robocizna + 750zł komplet uszczelnień - w tym przypadku wyciągają skrzynię i wymieniają wszystkie uszczelki jakie się tylko da. Oczywiście olej i filtr dodatkowo płatne, jeśli nie dostarczyłbym swoich części.
Four rings to rule them all