![]() |
![]() |
[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(
Dzięki za podpowiedzi. Wywlekłem wczoraj kompa gazowego i jadę do gaziarza żeby mi dał drugą sztukę, podmienię i zobaczę. O wyjęciu listwy całej podpiętej i zakręceniu pomyślałem ale jak pomierzyłem napięcie na wtryskach to stwierdziłem że tu jest coś nie tak i zostawiłem na razie (te 3v na wtrysku na wyłączonym zapłonie i wyciągniętym kluczyku mnie zastanowiły)
Z rozrządem i zapłonem raczej powinno być ok (na plaku chodzi pięknie) więc problem jest raczej z podawaniem paliwa.
Jak wymiana kompa gazowego nie pomoże to będę z miernikiem szukał czy się gdzieś zwarcie nie zrobiło albo inny cud.
No co za wredna sztuka mi się trafiła. Już naprawdę nie mam siły.
Z rozrządem i zapłonem raczej powinno być ok (na plaku chodzi pięknie) więc problem jest raczej z podawaniem paliwa.
Jak wymiana kompa gazowego nie pomoże to będę z miernikiem szukał czy się gdzieś zwarcie nie zrobiło albo inny cud.
No co za wredna sztuka mi się trafiła. Już naprawdę nie mam siły.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Klient został zmoderowany 
BZQ, jaki masz sterownik lpg?

BZQ, jaki masz sterownik lpg?
Ostatnio zmieniony 03 gru 2013, 13:09 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
A jaki to normalny? Wg niektórych gaziarzy to zenit jest normalny, lub stag, prins,kme,brc. Zależy co komu się podoba.pepi pisze:ludzie po wy się pchacie w takie cuda ?
nie lepiej normalny sterownik ?
Kazdy sterownik ma zadaną tą samą funkcje, niektóre bardziej są rozbudowane inne mniej.
Poczekamy co tam kolega zwalczył z tym sterownikiem
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Wiem co to LPGTECH i Agis.pepi pisze: wiesz co to jest lpgtech / :mrgreen: lub nawet agis
chyba nie i wam wkładają byle co to macie co macie
daj foty jak to masz zrobione :-D
Agis jest chyba twoim ulubionym bo najbardziej się udzielasz w jego temacie na forum LPG.
Ja np. wole staga bo po prostu przyzwyczaiłem się do niego i tyle. W każdym aucie zakładałem staga.
Chociaż w swojej mam Vectora i też jeździ. Taki już kupiłem i spełnia swoją funkcje.
Ale to nie temat o instalkach LPG. Trzeba wspomóc kolegę bo spali ósemeczke
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Podsumowanie dzisiejszego dnia: to nie wina sterownika gazu. W koncu udalo sie odpalic na gazie (najpierw pomeczylem plakiem, podgrzalem reduktory i zagadala). Jak juz chodzila na gazie poczekalem do rozgrzania do 90 stopni i cyk na bene - zgasla. Odpal na benzynie ieskuteczny, na Gazie odpala. Wiec jeszcze raz odpal na benzynie z plakiem = zaskoczy dopoki podawany jest plak, wtryski benzynowe pracuja. Sprawdzilem czy regulator cisnienia puszcza paliwo na zwrot to baku i dupa. Wyciagniety wniosek jest taki ze pompa ie daje jednak cisnienia (albo wogole albo ledwo ledwo) do tej pory sugerowalem sie tym ze mechas u ktorego byla z wczesniejszym odpalaniem powiedzial ze jest 3,7 bara a chyba to goofno prawda.
Jutro wywale filtr paliwa i zakrece rozrusznikiem i zobaczymy a jak beda watpliwosci to pojutrze bede mial manometr. Czyzby swiatelko w tunelu? Aczkolwiek wymiana pompy mnie przeraza...
Jutro wywale filtr paliwa i zakrece rozrusznikiem i zobaczymy a jak beda watpliwosci to pojutrze bede mial manometr. Czyzby swiatelko w tunelu? Aczkolwiek wymiana pompy mnie przeraza...