Mówiłem że będziesz zadowolony :lol:pepi pisze:ja motor dzisiaj odpaliłem i by l nie palony przynajmniej 2 tygodnie
i pierwsze odpalenie i cisza :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ceny ustalamy na PW ;-)
[ Dodano: 2013-11-08, 22:00 ]
to znaczy po zmianie
co 200 tys to nie 400 :mrgreen:
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
motor ok
ale trzeba było brać AQF a nie AUW
Są zmiany układ chłodzenia
układ wydechowy
wpakowałem go na auto teraz wyszło że nie pasuje
i lepię już tydzień :evil:
ale moja wina bo trzeba było kolektory wydechowe zmienić :-(
Co do łańcuszków mój motor miał 275tys nalotu i w porównaniu nowymi miały podobną długość
ale trzeba było brać AQF a nie AUW
Są zmiany układ chłodzenia
układ wydechowy
wpakowałem go na auto teraz wyszło że nie pasuje
i lepię już tydzień :evil:
ale moja wina bo trzeba było kolektory wydechowe zmienić :-(
Co do łańcuszków mój motor miał 275tys nalotu i w porównaniu nowymi miały podobną długość
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Dobiję Cię i powiem, że w AUW są 4 katalizatory, 2 wstępne i 2 końcowe. Też się dziwiłem, ale ETKA jak i tutejszy forumowicz byli zgodni jednogłośnie w tej materii.. Dopełnieniem wszystkiego jest umiejscowienie ostatniej sondy, która jest w katalizatorze a nie za nim (ciężko coś przydrucić :-P ). Konstrukcja układu z silnika AUW jest bardzo podobna do W12 tyle, że tam jest 2 katy, 4 cylindry i 110KM więcej U siebie wymieniam po Nowym Roku właśnie te 4 katy, 2 łączniki elastyczne, 2 obejmy na nowe. Szarpnie po kieszeni trochę :-P
Oby CHECK się Ci nie zapalał bo tu jeż EURO4 jest.
Oby CHECK się Ci nie zapalał bo tu jeż EURO4 jest.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Odnośnie katalizatorów to pisz do forumowicza kkkrzysiu7. W Twoim wypadku może być taniej. U niego będę to robił i zamknę się w 2tys. Sprzedam stare katy i cenowo tragedii nie będzie. Stawiam na oryginał.
u mnie temp otoczenia ma znaczeniem jak jest zimno po dluzszym postoju min 24h to slychacm jak jest cieplo to nie slychac,a silnik ma tylko 246tys przebiegu wiec jak bedzie trzeba to nastawnik mu wymienie i bedzie ok
Ostatnio zmieniony 10 lis 2013, 21:07 przez Preston81, łącznie zmieniany 1 raz.
bądź sobą, wariatów też lubią