części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[OT]Spalanie-Kolejna dyskusja o LPG :)

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 24 gru 2013, 20:16

No niby tak, ale jak może jeździc na LPG w pełnym zakresie mocy i obrotów to po co kombinować z jakims podpieraniem sie PB

A BRC do naszych aut wyjdzie drożej niż Stag 300/ LPGtech na 2 reduktorach.

BRC jest bardzo drogi w serwisie.

No ale temat nie dotyczy wyższości instalacji X nad instalacja Y tylko spalania...
I ja bym juz kończył ta dyskusję...

WESOŁYCH ŚWIĄT

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 gru 2013, 21:00

i brc więcej pali :)
tylko ciśnienie to nie wszystko tylko jeszcze termicznie ma reduktor dawać radę
Ja teraz mam lpgtech i jestem zadowolony tyko jedno mnie boli co za debil wymyślił taką procedurę zmiany paliwa
normalnie żenada na całego
a co do spalania to mi spada już nawet koło 13 ;)
plus sporo paliwa ;(

Gość

Post autor: Gość » 24 gru 2013, 21:03

pepi pisze:i brc więcej pali :)
Ale jest bezawaryjne a szajstagi nie :P

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 gru 2013, 21:07

pepi pisze:i brc więcej pali :)
#

zalezy od nogi wszystko....ja u siebie osiagnalem wynik przy tzw. jezdzie przepisowej z Wladyslawowa do Swidnicy ok. 12L / 100km. a tak normalnie jadac to ok 13,5 - 14L tak wiec nie ma tragedii :D po miescie miedzy 16-18L zalezy jak depne...

wiec tu sie pytam...gdzie jest to wiecej... :]
to nie jest zwykły napęd...to

adrian949

Post autor: adrian949 » 24 gru 2013, 21:21

Mi tam średnio pali 16 litrów, przed zmianą głowic z S8 paliło mi mniej.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 gru 2013, 08:07

Apophis pisze:
pepi pisze:i brc więcej pali :)
Ale jest bezawaryjne a szajstagi nie :P
głupota i tyle bo np w brc na potęgę upalają się kompy reduktory utleniają się i trzeba nowy dawać
listwy są ok ;)

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 25 gru 2013, 08:26

No a komp jak siądzie w BRC to taki sam wydatekjak przejśc na staga z nowymi reduktorami :-)

pepi co miałes na mysli pisząc ,, co za debil wymyślił taką procedurę zmiany paliwa"

Ja tak jak pisalem wcześniej miałem w 2 autach stag 300 w obecnym mam LPG TECH i wiem że w każdym kolejnym bedzie LPG TECH a na pewno nie STAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 gru 2013, 12:07

pepi pisze:głupota i tyle bo np w brc na potęgę upalają się kompy reduktory utleniają się i trzeba nowy dawać
listwy są ok ;)
Ja widzę, że mam wyjątkowe szczęście tak do samochodów jak i części zamiennych jak również do instalacji LPG.

Swoje BRC kupiłem w styczniu 2010r i założyłem jeszcze do Ex S8 D2..... po rozbiciu S8 wytargałem z auta i założyłem do obecnego D3.
Od zakupu minęło już prawie 4 lata - w S8 przelatało to jakieś 40kkm a w obecnym D3 następne 100kkm i przez ten cały czas nic mi się nie działo ani z komputerem ani z reduktorami..... jedyne co zrobiłem przy LPG to wymieniłem 2 wtryskiwacze - jeden bo popuszczał LPG do atmosfery a drugi bo podejrzewałem go o to samo.
Więc u mnie te "awaryjne" BRC jakoś dziwnym trafem jest mało awaryjne <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 gru 2013, 12:31

FOSS pisze:Więc u mnie te "awaryjne" BRC jakoś dziwnym trafem jest mało awaryjne <tjaa>
u mnie dokladnie to samo...kupilem auto z instalka BRC i rozpetalem na forum burze zadajac pytanie co lepiej STAG czy BRC jak mi reduktor padal...ale po praru wypowiedziach, sugestiach innych kolegow np. Apophisa oraz kolegow z LPG FORUM zostawilem BRC kupujac nowy reduktor i kilka nowych wtryskow tak profilaktycznie :D i jestem jak najbardziej zadowolony <okioki>

Musze tylko druciarcnie spod maski usunac i jakos ladnie te wtryski umiejscowic na co nie mam w ogole pomyslu :/
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 gru 2013, 12:50

bez urazu ale ja jak wstawiłem na allegro ten zestaw który był u mnie
to dzwoniło sporo ludzi z zapytaniami
bo u mnie był komp nowy jak i reduktor
Spotkałem się jeszcze z trzema przypadkami że kompy padły
i ilu ludzi bluzgało na to ;)
fakt jest taki że dzwonili do mnie ludzie którzy mieli pecha ale fakt jest faktem że ze 20 tel było i kilka zapytań

Co do lpgtech mnie to namówił kolega z forum lpg zawsze zakładałem agis
chciałem odmiany to sobie zrobiłem odmianę
W tym sterowniku przejście jest realizowane w ten sposób po przekroczeniu temperatury zapina ci 1 cylinder i czeka aż temperatura wzrośnie o 1 stopień potem w wielkiej zwłoce 20 obrotów wału zapina ci trzy kolejne
czeka znowu i zapina następne 4
traw to kosmiczny okres czasu gdzie w agisie trwało to 8s ;)

[ Dodano: 2013-12-25, 12:53 ]
martin_rs4 pisze:Musze tylko druciarcnie spod maski usunac i jakos ladnie te wtryski umiejscowic na co nie mam w ogole pomyslu :/
-niestety fizycznie to jest nie możliwe
przy brc się nie da taki urok tej instalki :)

Gość

Post autor: Gość » 25 gru 2013, 13:31

pepi, Ty sam sobie robisz i dla ciebie nawet najtańszy szajs bedzie dobry bo raz dwa usuniesz awarie tanim kosztem,ja i wielu innych nie ma ochoty dłubać w instalce. W moim mieście jest sporo warsztatów co montują LPG i po porobieniu wywiadów kazdy co ma lepsze opinie nie zamontował by mi do A8 nic poniżej BRC.


Wydzieliłem posty o LPG i dalszą dyskusje kontynuujemy tutaj.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 25 gru 2013, 17:04

Każdy sterownik sobie poradzi z obsługą a8 wystarczy oby ktoś kumaty zakładał instalację.
Co do BRC to jest to bardzo dobra instalacja ale nie ma tyle aktualizacji oprogramowania co np stag czy lpgtech. Ale liczy się to tylko dla ludzi którzy sami dłubią przy instalkach.
Dla zwykłego Kowalskiego to najlepiej obu instalka była bezobsługowa i mało awaryjna.

Nie ma co porównywać wtrysków z BRC do np stagowskich Valteków nie ten przedział. Ale gdy przyjdzie się wymienić część z BRC a ze staga bądź innej taniej instalki to wtedy widać różnicę cenową.
Komputer i wtryski czy nawet zestaw naprawczy reduktora brc są 2x droższe.
Co do jednego reduktora to owszem jeździ a8 na jednym goldzie (u mnie tak jest) z przeróbkąwielozaworu i rurką faro 13)i to do odcinki a spadki max 0,1bar ale termika nie wyrabia i biję się co będzie jak będzie na zewnątrz -20

Jakub
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 216
Rejestracja: 14 lis 2009, 13:49
Lokalizacja: BTM

Post autor: Jakub » 25 gru 2013, 17:53

Moja druciarnia stag przy jeżdzie 50/50 trasa/miasto pali ok.13-14 ltr,można śmiało cisnąć do czerwonego i żadnego podpierania się pb nie uświadczyłem.
Jest to moje pierwsze A/S8 z pośród trzech,do którego założyłem lpg i jestem mega zadowolony,bo oszczędności są spore.
Zrobione ok 5 tyś na gazie,od nowości jeden reduktor kulał i było trochę problemów ze sporym spalaniem,ale wymienili mi na nowy,przy okazji wszystkie 8 wtrysków i jest super.

krystek78
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 209
Rejestracja: 21 mar 2013, 16:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krystek78 » 25 gru 2013, 17:54

A w mojej pierwszej niuni byl brc sequent na tamte czasy kosztowal 7tys.8lat bez awari az sterownik padl.podobno wina wilgoci...w mojej obecnej mam kme sterownik z dwoma sensorami i listwa dayco(tak kupilem).rewelacja pod wzgledem szybkosci przejscia na zimnym z benzyny na gaz.wazna jest umiejetnosc gazownika

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 gru 2013, 18:02

no ale niektórzy mają problem z landi i się bujają po okolicy koło poznania jest kłopot z tym np :)
padło tu słowo valdemary czerwone to nie jest wtryskiwacz tylko elektrozawór zaraz padnie że zrobiłem na tym 100 tys bez dotykania itp
ale prawda jest taka że one mają słabe parametry i rozbiegają się z wydatkiem w czasie i praktycznie je co 10 tys było by trzeba regulować
BRC nie jest złą instalką tylko estetycznie tego nie można zamontować zazwyczaj bardzo spartolona jest przy montażu ale działa mimo to lepiej niż stag :/
prawdopodobnie zasługą są wtryski .

co do instalek to aby dobrać odpowiednio reduktory dwa i dobre wtryski i wtedy byle jaki komp to wyreguluje
bo jak nie ma spadków i termika dobra i dobrze dawkowany gaz to jak może być słabo komp wtedy nie ma co robić
ja osobiście nie lubię stag a przyszło mi nie raz go tu bronić takie życie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl