Post
autor: FOSS » 20 paź 2013, 20:36
Uściślając...
to co widać na większości zdjęć to cały zespół pompy nagrzewnicy z elektrozaworami...
to co jest możliwe do łatwego demontażu to tylko cewki elektrozaworów - same zawory są niżej...
to co widać od strony pompy to tylko jej silniczek - to oczywiście on raczej jest uszkodzony ale jego raczej nie zdemontujesz bez demontażu całości a to już bardziej skomplikowana operacja.
Sama pompka jak i zawory są dostępne tylko po wymontowaniu całego zespołu i rozebraniu go na części pierwsze.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2013, 12:21 przez
FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-