[D2 95 4.2PB/LPG ] Wyciek oleju z silnika
Słyszałem to od dwóch kolegów co kilkadziesiąt A8 już przerzucili.pb41ns pisze:a dlaczego akurat taki układ przecieków, bo u mnie właśnie z prawej z tyłu deliktnie przecieka, a czy za każdym razem trzeb robić planowanie głowicy?adrian949 pisze:A pod obudową rozrządu nic nie widać? Jak nie to na pewno cieknie z głowicy, czasem cieknie na lewej głowicy z przodu i na prawej z tyłu.
Teraz tak zobaczyłem że pod osłoną rozrządu jest taki jakiś uszczelniacz może to tam?
bo u mnie ewidentnie widać że leci po tej osłonie rozrządu co jest pod kółkiem rozrządu.
Fajna stronka przypadkiem znaleziona
http://www.efiexpress.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=27
bo u mnie ewidentnie widać że leci po tej osłonie rozrządu co jest pod kółkiem rozrządu.
Fajna stronka przypadkiem znaleziona
http://www.efiexpress.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=27
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
u mnie ten sam wyciek, zbiera sie na misce olejowej chłodniczce oleju i alternatorze ,i to dosyc mocno. Przy chłodnicy oleju wszystko uszczelniałem od przodu silnika też nawet ściągałem tą aluminiową obudowę i uszczelniałem, pod klawiatórą też sucho . wychodzi na to źe jednak głowica. A może ją dociągnąć na śrubach czy może ją ta operacja pokrzywić? czy można zrobić tylko jedną głowicę? i jakie koszty mnie czekają. Robił już ktoś coś takiego?
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Warto zrobić od razu dwie, jak juz zrzucone to po całości, sam niedawno robiłem wymiane:
uszczelek pod głowicami
górnej i dolnej uszczelki miski olejowej
simmeringa przedniego na wale korbowym i wałków rozrządu
simmeringa napędu pompy oleju
simmeringa wałka rozrządu tylnego
trzech uszczelnień osłon wewnętrznych paska rozrządu
koła rozrządu na wale korbowym
wymiana kompletnego rozrządu i pompy wody
uszczelek kolektora ssącego
termostatu
robota z częściami ponad 3,5k zł
uszczelek pod głowicami
górnej i dolnej uszczelki miski olejowej
simmeringa przedniego na wale korbowym i wałków rozrządu
simmeringa napędu pompy oleju
simmeringa wałka rozrządu tylnego
trzech uszczelnień osłon wewnętrznych paska rozrządu
koła rozrządu na wale korbowym
wymiana kompletnego rozrządu i pompy wody
uszczelek kolektora ssącego
termostatu
robota z częściami ponad 3,5k zł
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Najpierw spróbuj dokręcić głowice - bo to najprostszy sposób. Ja dokręcałem - a śruby potrafią sie wyciągnać - u mnie były momenty dokręceń od 40 - 80 Nm. Powiem tak - wszędzie prawie zalewało, ale teraz tylko czasem wycieknie z prawej głowicy z przodu jakaś kropla przed rozgrzaniem auta, a tak sucho. Kolega marekp750 może ci powiedzieć cos wiecej na ten temat, bodajże według jego doświadczen z dokręcaniem głowic 2 aut nie dało sie odratować, a dużo głowic dokręcał. Może u Ciebie to załatwi sprawę i przynajmniej troszke kasy zaoszczedzisz.