części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 94 4.2PB/LPG ] Wypadanie zapłonu- przyczyna

Cetek

[D2 94 4.2PB/LPG ] Wypadanie zapłonu- przyczyna

Post autor: Cetek » 27 gru 2013, 20:44

hej, miesiąc temu wymieniona cewka na cylindrze nr 1- prosta rzecz do ustalenia, prosta do wymiany, gorzej ze znalezieniem odpowiedniej cewki, w Inter-Carsie takich już nie mają- ale udało się.

Mija miesiąc, jadę sobie na tip-tronicu, przycisnąłem trochę, i pyk- wyłączył się gaz, kontrolka CAT, trochę trzęsie. Zaparkowałem, odpalam znów- kontrolki brak, ale nie włącza się gaz.

Nauczony cewką pomyślałem, że na pewno to znów coś z zapłonem. Ostatnim razem gdy paadła cewka też nie działał gaz, nie wiem czyto jakieś zabezpieczenie.

Cała instalacja gazowa sprawdzona u gazownika (mam BRC)- wszystko jest w porządku.

a błędów brak <jezu>


Ale pojeździłem trochę i na szczęście//nie szczęście coś w końcu wyskoczyło- kontrolka CAT znów zawitała i już nie gaśnie.

Więc podpisnamy VAGinę i proszę:

- Błędy oznaczone jako sporadyczne- wypadanie zapłonu nr 1,2,3 i 4.

Pierwsza myśl-- może moduł zapłonu- moduły podmienione i niestety to nie to- znów te same cylindry, z tym że 4 dochodzi po mocniejszym przygazowaniu.

Panowie, jakieś koncepcje ??

- Świece
- Kabelki
- Może 4 cewki na raz?



Help :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 27 gru 2013, 20:55

mialem podobny przypadek i tez mam BRC. Najpierw byl reduktor do wymiany bo bąki jush puszczał no ale po wymianie aż tak lepiej nie było. To po podłączeniu kompa wyszło że mam 2-3 wtryski lpg do wymiany bo już niedomagają ...wymieniłem i zrobiło sie o wiele lepiej :) ale mimo to i tak czasami jak depnąłem to szarpnęło cos, gaz sie wyłączył...po podłączeniu kompa błędy podobne jak u Ciebie :/

Aż w końcu wymieniłem wszystkie swice na NGK LPG1 Laser Line i przy wymianie stare swiece jeszcze Boscha to tragedia była <jezu> No a po wymianie jak ręką odjął <hura>

tak wiec sprawdzil bym najpierw swiece i wtryski lpg.
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 gru 2013, 07:48

no co wy BRC jest nie zniszczalne :)
komuś się popsuło dziwne każdy pisze że takie wspaniałe jest ;)
a tak na poważnie wymiana świec nikomu nie zaszkodzi

krystek78
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 209
Rejestracja: 21 mar 2013, 16:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krystek78 » 28 gru 2013, 09:08

Szarpnij sie na swieczki denso irydowe.polecam

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 28 gru 2013, 09:40

pepi pisze:no co wy BRC jest nie zniszczalne :)
komuś się popsuło dziwne każdy pisze że takie wspaniałe jest ;)
pepi a zes sie uczepil tej BRC <jezu> nikt nie powiedzil ze BRC jest niezniszczalne tylko ze sie zadko psuje, a jak wszystko jest z nia ok to człek jest bardzo zadowolony! :D

mi np. reduktor i wtryski padły po 6ciu latach, bo poprzednik pewnie w d....e miał częste wymiany filtrów i serwisowanie :/

Na Stagu np. przejeździłem niecałe 2 lata i jeszcze na gwarancji trzeba było kompa reanimować, co się zaczęły problemy....

hehe temat rzeka <niegadam> :>
Ostatnio zmieniony 28 gru 2013, 10:29 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

Cetek

Post autor: Cetek » 28 gru 2013, 10:41

okej, okej, nawet jeśli z LPG też coś się dzieje to na chwilę obecną problem występuje zaraz po odpaleniu na zimnym silniku (na ciepłym oczywiście też i nie włącza się gazior), a więc na benzynce. Gaz na tym etapie muszę wykluczyc.

jadę zaraz do mechaniorów, zobaczymy co w trawie-audi piszczy ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 gru 2013, 13:28

może ci któryś wtryskiwacz lać ;)
i też tak będzie

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 28 gru 2013, 14:31

na 4ech garach z powodu jednego lejącego?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 gru 2013, 16:47

tak :P

[ Dodano: 2013-12-28, 16:48 ]
parownik też może puszczać i będzie wtedy 9 wtryskiwacz

wojt1802
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 27 gru 2013, 20:30
Lokalizacja: gdansk

Post autor: wojt1802 » 29 gru 2013, 15:03

moze cos doradzicie do u mnie na zimnym silniku jest wszystko ok ale jak przelaczy sie na gaz i dojdzie do ok 70 stopni to jest lekkie odczucie ze gdzies jakby wypadal zaplon ale nic sie nie swieci i jest to tylko na wolnych obrotach jak jade to jest rakieta,swiece wsadzilem nowe wczoraj NGK irydowe i jest to samo,gaz roczny,nie wiem gdzie patrzec,moze podcisnienia jakies??

ernesto

Post autor: ernesto » 29 gru 2013, 15:21

wojt1802, pierwsze to zaczął bym od VAG-a i zobaczył czy coś wypluje. W takim stanie jak opisałeś swoje objawy to chyba nie chciał byś przeczytać ogromnej listy co może być tego przyczyną i co możesz zrobić. Podepnij pod kompa pierw i sczytaj błędy.

Awatar użytkownika
Dynka13
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 04 lip 2013, 00:38
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dynka13 » 31 gru 2013, 15:41

dokładnie mam to samo, komputer pokazuje mi wypadanie na 1,2,3,4, więc będę musiał się zabrać za wymianę świec i reszty

ernesto

Post autor: ernesto » 31 gru 2013, 18:56

sonda też może spowodować wypadanie zapłonów na jednym rzędzie. W moim przypadku wypadał na 5,6,7,8 i winą był przerwany przewód od sondy. Bo połączeniu wypadanie znikło.

Cetek

Post autor: Cetek » 02 sty 2014, 10:31

no ja trochę musiałem pojeździc zanim pokazał mi się błąd i CAT. przez jakiś czas nie było żadnego błędu, a objawy mimo wszystko się nasilały.

nie dałem rady przed nowym rokiem nigdzie wstawić świniaka, dzisiaj się za to biorę.

ernesto, ale jeśli sonda może powodować wypadanie zapłonu, to chyba powinien się pokazać jakiś z tym związany błąd?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 sty 2014, 14:28

tak zdecydowanie
zobacz w blokach pomiarowych czy ładnie faluje
masz lpg to jak masz podłączone to nawet tam można zobaczyć co się dzieje :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl