części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 98 LPG ] Nie zapala, pompa paliwa nie załącza się

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 12 sty 2014, 12:59

Czytam i czytam i wsumie droge do rozwiazania masz gotowa.
Zdejmij oslone z nogi pasazera od bezpiecznikow .
Wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa(ten z niebiejskiej listwy pierwszy od drzwi)
Podlacz na stale 12V tak by pompa pracowala caly czas i wtedy krec rozrusznikeim.
Z twoich obserwacji wynika ze mamy iskre czyli OK Blyska dioda pod wtyczka wtryskiwacza OK (nie przejmuj sie pomiarami statycznymi bo nie sa miarodajne)
Wyglada ze konczy zywot linia pradowa pompy paliwa badz sam przekaznik( tu sie sprzeczal nie bede) a podanie pradu na pompe na stale sporo ci rozwiaze.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 12 sty 2014, 13:23

A ja mam trochę odmienne zdanie i właśnie dla tego prosiłem o sprawdzenie w jaki sposób odzywa się pompa i iskry mimo sugestii teoretyków że ..................... Myślę że kolejne kroki trzeba skierować w stronę króćca - przewodu paliwowego który dochodzi do listwy , Odkręć go i i podłącz wężykiem do jakiegoś pojemnika na zewnątrz kręć rozrusznikiem zobaczmy czy mimo licznych wywodów poliwko będzie ładnie pompowane .
Jak mniemam świeca była raczej sucha?

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 12 sty 2014, 13:53

U mnie jak miałem uwalony czujnik CWR to właśnie też paliwa nie podawało. Szedłem tropem paliwa i już miałem wymieniać pompę paliwa.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 12 sty 2014, 14:20

A LPG masz podpięte? może ci robi coś zwarcie z masą na wtryski skoro masz na nich napięcie.
Próbowałeś awaryjnie z gazu odpalić?
Sprawdź też masę ECU i silnika

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 12 sty 2014, 14:36

No właśnie wcześniej pisał że próbował awaryjnie z gazu .

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 12 sty 2014, 14:38

Zasilanie na wtryski podaje ten sam przekaznik ktory załacza pompe paliwa. Czyli jak silnik wystartuje to mamy na jednym przewodzie wtryskiwacza stałe 12V. Natomiast wtryskiwacz jest sterowany masą którą podaje sterownik silnika na drugi przewód.
Teoretycznie na nieodpalonym silniku nie powinno tam byc zadnego napiecia.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 sty 2014, 15:24

bez 5 s jest

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 12 sty 2014, 20:43

pepi pisze:bez 5 s jest
?? nie kumam.

Właśnie jak odkręciłem świecę to dziwiłem się co ona taka uciaprana z oleju, powąchałem i śmierdziało benzyną. Dla próby odkręciłem na innym gaże i to samo.

Jutro jeszcze na stałe podepnę pompę i oblukam co i jak a pózniej poszukam jakiegoś doziemienia, bo myślę że coś się doziemia gdzieś delikatnie skoro jest słaba masa a jej być nie powinno na wtyczce wtrysku.
No i czekam na sugestie :)

ernesto

Post autor: ernesto » 12 sty 2014, 20:58

Sprawdź jeszcze stan oleju. Skoro wtryski mogły głupieć to benzyna mogła przedostawać się do oleju. Zerknij na stalce żebyś nie zatarł motoru. Dobrze że już jesteś na właściwej drodze.



................
Poprawiłem bo chyba o to chodziło. W każdym razie "benzyna sie mogła dostawać do paliwa" nie brzmiało logicznie ;)
Ostatnio zmieniony 12 sty 2014, 21:03 przez ernesto, łącznie zmieniany 3 razy.

Bartul
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 22 gru 2013, 13:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Bartul » 12 sty 2014, 21:46

Gabriel pisze:
Właśnie jak odkręciłem świecę to dziwiłem się co ona taka uciaprana z oleju, powąchałem i śmierdziało benzyną. Dla próby odkręciłem na innym gaże i to samo.
Jak już odpalisz silnik to pamiętaj te swiece to tylko do wymiany się nadają bo wcześniej czy później będziesz miał wypadanie zapłonu.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 13 sty 2014, 08:16

Gabriel Zanim zaczniesz na krótko podpinać pompkę ,Sprawdź to co pisałem wcześniej z odkręconym przewodem paliwowym . Następnie wiązkę a raczej kabelki w wiązce z ECU do przekaźnika i bezpiecznika odpowiadające za wtrysk,,sam bezpiecznik i przekaźnik też . Wszystko jest pod obudową ECU .Kolega szeryfisch też ci o tym wspominał.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 13 sty 2014, 16:42

ok już idę posprawdzać :)

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 13 sty 2014, 20:00

Dobra dziś dowiedziałem się że instalacja (wiązka silnika) elektryczna jest w opłakanym stanie.
Odkręciłem waż paliwowy i zdziwiłem się, bo nic nie ciekło jak zawsze. Przekręciłem kluczyk i dalej nic <lipa> . Podłączyłem pompę z prostownika (walczyła cały czas, biegunowość dobrze) i ciągle susza.
Oj ale mi tu usterek wyskoczyło. Jutro nurkuję w baku, pózniej wymiana wiązki silnika a następnie nie wiem co jeszcze, bo zauważyłem ze centralny też przestał działać :/ (a działał).

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 sty 2014, 21:10

przed nurkowanie dolej paliwa :)
może akurat

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 14 sty 2014, 08:44

pepi pisze:przed nurkowanie dolej paliwa :)
może akurat
Słuszna uwaga! Miałem podobną awarie ,Po wymianie dwóch przewodów idących z ECU do przekaźnika wszystko wróciło do normy.Przewody te rozłaziły się w palcach tak były zaśniedziałe i utlenione .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl