Haha , no tak , to chociaż quattro będzie , a nie inwalidaApophis pisze:mdamian, Najlepiej to jakieś 1.0 turbo x4 zapodac na każde koło osobno i bedzie się działo
[OT] z tematu dziq111-Swapowanie na tedei
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Chyba jedyna na świecie... takiego składaka raczej drugiego nie ma...TheBareX pisze:Jak wygląda i jak "brzmi" 1.9 tdi w a8 :
( widać, już nie jedyne na świecie )
D2 przed-lift, eSkowe lusterka (albo nakładki), koła aluminiowe nieszczęsne PAX, podłokietników brak, zegary z po-lifta, kierownica z D3 po-liftowego albo innego dużo młodszego modelu Audi, radio śjakieś dokładane i ten nieszczęsny "traktor" pod maską...
ciekawe co też jeszcze tam jest przerobione
Jak dla mnie to auto jest już niesprzedawalne i jakby mnie ktoś prosił o inspekcję czegoś takiego to odradziłbym zakup każdemu
To chyba dożywotnio u właściciela pozostanie :shock:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Panowie panowie... swiat sie konczy Moda na auta jedyne na swiecie... Kusi mnie zeby kupic w12, wyrzucic silnik... skrzynie... Wpakowac, wszedzie gdzie sie da akumlatorki, a do kazdego kola z osobna zapiac po silniku z pralki frani, zrobic elektryczne quatrro.... To dopiero bedzie ekonomia, no i samochod bedzie ekologiczny, to teraz modne... (wozac w sobie pol tony akumlatorkow) a co <hehe> Bede mial przyjazne srodowisku w12 ktore nie pali nic <hura>
Koledzy ja tak patrze... i moje pytanie to.... Dlaczego nie wziąść na swapa starego 2.5 TDI R5 (np AEL). Miejsca pewnie sporo... ze skrzynią się skręci bez problemu a silnik dużo lepszy niż 1.9 TDI (VP lub PD).
A kwestia podniesienia mocy... to przecież AEL'a robi się na 250ps/500nm bez problemu
A kwestia podniesienia mocy... to przecież AEL'a robi się na 250ps/500nm bez problemu
BMW E60 530xd 322ps / 672nm
mnichu, 100% lepszy pomysł od tego biednego spoconego 1.9 tdi
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
w czym lepszy? 250ps w AEL - bez problemu? hahaha wtryski, pompa, turbo, MAP itpmnichu pisze:Koledzy ja tak patrze... i moje pytanie to.... Dlaczego nie wziąść na swapa starego 2.5 TDI R5 (np AEL). Miejsca pewnie sporo... ze skrzynią się skręci bez problemu a silnik dużo lepszy niż 1.9 TDI (VP lub PD).
A kwestia podniesienia mocy... to przecież AEL'a robi się na 250ps/500nm bez problemu
wszystko do wymiany bedzie przy takiej mocy paliło 11-12 ON jak nie więcej
a to koszty porównywalne z V8 LPG
w kwestii miejsca R5 (w benzynie) jest dłuższe od V8
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Może dla Ciebie to faktycznie problem ale nie oznacza to że dla wszystkich.maciu pisze:w czym lepszy? 250ps w AEL - bez problemu?
Czym jest lepszy 2.5 R5 od 1.9 ? No prosze Cię.
Kwestia sporna.... Taki silnik może wyjść z większą mocą a ze spalaniem podobnym do 1.9 w tym samym aucie. Może nawet mniej... ale prawdopodobnie się nigdy nie dowiemy. Po swoim aucie mogę śmiało powiedzieć że większa moc... wcale nie oznacza wysokie spalanie - tyle że u mnie wagowo wychodzi lżej (passat 3bg - 1520kg na wadze // 1426kg w dowodzie)maciu pisze:wszystko do wymiany bedzie przy takiej mocy paliło 11-12 ON jak nie więcej
Tak. Masz rację... ale ja miałem tylko na myśli samą teorię SWAPu i np. takiego zajechanego 2.5 V6 można by spokojnie zastąpić czymś innym.. niekoniecznie 1.9maciu pisze:a to koszty porównywalne z V8 LPG
Ludzie różne rzeczy upychają pod maski Np 6 cylindrów z bmw do polonezamaciu pisze:w kwestii miejsca R5 (w benzynie) jest dłuższe od V8
BMW E60 530xd 322ps / 672nm
-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin
maciu, a powiedz mi jedno kolego , w 1.9 TDI (fabrycznie 130KM) dasz radę na samej mapie wyciągnąć te 250KM ??
Po za tym , dalej ja piszę o jeździe w trasie i faktycznie tu 2.5 TDI lepiej będzie się sprawował przy większych prędkościach
Po za tym , dalej ja piszę o jeździe w trasie i faktycznie tu 2.5 TDI lepiej będzie się sprawował przy większych prędkościach
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin
mapa+IC+turbo i wychodzi 240KM
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 661&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 661&type=3
Właśnie , a z takiego 2.5 przypuszczam , że przy takiej samej mocy będzie miało lżej z budą A8 , niż to 1.9caro86wlkp pisze:mapa+IC+turbo i wychodzi 240KM
https://www.facebook.com/...81107661&type=3
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Właśnie , to znaczy , że w 1 jak i drugi trzeba trochę gratów wsadzić , żeby to miało te 250KM i nic się z tym nie działo .maciu pisze:oczywiście , że nie , ale co to wnosi do tematu? i tu i tu 250 to sporo robotymdamian pisze:maciu, a powiedz mi jedno kolego , w 1.9 TDI (fabrycznie 130KM) dasz radę na samej mapie wyciągnąć te 250KM ??
Po za tym większy silnik lepiej znosi większe prędkości , niż mniejszy silnik .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.