[D2 ALL] Ogrzewanie wnetrza
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Archaiczne ale możesz sprawdzić.
Ustaw temp HI + HI kierunki nawiewów ustaw tylko na kratki ( na twarz ) Zamknij nawiew po stronie pasażera, w słupkach z tyłu i na tunelu oraz na konsoli środkowej. Zostaw otwarty tylko ten po twojej stronie od szyby. Rozgrzej auto do temperatury roboczej. Prędkość wiatraka ustawiaj + -. zmniejsz do minimum, przyłóż palce do kratki i pomału zwiększaj obroty dmuchawy. To samo zrób ale po stronie pasażera drugim razem.
Na wolnych obrotach. A potem na wysokich coś koło 3000 tyś. Jeśli będzie lecieć ciepłe a jak zwiększysz obroty wiatraka i zbije się na chłodniejsze to może być zamulona nagrzewnica. Ewentualnie coś blokuje klapki. Sprawdź i daj znać. Vag oczywiście podstawa i kontrola płynu. Czy przypadkiem Ci gdzieś nie ubywa i nie zapowietrza układu.
Ustaw temp HI + HI kierunki nawiewów ustaw tylko na kratki ( na twarz ) Zamknij nawiew po stronie pasażera, w słupkach z tyłu i na tunelu oraz na konsoli środkowej. Zostaw otwarty tylko ten po twojej stronie od szyby. Rozgrzej auto do temperatury roboczej. Prędkość wiatraka ustawiaj + -. zmniejsz do minimum, przyłóż palce do kratki i pomału zwiększaj obroty dmuchawy. To samo zrób ale po stronie pasażera drugim razem.
Na wolnych obrotach. A potem na wysokich coś koło 3000 tyś. Jeśli będzie lecieć ciepłe a jak zwiększysz obroty wiatraka i zbije się na chłodniejsze to może być zamulona nagrzewnica. Ewentualnie coś blokuje klapki. Sprawdź i daj znać. Vag oczywiście podstawa i kontrola płynu. Czy przypadkiem Ci gdzieś nie ubywa i nie zapowietrza układu.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Dziękuję za pomoc.
Podłączyłem pod VAG-a i nic zero błędów.Z ubywającym płynem zauważyłem problem.Mam auto miesiąc czasu przejechałem niecałe 4 tys kilometrów i musiałem dolac około 3 setek płynu. Zaglądałem pod auto ale nic nie widac, susza , podkładałem materiał na noc i susza .
Z góry dzięki
Podłączyłem pod VAG-a i nic zero błędów.Z ubywającym płynem zauważyłem problem.Mam auto miesiąc czasu przejechałem niecałe 4 tys kilometrów i musiałem dolac około 3 setek płynu. Zaglądałem pod auto ale nic nie widac, susza , podkładałem materiał na noc i susza .
Z góry dzięki
Maciek
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Dziś wymieniałem olej w silniku.Po odkręceniu osłony od silnika mechanik sprawdzał czy gdzieś nie leci.No i gdzieś leci powoli.Na prawej podłużnicy były krople czerwone słodkie płynu chłodzącego.Prawdopodobnie gdzieś z parownika lub trójników gazowych.Będę przerabiał gazownię to się zdiagnozuje przeciek.
Maciek