części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 ALL ] Rozładowywanie akumulatora

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 03 paź 2013, 14:44

U mnie są po lewej stronie
Obrazek
Obrazek

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 03 paź 2013, 16:13

Co prawda w poliftach ta wnęka wygląda troche inaczej ale ten odpływ jest mniej więcej w tym samym miejscu a drugi jest na wysokości (+) klemy akumulatora za podszyciem tapicerskim.

[ Dodano: 2013-10-04, 12:49 ]
Co moge jeszcze sprawdzić poza tymi bezpiecznikami żeby się przybliżyć w tych poszukiwaniach

[ Dodano: 2013-10-16, 13:03 ]
Niestety do dzisiaj nie udało mi się ustalic co jest. Pobór jest rzedu 0,63A.
Chętnie przygarne podpowiedzi które coś mi tu pomogą. Wcześniej było ok 1A ale po wyjęciu bezpiecznika od telefonu spadło do 0,61-0,63. W każymbądź razie nadal cos mi pobiera.

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 17 paź 2013, 14:24

W moim przypadku złodziejem prądu okazał się rezystor oporowy dmuchawy(taki jeżyk)znajduje się na podszybiu obok tych wiatraczków od dmuchawy.Może spróbuj tam.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 17 paź 2013, 14:54

A może diody w alternatorze?

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 18 paź 2013, 12:29

Marecki pisze:W moim przypadku złodziejem prądu okazał się rezystor oporowy dmuchawy
no ale to chyba bym mógł wykluczyć po wyjęciu bezpiecznika a u mnie po wyjmowaniu bezpieczników po kolei nie ma żdnej reakcji

[ Dodano: 2013-10-18, 12:30 ]
karol208 pisze:A może diody w alternatorze?
u mnie się rozładowuje tylko na postoju a nie podczas jazdy, ja nie mam problemu z ładowaniem akumulatora,

[ Dodano: 2013-10-18, 12:33 ]
karol208 pisze:Zobacz czy jest rurka z odpływu anteny. Tamtędy woda potrafi wlatywać do wnęki wzmacniacza
dzisiaj się temu lepiej przyjrzałem i nie mam żadnej takiej rurki

[ Dodano: 2013-10-18, 12:35 ]
Gabriel pisze:Woda może dostawać się przez nieszczelne mocowanie anteny.
mam za to właśnie nieszczelne to mocowanie, ktoś wie jak zdemontować tą antene z błotnika i czym to uszczelnić

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 18 paź 2013, 12:56

Hmm proponował bym zamknąć się w aucie na jakąś godz i może próbować wyczaić czy coś się nie włącza.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 18 paź 2013, 13:55

Ara$ pisze: u mnie się rozładowuje tylko na postoju a nie podczas jazdy, ja nie mam problemu z ładowaniem akumulatora,

dzisiaj się temu lepiej przyjrzałem i nie mam żadnej takiej rurki
Alternator może być sprawny ale może mieć przebicie na mostku, a jet to urządzenie które ma ciągle zasilanie bezpośrednio z akumulatora.

Co do anteny to większość anten teleskopowych ma odprowadzenie wody ze względu na to że woda może się przedostawać pomiędzy segmentami anteny. Możesz po prostu nie mieć wg założonego wężyka na obudowę (zwijacz anteny) na foto widać taki dziubek na rurkę
Obrazek

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 04 lis 2013, 09:09

Antena w błotniku uszczelniona. Nieszczelność powodowała przecieki po deszczu i pojawiała się woda w okolicach wzmacniacza i całej tej wnęki. Pomierzyłem jeszcze raz ten pobór i waha się w granicach 0,05-0,08 A. Dwa pytania:
1. Czy taki pobór już jest do zaakceptowania.
2. Czy takie wahania są normalne czy może ten pobór powinien raczej być stały.

[ Dodano: 2013-11-04, 14:20 ]
Poratuje ktos swoja wiedzą?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 04 lis 2013, 15:44

Z tego co wiem każde auto powinno mieścić się do 0,03A ale wiadomo że a8 ma trochę różnej elektroniki a sama sekwencja w stanie spoczynku to dodatkowe 200mA.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 04 lis 2013, 16:56

Przy akumulatorze 110Ah to powinno ujść. W małych autach zazwyczaj, z resztą jak wyżej napisano 0,03A ale tam są małe baterie 45-55Ah.

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 06 gru 2013, 11:46

Ja pierd.... dalej przygoda z tym jeb...ym prądem. Myślałem ze sie uporałem z tym ale niestety nie. Kilka dni temu akumulator padł a wczoraj miałem przy porannym uruchomieniu samochodu 4 krótkie sygnały (z tego co wyczytałem świadczą o niskim napięciu na akumulatorze). Kiedyś jak mierzyłem pobór prądu w trakcie deszczu było ok. 0,5A a pół godziny po tym jak przestało padać przy mnie nagle spadło z 0,5 do 0,01A.

Ostatnio podczas deszczu pobór był rzędu 0,4A. Tylko nie wiem gdzie tego i jak szukać. Bo po wyjęciu wszystkich bezpieczników przy nogach pasażera ten pobór nadal był mniej więcej taki sam. Teraz bez deszczu pobór 0,05A.

Macie jakieś pomysły ?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 06 gru 2013, 12:12

Czyli wilgoć powoduje zwiększenie poboru. Sprawdzałeś przewody prądowe idące do rozrusznika (prawa podłużnica- chociaż to by powodowało nie odpalanie)? Szyberdach, może moduł dostaje wilgoci. Jeszcze na myśl mi przychodzi wentylator wnętrza i puszka od ECU.

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 06 gru 2013, 12:50

krzychu22.p1i pisze:Szyberdach, może moduł dostaje wilgoci. Jeszcze na myśl mi przychodzi wentylator wnętrza i puszka od ECU
ale przy tym to chyba by mi spadł pobór przy wypinaniu bezpieczników.
U mnie był pobór ok 0,4A przy wypiętych wszystkich bezpiecznikach

daniello
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 04 lut 2013, 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: daniello » 19 gru 2013, 13:21

Podepnę się pod temat. Pobór prądu rzędu 0.35A. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki z przodu i żaden nie bierze tyle (2 biorą ok 0.01A), wnęka wzmacniacza sucha, moduły obok wzmacniacza odpinane po kolei i nic. Po wyjęciu bezpiecznika z tyłu (nad akumulatorem) chyba nr. 4 spadło do 0.03A ale jak go tam nie ma to nawigacja nie może złapać zasięgu. Ktoś wie od czego jest dokładnie ten bezpiecznik i gdzie szukać od niego jakiegoś modułu?

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 19 gru 2013, 16:06

wychodzi na to że telefon

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl