części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL] Ogrzewanie wnetrza

mmaciek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:35
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: mmaciek » 11 sty 2014, 21:13

Chciałbym odświeżyc temat.
Mam problem z ogrzewaniem.Czasami jest wszystko ok.Ale częściej tego ogrzewania nie ma.Klapki słychac jak cykają.Temperatura płynu na zegarze 90-94 stopnie.W środku chłodno.Ustawiam ogrzewanie na maksa to ledwo co podbija temperaturę z nawiewów.
Proszę o pomoc
Maciek

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 11 sty 2014, 22:17

Na początek poczytaj podobne tematy , a jest tego sporo .Podepnij auto pod VAG-a na pewno coś pokarze i w tedy będzie łatwiej coś doradzić .

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 12 sty 2014, 15:09

tutenhamon pisze:Podepnij auto pod VAG-a na pewno coś pokarze i w tedy będzie łatwiej coś doradzić .
niestety jestes w bledzie kolego, czesto wlasnie bledow nie ma przy takiej "chorobie". Przerabialem temat u siebie i skonczylo sie wymiana elektrozaworow z pompą

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 12 sty 2014, 15:26

Ale nie zaszkodzi podłączyć i sprawdzić ,Nie każde auto dopada ta sama "choroba", co nie oznacza że nie masz racji .

ernesto

Post autor: ernesto » 13 sty 2014, 10:21

Archaiczne ale możesz sprawdzić.
Ustaw temp HI + HI kierunki nawiewów ustaw tylko na kratki ( na twarz ) Zamknij nawiew po stronie pasażera, w słupkach z tyłu i na tunelu oraz na konsoli środkowej. Zostaw otwarty tylko ten po twojej stronie od szyby. Rozgrzej auto do temperatury roboczej. Prędkość wiatraka ustawiaj + -. zmniejsz do minimum, przyłóż palce do kratki i pomału zwiększaj obroty dmuchawy. To samo zrób ale po stronie pasażera drugim razem.

Na wolnych obrotach. A potem na wysokich coś koło 3000 tyś. Jeśli będzie lecieć ciepłe a jak zwiększysz obroty wiatraka i zbije się na chłodniejsze to może być zamulona nagrzewnica. Ewentualnie coś blokuje klapki. Sprawdź i daj znać. Vag oczywiście podstawa i kontrola płynu. Czy przypadkiem Ci gdzieś nie ubywa i nie zapowietrza układu.

Michal90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 09 lis 2013, 13:44
Lokalizacja: Żory

Post autor: Michal90 » 13 sty 2014, 11:13

w D2 sa zaworki w ktorych sie odpowietrza nagrzewnice na podszybiu sa i jak masz takie efekty poprostu odpowietrz nagrzewnice i po problemie:)

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 13 sty 2014, 13:19

Można spróbować odpowietrzyć , ale zapowietrzanie się układu nie zwiastuje niczego dobrego. Tu masz te odpowietrzniki widać tylko 1-den ,2-gi jest obok

Obrazek

mmaciek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:35
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: mmaciek » 14 sty 2014, 22:51

Dziękuję za pomoc.
Podłączyłem pod VAG-a i nic zero błędów.Z ubywającym płynem zauważyłem problem.Mam auto miesiąc czasu przejechałem niecałe 4 tys kilometrów i musiałem dolac około 3 setek płynu. Zaglądałem pod auto ale nic nie widac, susza , podkładałem materiał na noc i susza .
Z góry dzięki
Maciek

ernesto

Post autor: ernesto » 15 sty 2014, 00:37

Sprawdź dokładnie dywaniki w środku czy nie są mokre. Może nagrzewnica puszcza. Lub co gorsze uszczelka :(

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 15 sty 2014, 09:22

Może puszczać pompa wody , po kropelce i później braki

mmaciek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:35
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: mmaciek » 15 sty 2014, 10:16

Oby to tylko pompa wody.
Poprzedni właściciel powiedział że wymieniał rozrząd 40 tys temu czyli zostało się jakieś 20 tys.Myślę że pompę i termostat też przy okazji wymienił.
Maciek

ernesto

Post autor: ernesto » 15 sty 2014, 11:04

Albo szedł wersją ekonomiczną i tego nie zrobił. Dla jednych wymiana rozrządu to zrzucenie tylko paska. Musisz na pierwszym miejscu zlikwidować ubytki płynu. Sprawdzałeś to jak Ci wyżej pisałem?

mmaciek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:35
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: mmaciek » 15 sty 2014, 23:02

Dziś wymieniałem olej w silniku.Po odkręceniu osłony od silnika mechanik sprawdzał czy gdzieś nie leci.No i gdzieś leci powoli.Na prawej podłużnicy były krople czerwone słodkie płynu chłodzącego.Prawdopodobnie gdzieś z parownika lub trójników gazowych.Będę przerabiał gazownię to się zdiagnozuje przeciek.
Maciek

ernesto

Post autor: ernesto » 16 sty 2014, 00:11

Może być tak że pękła membrana i płyn zasuwa razem z gazem i się spala. Jak auto stoi to podcieka. W A4 miałem taki przypadek, naprawa nie opłacalna, lepiej, taniej kupić nowy reduktor niż regenerować i zastanawiać się jak długo będzie dobrze.

mmaciek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:35
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: mmaciek » 16 sty 2014, 09:53

W sobotę jestem umówiony u gazownika.Zobaczymy co powie
Maciek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl