Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 gru 2013, 08:08

aby silnik pracował potrzebne są paliwo i iskra
i mechaniczna sprawność jego
sprawdzić dwie wyżej rzeczy i potem szukać w pasku :-D

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 03 gru 2013, 08:39

Dzięki za podpowiedzi. Wywlekłem wczoraj kompa gazowego i jadę do gaziarza żeby mi dał drugą sztukę, podmienię i zobaczę. O wyjęciu listwy całej podpiętej i zakręceniu pomyślałem ale jak pomierzyłem napięcie na wtryskach to stwierdziłem że tu jest coś nie tak i zostawiłem na razie (te 3v na wtrysku na wyłączonym zapłonie i wyciągniętym kluczyku mnie zastanowiły)

Z rozrządem i zapłonem raczej powinno być ok (na plaku chodzi pięknie) więc problem jest raczej z podawaniem paliwa.

Jak wymiana kompa gazowego nie pomoże to będę z miernikiem szukał czy się gdzieś zwarcie nie zrobiło albo inny cud.

No co za wredna sztuka mi się trafiła. Już naprawdę nie mam siły.

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 03 gru 2013, 11:38

Dla mnie to właśnie coś śmierdzi z tym kompem gazowym

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 03 gru 2013, 11:44

Dobrze że gazownika mam w porządku i mi podrzucił drugiego nowego kompa. Po pracy podjadę, zapnę nowego i zobaczymy co będzie się działo. Mam nadzieję że to pomoże bo już mi brak pomysłów.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 03 gru 2013, 12:09

Klient został zmoderowany ;)

BZQ, jaki masz sterownik lpg?
Ostatnio zmieniony 03 gru 2013, 13:09 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 03 gru 2013, 12:45

Zenit Pro

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 03 gru 2013, 14:08

O ile wiem zenit pro nie posiada zwykłych przekaźników w emulatorze wtrysków, jest to tam jakoś na półprzewodnikach zrobione.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 gru 2013, 17:20

ludzie po wy się pchacie w takie cuda ?
nie lepiej normalny sterownik ?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 03 gru 2013, 17:52

pepi pisze:ludzie po wy się pchacie w takie cuda ?
nie lepiej normalny sterownik ?
A jaki to normalny? Wg niektórych gaziarzy to zenit jest normalny, lub stag, prins,kme,brc. Zależy co komu się podoba.
Kazdy sterownik ma zadaną tą samą funkcje, niektóre bardziej są rozbudowane inne mniej.
Poczekamy co tam kolega zwalczył z tym sterownikiem

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 gru 2013, 19:00

nie wiem jak teraz
ale jeszcze parę lat temu to zenit był słaby
wiesz co to jest lpgtech / :mrgreen: lub nawet agis
chyba nie i wam wkładają byle co to macie co macie
daj foty jak to masz zrobione :-D

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 03 gru 2013, 19:43

pepi pisze: wiesz co to jest lpgtech / :mrgreen: lub nawet agis
chyba nie i wam wkładają byle co to macie co macie
daj foty jak to masz zrobione :-D
Wiem co to LPGTECH i Agis.
Agis jest chyba twoim ulubionym bo najbardziej się udzielasz w jego temacie na forum LPG.

Ja np. wole staga bo po prostu przyzwyczaiłem się do niego i tyle. W każdym aucie zakładałem staga.
Chociaż w swojej mam Vectora i też jeździ. Taki już kupiłem i spełnia swoją funkcje.

Ale to nie temat o instalkach LPG. Trzeba wspomóc kolegę bo spali ósemeczke

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 03 gru 2013, 19:47

Sterownik wymieniony na NOWY i nadal dupa. Jeszcze jakies wskazowki? Bo zapalniczka juz w rekach.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 03 gru 2013, 19:55

Zobacz wiązkę LPG jakie napięcie wchodzi z przewodu wtrysku Pb do sterownika LPG. Czy też 3V czy 12V.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 03 gru 2013, 21:00

jakie jest ciśnienie paliwa :?:

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 03 gru 2013, 23:25

Podsumowanie dzisiejszego dnia: to nie wina sterownika gazu. W koncu udalo sie odpalic na gazie (najpierw pomeczylem plakiem, podgrzalem reduktory i zagadala). Jak juz chodzila na gazie poczekalem do rozgrzania do 90 stopni i cyk na bene - zgasla. Odpal na benzynie ieskuteczny, na Gazie odpala. Wiec jeszcze raz odpal na benzynie z plakiem = zaskoczy dopoki podawany jest plak, wtryski benzynowe pracuja. Sprawdzilem czy regulator cisnienia puszcza paliwo na zwrot to baku i dupa. Wyciagniety wniosek jest taki ze pompa ie daje jednak cisnienia (albo wogole albo ledwo ledwo) do tej pory sugerowalem sie tym ze mechas u ktorego byla z wczesniejszym odpalaniem powiedzial ze jest 3,7 bara a chyba to goofno prawda.

Jutro wywale filtr paliwa i zakrece rozrusznikiem i zobaczymy a jak beda watpliwosci to pojutrze bede mial manometr. Czyzby swiatelko w tunelu? Aczkolwiek wymiana pompy mnie przeraza...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl