części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 3.2FSI ] Stuki w silniku

Gość

Post autor: Gość » 04 lis 2013, 21:26

Miało wolne :)
No to jak nie gustujesz to może jakiś japoniec-ja sie coś napalam na RAMa albo na 350Z ale oglądałem dziś RAMa i cos nie zrobił na nie wrazenia jak powinien :roll:

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 lis 2013, 21:30

Apophis pisze: japoniec-ja
-też popsuli :-D

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 04 lis 2013, 23:01

Japoniec odpada na calej linii. Nie wyobrazam sobie przesadki z Ósemy do jakiegoś civica czy innej corolli.
Poza tym Pepi ma racje.
Zostaje chyba jezdzic dalej Aqf'em. Ale silnik musze wymienic, bo hydraulika zaczela halasowac. Napinacze ok ale chyba popychacze szlag trafil. I podcieka mi olej spod uszczelniacza walka...
Da rade popychacze w aqf wymienic bez zdejmowania czapek? Dość mam polifta. Rok temu robilem napinacze :) i jak tu Audi nie kochac.
Elektronika samochodowa.

stan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 193
Rejestracja: 07 lip 2010, 10:42
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stan » 05 lis 2013, 00:46

k44761 pisze:Nie wyobrazam sobie przesadki z Ósemy do jakiegoś civica czy innej corolli.
Przejedź się czymś normalnym, np. lexem ls430 zmienisz zdanie. Na parchatą ósemkę nie będziesz chciał patrzeć.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 05 lis 2013, 07:57

Ls430 wygląda jak jakiś przerosniety Hyundai. Kompletnie nie kreci mnie skosnooka motoryzacja.
moze ewentualnie e38, bylo tam cos z manualna skrzynia biegów?
Elektronika samochodowa.

Gość

Post autor: Gość » 05 lis 2013, 12:51

Marcin E38 to śliczne auto i nie obrażę sie jak takie bys nabył ale ja nie wiem czemu nie chcesz sobie poszukac jakiegos wychuchanego ABZta :-P

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 05 lis 2013, 21:45

Pora na coś w manualu. Nie chcę automata. W A8 poliftowej nawet 2.8 ciężko trafić w manualu. A ja koniecznie chcę w quattro, więc jeszcze gorzej...
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 05 lis 2013, 22:08

Pozostaje eSka w manualu, a ciężko o zadbaną sztukę.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 05 lis 2013, 23:24

To jest dobra mysl. Przedliftowa S8 będzie w manualu będzie raczej bezawaryjna.
Elektronika samochodowa.

Gość

Post autor: Gość » 06 lis 2013, 15:23

Wstaw sobie manuala do A8 jak juz tu na forum bywało :) Ale tak serio to bym szukał tej eski w manualu bo to już ciekawa opcja :)

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 06 lis 2013, 18:55

To nie jest takie proste :)
Elektronika samochodowa.

obi125
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 46
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: obi125 » 07 lis 2013, 09:23

dokładnie.. nie ma znaczenia czy Audi czy BMW, po 2000r przestały być bezawaryjne..
przykładem niech będzie auto mojej dziewczyny. BMW e81 z salonu 2008r, silnik 118D 143km z niby bezawaryjnym rozrządem na łańcuszku. Przy przebiegu 38tys km wymiana całego rozrządu...

Awatar użytkownika
bober1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 19 lip 2012, 23:08
Lokalizacja: Dębica

EUREKA

Post autor: bober1 » 07 lis 2013, 22:21

Szanowni Koledzy i Kolezanki, sprawa widze calkowicie odbiegla od tematu i zeszla na boczne tory.
Powracajac do tematu:
silnik wyjety,porozkrecany- znaleziona przyczyna, otoz nie zwytrzymaly Slizgi Napinacza Lancucha- mechanik znalazl kilkanascie plastikowych kawalkow , ktore pochodzily wlasnie z napinacza. Zawory, szklanki,glowica- wszystko wporzadku NIC WIECEJ NIE ZOSTALO USZKODZONE- tylko te plastiki.....
Ze wzgledu ze nie kupi samych slizgow- wymieniamy caly napinacz ktory jest kompletny z tymi slizgami- koszt takiego napinacza to 159f, do tego uszczelniacze,uszczelki kolektora, olej , filtr oleju i robi sie kwota 620f (ponoc ta kwota ma zawierac usluge mechanika-ale to dam znac pozniej).
Czyli reasumujac i powracajac do tematu
Glowna przyczyna stukania w moim silniku- lancuch ktory tarl po wszystkim co sie dalo
Przyczyna- polamane slizgi napinacza lancucha
Dalszych uszkodzen brak( w dwoch miejscach jeszcze silnik zaczyna sie pocic- ale to ponoc z pod klawiatury)
Bardzo dziekuje za pomocne podpowiedzi i szybkie odzewy na moj post, ktory uwazam ze mozna zamknac
Dziekuje raz jeszcze koledzy i kolezanki i oby juz to byla ostatnia usterka.
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale

Gość

Post autor: Gość » 08 lis 2013, 17:58

Mam nadzieje że sprawdziłes łańcuchy czy nie porozciągane? Bo ja bym się zastanowił przy tej okazji nad wymianą ich zanim sie rozciągna jak stare majtki.

Awatar użytkownika
bober1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 19 lip 2012, 23:08
Lokalizacja: Dębica

Post autor: bober1 » 09 lis 2013, 01:44

witam wszystkich
dzisiaj samochod odebralem, wszystko poskladane i podziele sie pewnymi rzeczami:
-koszty naprawy 650funtow, a w tym:
~olej
~filtr oleju
~uszczelki klawiatury,kolektora,walu (tyle pamietam)
~napinacz lancucha wraz ze slizgami (stanowi jednosc) - 156funtow
~robocizna 320funtow
-nabicie klimatyzacji - 35funtow
autko ladnie pracuje, nic nie stuka cisnienie na jedej calej stronie 12.5bara, a po drugiej stronie takze 12,5 z tym ze na jednym zaworze jest tylko 12(tam gdzie byl slizg urwany.
Jedyny mankament jaki wyszedl po tych operacjach - nie dziala klima ani ogrzewanie, znaczy wyswietla sie temperatura, wyswietla sie predkosc wiatraka z tym ze ten wiatrak sie nie zalacza- raz sie zalaczyl po 30minutach jazdy na jakies 20sekund i znowu zamilklo wszystko.
Po wcisnieciu setup na panelu klimy- na stale jest wbita predkosc nawiewu na 6 lub 7 z tym ze nie kreci nic
Tak ze reasumujac- Jedna usterka zrobiona lecz pojawila sie inna na to miejsce
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl