Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(

Post autor: BzQ » 29 lis 2013, 22:53

Trochę czasu nie używałem (z braku czasu), nie miałem czasu dojść ładu z tym odpalaniem a teraz jest już tragedia.

Wcześniej za 2-3-4 razem zaskoczyła i chodziła trochę nierówno ale stabilnie a teraz trzeba ze 20 razy kręcić albo więcej zanim zaskoczy i chodzi przez chwilę jakby na połowie garów zanim wyrówna (w miarę). Jak już odpali to później odpala do momentu w którym auto przestoi noc.

Zalałem do pełna beny - to samo.

Czujnik temperatury wymieniony na nowy - to samo

Czy cewki mogą mieć na taki objaw wpływ? Mierzyłem rezystancję (pin 2 i 3) wszystkich które mam i pokazują zależnie od temperatury od 1,16 do 1,36 (jak zimne) do nawet 1,60 kOhm (robiłem eksperyment i grzałem na kaloryferze a później za okno i za każdym razem wartości sie zmieniały) dla eksperymentu kupiłem zamiennik cewki i ona niezależnie od temperatury trzyma 1,26.


Pomocy bo normalnie podpale to jutro :(

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 30 lis 2013, 12:08

g28?

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 30 lis 2013, 13:22

Zakręć gaz w butli wypal co zostało w przewodach . Odłącz aku na całą noc pojeździć na samej benzynie ze 100km i zobacz czy wszystko powroci do normy. Czasami parownik już puszcza gaz do kolektora ssącego i taka sytuacja wystepuje u mnie tak bylo na parowniku kme gold lub źle zestrojona instalka lpg i w sterowniku ecu pozmieniały sie adaptacje dlatego trzeba odłączyć aku. Temat byl wiele razy opisywany na forum. Vaga podłączałes?

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 30 lis 2013, 13:36

Nie mam jak wypalic gazu bo teraz juz nie chce zaskoczyc wogole. Bledy sprawdzilem i nie bylo nic oprocz tego ze aku bylo odpiete.

Zmierzylem czujnik walu i pokazuje 839 ohm. Niby ludzie pisza ze powinien miec miedzy 900 a950 a w katalogach w hurtowniach podaja 860. I znowu zglupialem. Zamawiac czujnik?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 30 lis 2013, 13:47

Jezeli czujnik bylby uszkodzony to jakis blad napewno by sie pojawil , moze pompa paliwa?

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 30 lis 2013, 14:46

Jakby byla przerwa albo zwarcie na czujniku toby wywalilo blad, przy spadku oporu nie jestem pewien ale chyba nie (tak mialem w poprzednim aucie, czujnik nie trzymal wartosci, auto nie odpalalo a bledu nie bylo).

A pozatym pompe slychac i z wydechu czuc paliwo jak krece, bak zatankowany na fulla wiec nawet jakby kosz byl nieszczelny to nie powinno cofnac.

Juz mam dość.

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 30 lis 2013, 17:11

A awaryjny start z lpg sprawdzales? Bo jak zagada to pompa paliwa

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 lis 2013, 18:25

tylko ciekawie jaki ma gaz

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 30 lis 2013, 19:33

Zenit, tryb awaryjny na sterowniku włączony, nie chce zagdakać na gazie też.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 30 lis 2013, 23:14

Ta rezystancja czujnika katalogowo podawana jest w 20*C, wątpię, że mierzyłeś ją w tej temperaturze, więc to raczej nie to.
Zresztą, żeby zobaczyć czy działa podepnij kawałek jakiegoś VAGa i zobacz w grupie 1 na przykład czy na rozruszniku sterownik widzi obroty. Jak nie widzi - przyjrzyj się czujnikowi, kabelkom itp.
W ciemno nic się nie wymienia.

Sprawdź sobie jeszcze regulator ciśnienia, czy z wężyka nie cieknie paliwo do kolektora. Sprawdź iskrę czy jest na wszystkich cewkach. Sprawdź ustawienie rozrządu.

Bez diagnostyki nic więcej na myśl mi nie przychodzi.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 30 lis 2013, 23:21

Przyjrzyj się jeszcze czujnikowi wałka rozrządu. Tak jak napisał k44761 bez diagnostyki komputerowej jest ciężko cokolwiek stwierdzić.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 30 lis 2013, 23:47

fajki sprawdzałeś w jakim są stanie?

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 01 gru 2013, 01:17

Fajki ok (z resztą mam już jakieś 17 cewek :p) , świece wymienione dzisiaj na drugie, zobaczę jeszcze grupę 1 czy coś pokazuje bo nie pamiętam. Czujnik wału sprawdzany przy temp otoczenia (czyli jakieś 2 stopnie czy ile tam dzisiaj było).

Importcompany co dokładnie zobaczyć i gdzie to dziadostwo leży?

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 01 gru 2013, 02:29

U mnie w ABZ jest w tylnej czesci glowicy (przy scianie grodziowej)za 8 cylindrem dzisiaj tzn. W sobote wyciagalem go i dwa razy wymienialem simmering bo lał mi sie olej i kapał na wydech i sie dymiło do kabiny. Kurde nie wiem jak sprawdzic . Podejrzewam ze tam jest po prostu sygnal przerywany... jak jest nie podlaczony to auto nie odpali... Ty masz po lifcie to raczej nie masz ABZ koledzy co maja po lifcie to sie wypowiedza szerzej na ten temat.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 gru 2013, 09:29

bez czujników wałków bo kolega ma dwa
z przodu i z tyłu :-D
auto odpali
czujnik położenia wału jest kluczowy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl