części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Klubowicze czym się zajmujecie ?

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Marek_M
Forum Audi A8
Forum Audi A8

Post autor: Marek_M » 09 lis 2013, 21:26

Z zawodu automatyk elektronik a na codzień pracuję jako instalator okablowania strukturalnego, moim głównym klientem jest sieć najpopularniejszych restauracji na Świecie, Mc...

Tomcio
Forum Audi A8
Forum Audi A8

Post autor: Tomcio » 19 lis 2013, 23:20

Prowadzę własny sklep z alkoholami nazwany "Ministerstwo Alkoholu" :lol: Zapraszam.
😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍

Awatar użytkownika
Konrado84
Forum Audi A8
Forum Audi A8

Post autor: Konrado84 » 20 lis 2013, 01:41

Obecnie robię fotki ślubne i nie tylko ślubne :)

Awatar użytkownika
TheBareX
Forum Audi A8
Forum Audi A8

Post autor: TheBareX » 25 lis 2013, 11:32

Pracuję w Niemczech. Mieszkam przy granicy, tak więc codziennie w domku :)

Jack Danniels
Forum Audi A8
Forum Audi A8

Post autor: Jack Danniels » 28 lis 2013, 12:47

Wożę koks z południówki do ruskich :mrgreen:

A tak poważniej to jestem nawigatorem na statkach. A że głównie owoce z ciepłych krajów do tych bardziej cywilizowanych wozimy, to i trafia się od czasu do czasu mała afera z niezgłoszonymi dobrami w palecie zamiast bananów ;-)

Trochę też dłubię przy samochodach, ale to głównie rekreacyjnie. Przez wiele lat byłem modelarzem i projektantem w porządnej firmie tuningowej. Potrafię coś wyrzeźbić i powielić znaczy się :mrgreen:
Gentleman Jack

szymek1992
Forum Audi A8
Forum Audi A8

Post autor: szymek1992 » 02 gru 2013, 18:52

Sprzedaję sprzęt na Allegro sam sprowadzam go z Niemiec, zajmuje się także informatyką:D:D

r4q
Forum Audi A8
Forum Audi A8

Post autor: r4q » 07 gru 2013, 16:17

Studiuję sobie (z przerwami) i pracuję przy maszynach CNC - obróbka stali.