części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

adrian949

Post autor: adrian949 » 09 lis 2013, 08:38

pepi pisze:ja motor dzisiaj odpaliłem i by l nie palony przynajmniej 2 tygodnie
i pierwsze odpalenie i cisza :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ceny ustalamy na PW ;-)

[ Dodano: 2013-11-08, 22:00 ]
to znaczy po zmianie
co 200 tys to nie 400 :mrgreen:
Mówiłem że będziesz zadowolony :lol:

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 09 lis 2013, 10:18

@pepi napisałeś że jak byś ty robił zmieniłbyś tylko napinacze - dlaczego??
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 lis 2013, 14:04

motor ok
ale trzeba było brać AQF a nie AUW
Są zmiany układ chłodzenia
układ wydechowy
wpakowałem go na auto teraz wyszło że nie pasuje
i lepię już tydzień :evil:
ale moja wina bo trzeba było kolektory wydechowe zmienić :-(

Co do łańcuszków mój motor miał 275tys nalotu i w porównaniu nowymi miały podobną długość

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 09 lis 2013, 14:21

Dobiję Cię i powiem, że w AUW są 4 katalizatory, 2 wstępne i 2 końcowe. Też się dziwiłem, ale ETKA jak i tutejszy forumowicz byli zgodni jednogłośnie w tej materii.. Dopełnieniem wszystkiego jest umiejscowienie ostatniej sondy, która jest w katalizatorze a nie za nim (ciężko coś przydrucić :-P ). Konstrukcja układu z silnika AUW jest bardzo podobna do W12 tyle, że tam jest 2 katy, 4 cylindry i 110KM więcej :D U siebie wymieniam po Nowym Roku właśnie te 4 katy, 2 łączniki elastyczne, 2 obejmy na nowe. Szarpnie po kieszeni trochę :-P

Oby CHECK się Ci nie zapalał bo tu jeż EURO4 jest.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 09 lis 2013, 16:03

Krzychu22.p1i ile zabulisz za katy po ile w ogóle stoją katalizatory ?? bo ja w swojej nie mam... , a c do silnika mam AQF ;)
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 09 lis 2013, 16:27

Odnośnie katalizatorów to pisz do forumowicza kkkrzysiu7. W Twoim wypadku może być taniej. U niego będę to robił i zamknę się w 2tys. Sprzedam stare katy i cenowo tragedii nie będzie. Stawiam na oryginał.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 09 lis 2013, 16:51

ja nie mam co sprzedać bo nie mam ani sladu po nich :D
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lis 2013, 18:24

więc tak na tym nowym motorze nic nie stuka szura
palisz i tyle :-D :-D
więc jak się kupi dobry motor to nie ma co pchać się w wymianę nastawników
lepiej zmienić motor

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 10 lis 2013, 18:30

u mnie temp otoczenia ma znaczeniem jak jest zimno po dluzszym postoju min 24h to slychacm jak jest cieplo to nie slychac,a silnik ma tylko 246tys przebiegu wiec jak bedzie trzeba to nastawnik mu wymienie i bedzie ok
Ostatnio zmieniony 10 lis 2013, 21:07 przez Preston81, łącznie zmieniany 1 raz.
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lis 2013, 19:55

a nie kręcony ?

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 10 lis 2013, 21:06

nie, i mechanik mowil ze przy przebiegu 250-300 taki nastawnik ma prawo sie odezwac a wymienic bedzie trzeba jak regularnie bedzie dawal znaki, a nie raz na ruski rok , ale powiem ze chetnie bym wymienil bo nie lubie czekac
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lis 2013, 22:29

ja mam chinole na zbyciu
bo w moim przypadku trza było nie ruszać
napinacze 1250 uszczelki 60 pod dekle po 100
wszystkie uszczelniacze
jedynie to zestaw paska przełożyłem
za motor dałem 3,5 :-P

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 11 lis 2013, 08:03

Dużo dales. Golas?
Bo ja tez szukam Aqf...
Elektronika samochodowa.

Lakier

Post autor: Lakier » 11 lis 2013, 12:33

Czy w D3 też występuje ten problem?

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 11 lis 2013, 17:55

Występuje ten problem z nastawnikami w D3 , poczytaj bo było trochę o tym tematów .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl