części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[OT] z tematu dziq111-Swapowanie na tedei

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 04 sty 2014, 17:56

Apophis pisze:mdamian, Najlepiej to jakieś 1.0 turbo x4 zapodac na każde koło osobno i bedzie się działo
Haha , no tak , to chociaż quattro będzie , a nie inwalida :D

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 sty 2014, 19:36

TheBareX pisze:Jak wygląda i jak "brzmi" 1.9 tdi w a8 :


( widać, już nie jedyne na świecie :) )
Chyba jedyna na świecie... takiego składaka raczej drugiego nie ma...
D2 przed-lift, eSkowe lusterka (albo nakładki), koła aluminiowe nieszczęsne PAX, podłokietników brak, zegary z po-lifta, kierownica z D3 po-liftowego albo innego dużo młodszego modelu Audi, radio śjakieś dokładane i ten nieszczęsny "traktor" pod maską...
ciekawe co też jeszcze tam jest przerobione <hmm>


Jak dla mnie to auto jest już niesprzedawalne i jakby mnie ktoś prosił o inspekcję czegoś takiego to odradziłbym zakup każdemu <nienie>
To chyba dożywotnio u właściciela pozostanie :shock:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 04 sty 2014, 19:39

FOSS pisze:Jak dla mnie to auto jest już niesprzedawalne i jakby mnie ktoś prosił o inspekcję czegoś takiego to odradziłbym zakup każdemu <nienie>
To chyba dożywotnio u właściciela pozostanie :shock:
A co Ty gadasz Damian :D
Ile to na wsi ludzi jest co z rozkoszą takiego przygarnie to nie masz pojęcia :)

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 04 sty 2014, 20:04

Panowie panowie... swiat sie konczy ;) Moda na auta jedyne na swiecie... Kusi mnie zeby kupic w12, wyrzucic silnik... skrzynie... Wpakowac, wszedzie gdzie sie da akumlatorki, a do kazdego kola z osobna zapiac po silniku z pralki frani, zrobic elektryczne quatrro.... To dopiero bedzie ekonomia, no i samochod bedzie ekologiczny, to teraz modne... (wozac w sobie pol tony akumlatorkow) a co <hehe> Bede mial przyjazne srodowisku w12 ktore nie pali nic <hura>

Awatar użytkownika
mnichu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 02 gru 2013, 22:26
Lokalizacja: Gmunden

Post autor: mnichu » 04 sty 2014, 22:04

Koledzy ja tak patrze... i moje pytanie to.... Dlaczego nie wziąść na swapa starego 2.5 TDI R5 (np AEL). Miejsca pewnie sporo... ze skrzynią się skręci bez problemu a silnik dużo lepszy niż 1.9 TDI (VP lub PD).

A kwestia podniesienia mocy... to przecież AEL'a robi się na 250ps/500nm bez problemu :)
BMW E60 530xd 322ps / 672nm

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 04 sty 2014, 22:05

mnichu, 100% lepszy pomysł od tego biednego spoconego 1.9 tdi

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 04 sty 2014, 23:29

mnichu pisze:Koledzy ja tak patrze... i moje pytanie to.... Dlaczego nie wziąść na swapa starego 2.5 TDI R5 (np AEL). Miejsca pewnie sporo... ze skrzynią się skręci bez problemu a silnik dużo lepszy niż 1.9 TDI (VP lub PD).

A kwestia podniesienia mocy... to przecież AEL'a robi się na 250ps/500nm bez problemu :)
w czym lepszy? 250ps w AEL - bez problemu? hahaha wtryski, pompa, turbo, MAP itp
wszystko do wymiany bedzie przy takiej mocy paliło 11-12 ON jak nie więcej
a to koszty porównywalne z V8 LPG

w kwestii miejsca R5 (w benzynie) jest dłuższe od V8
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
mnichu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 02 gru 2013, 22:26
Lokalizacja: Gmunden

Post autor: mnichu » 05 sty 2014, 00:16

maciu pisze:w czym lepszy? 250ps w AEL - bez problemu?
Może dla Ciebie to faktycznie problem ale nie oznacza to że dla wszystkich.

Czym jest lepszy 2.5 R5 od 1.9 ? No prosze Cię.
maciu pisze:wszystko do wymiany bedzie przy takiej mocy paliło 11-12 ON jak nie więcej
Kwestia sporna.... Taki silnik może wyjść z większą mocą a ze spalaniem podobnym do 1.9 w tym samym aucie. Może nawet mniej... ale prawdopodobnie się nigdy nie dowiemy. Po swoim aucie mogę śmiało powiedzieć że większa moc... wcale nie oznacza wysokie spalanie - tyle że u mnie wagowo wychodzi lżej (passat 3bg - 1520kg na wadze // 1426kg w dowodzie)
maciu pisze:a to koszty porównywalne z V8 LPG
Tak. Masz rację... ale ja miałem tylko na myśli samą teorię SWAPu i np. takiego zajechanego 2.5 V6 można by spokojnie zastąpić czymś innym.. niekoniecznie 1.9
maciu pisze:w kwestii miejsca R5 (w benzynie) jest dłuższe od V8
Ludzie różne rzeczy upychają pod maski ;) Np 6 cylindrów z bmw do poloneza ;)
BMW E60 530xd 322ps / 672nm

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 05 sty 2014, 08:15

mnichu pisze:
maciu pisze:w czym lepszy?
Może dla Ciebie to faktycznie problem ale nie oznacza to że dla wszystkich.
to nie jest odpowiedź na pytanie i nie nigdzie nie pisałem że mam z tym problem
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

caro86wlkp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
Lokalizacja: Konin

Post autor: caro86wlkp » 05 sty 2014, 11:28


Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 05 sty 2014, 11:36

maciu, a powiedz mi jedno kolego , w 1.9 TDI (fabrycznie 130KM) dasz radę na samej mapie wyciągnąć te 250KM ??
Po za tym , dalej ja piszę o jeździe w trasie i faktycznie tu 2.5 TDI lepiej będzie się sprawował przy większych prędkościach ;)

caro86wlkp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
Lokalizacja: Konin

Post autor: caro86wlkp » 05 sty 2014, 18:04


Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 05 sty 2014, 18:33

caro86wlkp pisze:mapa+IC+turbo i wychodzi 240KM
https://www.facebook.com/...81107661&type=3
Właśnie , a z takiego 2.5 przypuszczam , że przy takiej samej mocy będzie miało lżej z budą A8 , niż to 1.9

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 05 sty 2014, 19:57

mdamian pisze:maciu, a powiedz mi jedno kolego , w 1.9 TDI (fabrycznie 130KM) dasz radę na samej mapie wyciągnąć te 250KM ??
oczywiście że nie ale co to wnosi do tematu? i tu i tu 250 to sporo roboty
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 05 sty 2014, 20:09

maciu pisze:
mdamian pisze:maciu, a powiedz mi jedno kolego , w 1.9 TDI (fabrycznie 130KM) dasz radę na samej mapie wyciągnąć te 250KM ??
oczywiście , że nie , ale co to wnosi do tematu? i tu i tu 250 to sporo roboty
Właśnie , to znaczy , że w 1 jak i drugi trzeba trochę gratów wsadzić , żeby to miało te 250KM i nic się z tym nie działo .

Po za tym większy silnik lepiej znosi większe prędkości , niż mniejszy silnik .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl