[D3 06 3.2FSI ] Stuki w silniku
Japoniec odpada na calej linii. Nie wyobrazam sobie przesadki z Ósemy do jakiegoś civica czy innej corolli.
Poza tym Pepi ma racje.
Zostaje chyba jezdzic dalej Aqf'em. Ale silnik musze wymienic, bo hydraulika zaczela halasowac. Napinacze ok ale chyba popychacze szlag trafil. I podcieka mi olej spod uszczelniacza walka...
Da rade popychacze w aqf wymienic bez zdejmowania czapek? Dość mam polifta. Rok temu robilem napinacze i jak tu Audi nie kochac.
Poza tym Pepi ma racje.
Zostaje chyba jezdzic dalej Aqf'em. Ale silnik musze wymienic, bo hydraulika zaczela halasowac. Napinacze ok ale chyba popychacze szlag trafil. I podcieka mi olej spod uszczelniacza walka...
Da rade popychacze w aqf wymienic bez zdejmowania czapek? Dość mam polifta. Rok temu robilem napinacze i jak tu Audi nie kochac.
Elektronika samochodowa.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
EUREKA
Szanowni Koledzy i Kolezanki, sprawa widze calkowicie odbiegla od tematu i zeszla na boczne tory.
Powracajac do tematu:
silnik wyjety,porozkrecany- znaleziona przyczyna, otoz nie zwytrzymaly Slizgi Napinacza Lancucha- mechanik znalazl kilkanascie plastikowych kawalkow , ktore pochodzily wlasnie z napinacza. Zawory, szklanki,glowica- wszystko wporzadku NIC WIECEJ NIE ZOSTALO USZKODZONE- tylko te plastiki.....
Ze wzgledu ze nie kupi samych slizgow- wymieniamy caly napinacz ktory jest kompletny z tymi slizgami- koszt takiego napinacza to 159f, do tego uszczelniacze,uszczelki kolektora, olej , filtr oleju i robi sie kwota 620f (ponoc ta kwota ma zawierac usluge mechanika-ale to dam znac pozniej).
Czyli reasumujac i powracajac do tematu
Glowna przyczyna stukania w moim silniku- lancuch ktory tarl po wszystkim co sie dalo
Przyczyna- polamane slizgi napinacza lancucha
Dalszych uszkodzen brak( w dwoch miejscach jeszcze silnik zaczyna sie pocic- ale to ponoc z pod klawiatury)
Bardzo dziekuje za pomocne podpowiedzi i szybkie odzewy na moj post, ktory uwazam ze mozna zamknac
Dziekuje raz jeszcze koledzy i kolezanki i oby juz to byla ostatnia usterka.
Powracajac do tematu:
silnik wyjety,porozkrecany- znaleziona przyczyna, otoz nie zwytrzymaly Slizgi Napinacza Lancucha- mechanik znalazl kilkanascie plastikowych kawalkow , ktore pochodzily wlasnie z napinacza. Zawory, szklanki,glowica- wszystko wporzadku NIC WIECEJ NIE ZOSTALO USZKODZONE- tylko te plastiki.....
Ze wzgledu ze nie kupi samych slizgow- wymieniamy caly napinacz ktory jest kompletny z tymi slizgami- koszt takiego napinacza to 159f, do tego uszczelniacze,uszczelki kolektora, olej , filtr oleju i robi sie kwota 620f (ponoc ta kwota ma zawierac usluge mechanika-ale to dam znac pozniej).
Czyli reasumujac i powracajac do tematu
Glowna przyczyna stukania w moim silniku- lancuch ktory tarl po wszystkim co sie dalo
Przyczyna- polamane slizgi napinacza lancucha
Dalszych uszkodzen brak( w dwoch miejscach jeszcze silnik zaczyna sie pocic- ale to ponoc z pod klawiatury)
Bardzo dziekuje za pomocne podpowiedzi i szybkie odzewy na moj post, ktory uwazam ze mozna zamknac
Dziekuje raz jeszcze koledzy i kolezanki i oby juz to byla ostatnia usterka.
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
witam wszystkich
dzisiaj samochod odebralem, wszystko poskladane i podziele sie pewnymi rzeczami:
-koszty naprawy 650funtow, a w tym:
~olej
~filtr oleju
~uszczelki klawiatury,kolektora,walu (tyle pamietam)
~napinacz lancucha wraz ze slizgami (stanowi jednosc) - 156funtow
~robocizna 320funtow
-nabicie klimatyzacji - 35funtow
autko ladnie pracuje, nic nie stuka cisnienie na jedej calej stronie 12.5bara, a po drugiej stronie takze 12,5 z tym ze na jednym zaworze jest tylko 12(tam gdzie byl slizg urwany.
Jedyny mankament jaki wyszedl po tych operacjach - nie dziala klima ani ogrzewanie, znaczy wyswietla sie temperatura, wyswietla sie predkosc wiatraka z tym ze ten wiatrak sie nie zalacza- raz sie zalaczyl po 30minutach jazdy na jakies 20sekund i znowu zamilklo wszystko.
Po wcisnieciu setup na panelu klimy- na stale jest wbita predkosc nawiewu na 6 lub 7 z tym ze nie kreci nic
Tak ze reasumujac- Jedna usterka zrobiona lecz pojawila sie inna na to miejsce
dzisiaj samochod odebralem, wszystko poskladane i podziele sie pewnymi rzeczami:
-koszty naprawy 650funtow, a w tym:
~olej
~filtr oleju
~uszczelki klawiatury,kolektora,walu (tyle pamietam)
~napinacz lancucha wraz ze slizgami (stanowi jednosc) - 156funtow
~robocizna 320funtow
-nabicie klimatyzacji - 35funtow
autko ladnie pracuje, nic nie stuka cisnienie na jedej calej stronie 12.5bara, a po drugiej stronie takze 12,5 z tym ze na jednym zaworze jest tylko 12(tam gdzie byl slizg urwany.
Jedyny mankament jaki wyszedl po tych operacjach - nie dziala klima ani ogrzewanie, znaczy wyswietla sie temperatura, wyswietla sie predkosc wiatraka z tym ze ten wiatrak sie nie zalacza- raz sie zalaczyl po 30minutach jazdy na jakies 20sekund i znowu zamilklo wszystko.
Po wcisnieciu setup na panelu klimy- na stale jest wbita predkosc nawiewu na 6 lub 7 z tym ze nie kreci nic
Tak ze reasumujac- Jedna usterka zrobiona lecz pojawila sie inna na to miejsce
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale